meiden die een postnatale depressie hebben of hebben gehad

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door elsie22, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja Sem ook last van tandjes inderdaad.. Vanacht is ie ook continue aan het spoken geweest dus ik ben kapot. Hoop dat ie vanmiddag nog even lekker een paar uur wil slapen zodat ik ook even kan gaan liggen maar dat zal er wel niet inzitten.

Vanochtend bij de HA geweest, word doorgestuurd naar de revalidatiearts. Dus afwachten maar wat die te zeggen heeft en wanneer ik terecht kan.

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@truus die rottanden ook! hier dus kiezen en waarschijnlijk word ie daar dus wel wakker van.

hoop dat de revalidatiearts iets voor je kan gaan betekenen! tis zo balen als je wel wil maar dingen gewoon niet kunnen..

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou hier zijn de ondertandjes door. Je kijkt even een ochtendje niet en ze zijn er in eens, haha.

Ja ik hoop ook dat de revalidatiearts wat kan doen. HA vind dat het nu ook wel erg lang duurt. Hopelijk duurt het niet al te lang voordat ik terecht kan want de vorige keer toen de HA overlegd heeft met haar had ze een lange wachtlijst..

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik hoop voor je dat je niet zolang hoeft te wachten! wanneer krijg je dat te horen? of moet je zelf bellen?

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nee de assistent van de HA faxt het naar de revalidatiearts en dan krijg ik een brief wanneer dat ik een afspraak heb.

Pff we moeten zo naar de tandarts.. Geen zin in.

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@truus he bah tandarts! hopelijk heb je niks!

ben benieuwd wanneer je bericht krijgt!

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nee dat zou mooi zijn inderdaad maar sowieso is er 1 vulling afgebroken dus dat zal wel weer gefixt moeten worden. We moeten om 4 uur heen, bluh..

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

succes zometeen dan!!

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoe was het bij de tandarts?

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja goed, verder niks alleen dus die vulling. Word volgende week donderdag gemaakt dus zijn we daar ook weer vanaf :)

Sem heeft koorts en moet steeds spugen, echt zielig. Zal dus wel weer een leuk nachtje worden en ik voel mij ook al niet al te lekker, hoofdpijn en misselijk bah..

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

aaah arme sem!! hopelijk word het niet te erg de nacht! ik hoop dat sam ook beter slaapt met een dikkere slaapzak.

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nee ik hoop het ook niet, heb hem al een zetpil gegeven maar net werd ie ook weer huilend wakker dus ik vrees ervoor..

Heeft Sam al zo'n winterslaapzak aan? Wat heb je trouwens voor adviezen gekregen van het CB die bij je thuis was geweest?

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

heb sam nu vanavond een winterslaapzak aangedaan, misschien dat het helpt.

tip van het cb was om hem wel te troosten en te laten weten dat ik er ben en dan zo snel mogelijk weer weg, dus geen drinken geven. en hem niet uit bed halen maar dat deed ik al niet.

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hmm okee.. Maar dat zal misschien dan nog wel lastig worden omdat hij nu zo gewend is om drinken te krijgen s' nachts. Ben benieuwd!

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ja zal wel ff lastig zijn! maarja we zullen het zien, misschien helpt de warmere slaapzak ook wel.

17. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja wie weet, ik hoop het voor je. Zou lekker als jullie weer door konden slapen!

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ja zou ik heerlijk vinden! maar kan zoiezo het weekend even bijtanken!

19. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha ja inderdaad. Maar het zou mij niks verbazen dat je dan iedere dag hartstikke vroeg wakker bent en zelfs s' nachts wakker word :p

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik zal idd wel vroeg wakker worden dat is meestal zo en idd misschien ook wel s'nachts. hoe is de nacht gegaan bij jou?

vannacht werd sam wakker om 2.30 ofzo en hij was echt helemaal overstuur en gewoon boos, heb even met hem rond gelopen maar dat hielp niet, dus uiteindelijk terug in bed gelegd waar ie natuurlijk nog bozer van werd maar ik zei tegen hem we gaan nu slapen en heb hem weer toegedekt en ze knuffel gegeven en gezegt van we gaan slapen en papa en mama zijn dichtbij je en ben weggegaan dat was natuurlijk hard krijsen( vond het erg moeilijk) maar toen ik in bed lag was ie al stil!!! voelde me wel een beetje lullig eigenlijk, hij gaf nog een paar geluiden en is daarna gaan slapen tot 6.15 toen mocht ie ff lekker een beker drinken en daarna heeft ie nog geslapen tot 8 uur!:D

Deel Deze Pagina