meiden die een postnatale depressie hebben of hebben gehad

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door elsie22, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Fijn dat de HA tevreden was Elsie. Wat balen dat Sam en jij weer niet lekker zijn, jullie blijven ook bezig he? Vervelend.

De pit belde af vanmiddag, zal wel een spoedgeval tussen zijn gekomen ofzo. Nu komen ze volgende week vrijdag.

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@truus met mij gaat het alweer beter, wel sneller moe maar komt wel weer goed. sam heeft wel koorts 39 graden dus heb hem nu op bed gelegd met een zetpil, hopelijk slaapt hij wat beter als de afgelopen nacht.

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Truus: vervelend dat de pit afbelde. Heb je al enig idee hoe het nu verder gaat na de pit?
    @Elsie: bah wat vervelend dat jullie ziek zijn. Beterschap.

Sorry voor mijn afwezigheid hier. Had een drukke week. We zijn heel veel aan het opruimen geweest in en om het huis. Het was sinds mijn depressie langzaam veranderd in een totale chaos. Overal spullen en onze slaapkamer leek meer op een opslagruimte. De pit gaf ook aan dat dat ook geen rust in mn hoofd gaf en ze had gelijk want merk dat ik het erg prettig vind zo opgeruimd. Deze week ook 3 best redelijk goeie dagen gehad dus heb stille hoop dat nu eindelijk de medicijnen wat doen. Volgende week gaan we lekker een weekje op vakantie. Hopelijk heb ik dan nog meer goeie dagen.

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sann wij zijn inmiddels weer beter:)
    fijn dat je goede dagen hebt gehad! en idd een opgeruimd huis is een geruimd hoofd. sam gaat 1x per week een middagje naar mijn schoonmoeder en de afgelopen keer ben ik 2uur bezig geweest met opruimen en schoonmaken, gaf wel een lekker gevoel!

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hee meiden,

Hoe gaat het bij jullie?

Sann, wat fijn dat je een paar goeie dagen hebt gehad, super! Geniet van je vakantie.

Elsie, fijn dat jullie weer beter zijn.

Hier gaat het ook wel redelijk op het moment maar merk wel dat ik enorm 'wankel' ben. Er hoeft maar iets te gebeuren of een beetje stress te zijn en het is gelijk weer mis. Maar goed, afgelopen dagen gaat het wel oke dus mag niet klagen. Dus ook hier lijkt het eindelijk een stapje in de goeie richting te gaan.

Bekken gaan daar in tegen wel weer erg slecht, heb weer ontzettend veel pijn. HA is eindelijk terug van vakantie en kan donderdag terecht. Ben erg benieuwd wat er nog voor opties zijn..

Sem is al een paar dagen niet lekker, verhoging, diarree en jengelig dus zijn tandjes zullen eerdaags wel doorkomen, je ziet ze zitten het is alleen nog een kwestie van doorkomen.

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@truus nou ben alweer beetje verkouden hoor... houd maar niet op! maar denk dat mijn weerstand gewoon erg slecht is door vermoeidheid, sam word s'nachts meestal 1x wakker en soms vaker.. dus erg vermoeiend en dat nu al 2 maanden ofzo.. heb cb gebeld en donderdag komt er iemand langs hoop dat ze goede adviezen voor me heeft.

balen dat het met je bekken slecht gaat! maar wel fijn dat je je een beetje beter voelt:) arme sem met de doorkomende tandjes.. sam al met de kiezen hier zie je dr ook weer 1 zitten maar moet nog doorkomen! dan is het ergste voorbij gelukkig. sam heeft dan al 3 kiezen en 8 tandjes.

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Pff nou dat houd echt maar niet op bij jou inderdaad! Wel balen zeg, het is nooit lekker om verkouden te zijn. Ben benieuwd wat het CB voor je kan betekenen en of ze adviezen hebben. Zou inderdaad wel fijn zijn dat jullie weer lekker door konden gaan slapen.

