Ik heb veel steun aan hem, maar het is niet makkelijk voor hem geweest de afgelopen maanden, en nu nog zijn er momenten dat niet fijn is om met mij in 1 huis te wonen.
het is idd niet makkelijk! hier ook best moeilijk gehad hoor.. en idd soms nog weleens maar nu kunnen we beter praten met elkaar gelukkig.
Takhen, fijn in ieder geval dat je de verwijzing hebt gehad. Hier in het begin wel heel veel gehuild maar op het moment lijken hier de tranen meestal op. Ook een vlak gevoel in de zin van; nergens zin in, nergens geen plezier aan beleven en overal als een berg tegen op zien. Glimlachje, jeetje wat een verhaal en wat erg van je zelfmoordpogingen.. Wel fijn dat je in je werk je ei kwijt kunt. Hier ook Prozac geslikt in het begin maar daar werd het bij mij alleen nog maar erger van dus daar zijn we heel snel mee gestopt.
hier heb ik in het begin ook veel gehuild, vooral als ik zo dag had dat het niet goed ging dan baalde ik echt als een stekker! maar gelukkig gaat het nu veel beter! en geniet ik lekker van sam nu ik lekker bij hem thuis ben. maar wat een rot weer vandaag alweer, wel vanmorgen de stad in geweest en we hebben het droog kunnen houden tot ik weer in de auto richting huis zat, dus geluk gehad! heb voor sam een hempje&boxershortje gekocht en het hem net aangedaan staat echt zo stoer mijn kleine ventje word echt groot nu.
@Truus: hier slaat de prozac icm werken juist goed aan. In het verleden ben ik ook goed beroerd geweest van prozac hoor en was nu ook echt huiverig, maar had geen keus. en het valt me mee, behalve dat ik met vlagen heeel moe ben en als ik het vergeet te slikken heeft me man het gelijk door. Gek dat het zo een invloed kan hebben. @elsie: het gaat zo hard met die kleintjes, ze wordt hier over een klein maandje alweer 1. het is nu een echte dametje aan het worden en langzamerhand kan ik echt genieten van dr. Zelfs van dr milde driftbuien als het staan niet lukt ofzo.
@glimlachje wel fijn dat je kan genieten van je meisje! ik ben ook heel blij dat ik de ad ben gaan gebruiken! voel me 100% beter. sam wilde tussen de middag niet slapen, en was net een rondje wandelen en nu is ie in de wagen in slaap gevallen heb de wagen nu maar midden in de kamer gezet zodat ik hem kan zien, laat hem maar ff slapen.
Elsie, balen dat het niet zo'n lekker weer was bij jullie vandaag, hier was het wel goed. Geen zonnetje maar wel een lekker temperatuurtje. Leuk dat je voor Sam geshopt hebt Glimlachje, fijn dat het bij jou wel goed aanslaat, vooral icm werken. Bij mij namen de angsten alleen maar meer toe, durfde soms zelfs de keuken niet meer in omdat daar messen lagen en ik mezelf wel vanalles aan kon doen.. Gelukkig zijn die angsten na het stoppen met Prozac snel minder geworden. - Pff hier echt weer een blegh dag.. Kan weer niks van Sem hebben. Jammer dat het maar weer zo kort even wat beter ging. Bevestigd alleen maar weer mijn gevoel van; zie je nou wel.. Kon het ook alweer niet opbrengen om aardig tegen m'n moeder te doen en dan voel ik mij zo schuldig, maar het lukt gewoon echt niet..
@Takhen: wat een idiote huisarts zeg om dat te zeggen. Sommige mensen. Net als sommigen als je lacht zeggen van ow het gaat beter he, je kan weer lachen. Hallo, ik ben echt niet 24 uu per dag in tranen, dan had ik mezelf allang om zeep geholpen. Hoop dat je er wat aan hebt het ggz. @Elsie: zielig dat Sam nog last heeft van de prik. Wel een late reactie nog dan. @Glimlach: heftig meid. Ik schrik in ieder geval niet van die 11 maanden. Mijn dochter wordt aanstaande maandag 1 en ik zit nog steeds op mn ultieme dieptepunt. Fijn dat de prozac aan slaat. @Truus: zou je zo gunnen dat het nou eindelijk s wat beter gaat. Zo vermoeiend he. Ik heb gisteren voor het eerst in tijden best een redelijke dag gehad. Helaas viel het daardoor wel erg tegen dat ik vandaag weer compleet in puin lag en niks anders kon als depri voor me uit staren, huilen en mezelf af en toe een mep verkopen omdat ik ook boos was op mezelf dat ik dat gevoel weer niet vast kon houden. Gelukkig zorgde Aelinn er voor dat ik me eind van de middag wat beter voelde. Die liep ineens aan 1 hand netjes met me mee! Zo gaaf om te zien en ze vond het zo leuk. Begon met paar stapjes en een half uur later deden we gewoon een rondje kamer. En toen ontdekte ik ook nog net dat ik deze week gewonnen heb met de winactie. Nog een opsteker. Ben erg blij met die 2 dingen want voelde me zo ellendig dat de drang naar hele verkeerde acties erg groot was. Voel me nog zeker niet goed, maar in ieder geval beter.
@sann van de bmr prik kunnen ze pas later een reactie krijgen geloof tussen de 6 en 10 dagen en het is nu een week terug. fijn dat je een redelijke dag gehad heb! en wat goed van je dochter!! dan voel je je trots he! gisteravond ging ik sporten had van te voren sam op bed gelegd maar die lag alweer te huilen maar ben toch gegaan, vriend heeft hem laten huilen en goed gelegd maar toen ik thuis kwam was sam beneden, heb hem weer op bed gelegd en na even mopperen is ie in slaap gevallen... hij was toch wel moe zoveel had ie overdag niet geslapen!
Ik kan amper omschrijven hoe ellendig ik me op t moment voel. Word hier zo moe van. Van alles en vooral van mezelf. Heb zo de neiging om de handdoek maar in de ring te gooien. Heb er zo genoeg van. Maar dat is niet de erfenis waar ik mn meisjes mee achter wil laten. een moeder die te slap en te laf was om voor ze door te gaan. Dat wil ik ook niet op mn geweten hebben. Voel me een beetje in tweeën gescheurd zo. De ene helft wil dit en de andere helft zegt nee dat mag niet.
ik weet het niet. Had heel af en toe het idee dat het lichte verbetering bij vlagen gaf. Maar nu, heb me geloof ik nog niet vaak zo allesoverheersend verdrietig en somber gevoeld.
Sann, pff wat ontzettend klote dat je weer zo diep zit.. Was blij te lezen dat je een redelijke dag had gehad maar het is nu weer helemaal mis dus.. Wanneer heb je weer een afspraak bij de psychiater? Geen gekke dingen doen hoor, is er niemand die je kan bellen ofzo?
Ik ben mezelf aan het afleiden met tv en internet maar lukt niet echt. Man zei ga nou s op tijd naar bed. Heeft hij gelijk in maar heb zo stom zoveel moeite om naar bed te gaan. Zie er telkens zo tegenop
Begrijpelijk Sann. Daarom ben ik zo blij met die Seroquel, daar word je zo moe en loom van en het schakelt je gedachten uit en dat is gewoon echt heerlijk. Goed in ieder geval dat je afleiding aan het zoeken bent! Kan je nu denk ik beter doen dan op bed gaan liggen en gaan liggen piekeren enzo. Pff het is allemaal wat he..
nou, is het zeker. Het duurt gewoon allemaal veel te lang. Maandag wordt ons meisje gewoon al 1 jaar en ik ben nog geen steek opgeschoten, alleen maar achteruit gegaan
Ja het duurt ook allemaal veel te lang. Had je gelijk na de geboorte van Aelinn er al last van of is het wat later op komen zetten? Maar wat zegt je psychiater dan? Dit kan zo toch niet langer? Ik roep al dat ik het bij mij te lang vind duren maar moet je jou zien En je ophoging lijkt ook niet echt te werken he?
Het was er vrij kort na haar geboorte al. Geloof dat ik naar de huisarts werd gestuurd door manlief toen ze een week of 7 was. Volgens de psych heeft het nog een week of 2 nodig die ophoging. En zo komt er iedere keer wat tijd bij. Ben het zo vreselijk beu om me zo te voelen.