Wow wat heeft Sam al veel tandjes en kiezen. Raar idee dat Sem dat ook ongeveer over een maand of 8 heeft, haha.

Wil jij mij trouwens in Forest Story 1 mest sturen, dan heb ik weer een taak af :D

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@truus nou die verkoudheid is ook vermoeiend iedere keer, dus gister en vandaag alweer geslapen s'middags!

ik zal ff kijken of ik nog mest heb:p

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

heb mest gestuurd hoor:p

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jaaaaaaa thank you :)

Gelijk heb je dat je dan s' middags even gaat liggen, is ook vermoeiend zo'n verkoudheid.

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Trouwens, het slapen gaat ook wel ietsje beter. Ik neem nu dus niet meer die Seroquel en de eerste nachten deed ik geen oog dicht maar ik merk nu dat het langzaamaan steeds ietje beter gaat.

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@truus wat fijn dat het slapen iets beter gaat!! en hoe gaat het met jou en je man?

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja dat lijkt ook weer beter te gaan gelukkig :) Hij zit ook weer wat beter in zijn vel en als ie wel een keer chagerijnig of moe is kan ik hem beter met rust laten ipv er gelijk boven op te zitten dus dat scheelt ook al.

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@truus gelukkig!

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Pff echt wel. Vergt wel veel van je relatie zo'n depressie, maar goed. Eind van de maand lekker op vakantie, even er tussen uit. Wel een lekker vooruitzicht. Gingen jullie nou nog weg? Dat hadden jullie toch ook nog in de planning?

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@truus nou idd, of het maakt je sterker of het gaat over denk ik... wij gaan het weekend weg met ze 2:) sam 3 nachtjes logeren zal hem wel erg missen!

sam kwam terug van een middagje bij oma met 38.9:( eten ging wel redelijk wel viel ie half in slaap in zijn stoel, en na het eten moest ie erg huilen, zo zielig en bij me hangen, heb hem maar een zetpil gegeven en op bed gelegd en het is gelijk stil!

17. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja inderdaad dat denk ik ook en dat zegt de pit ook steeds.

Wat lekker dat jullie van het weekend met zijn tweetjes weg gaan. Waar gaan jullie naar toe? Snap wel dat je Sam gaat missen haha.

Hoe is het nu met Sam?

Nou wat een rot weer zeg, gadver. Dacht dat we ondertussen alle regen al wel gehad hadden maar blijkbaar niet. Zo als Sem weer wakker is even naar het gemeentehuis, moet nog een ID voor hem aanvragen. Hopelijk is het dan weer droog..

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@truus heb sam gisteravond om 18.10 al op bed gelegd hij was echt bekaf zat tijdens het eten al bijna te slapen! om 21.00 was ie wakker papfles gegeven en daarna gelijk weer slapen tot 4 uur toen wat drinken en geslapen tot 5.45 en daarna weer tot 7.15.

vanmorgen was zijn temp 37.9, zouden eigenlijk zwemmen maar dat doen we dus maar niet.

wij gaat het weekend naar overijsel! heb er wel zin in ff bijkomen.

19. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nee beter van niet om dan te gaan zwemmen inderdaad maar wel fijn dat zijn temp weer wat gedaald is.

Leuk, Overijssel! Hotel of huisje?

Pff Sem heeft zijn dag ook weer niet. Hoop dat het snel over is want word er wel een beetje kriebelig van, dat gehuil steeds (om niks). Zielig ook voor hem, hij zit zichzelf ook echt in de weg.

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

we gaan in een hotel, had via vakantieveilingen.nl een hotelcheque gewonnen!:D

sem ook last van tandjes? sam is iniedergeval wel weer vrolijk heeft ook lekker 2,5 uur liggen slapen tussen de middag en zelf heb ik ook ff geslapen, heerlijk hoor ff een dutje knap je van op. zo eten koken en dan vanavond even sporten.

Deel Deze Pagina