hey meiden . thnx voor jullie reacties , ik heb sinds woensdag medicijnen gekregen paroxetine ik weet niet of er dames zijn die er ervaring mee hebben maar voel me zo raar door die dingen dus vroeg me af wat zijn jullie ervaringen hiermee , de huisarts zegt dat ik er ff doorheen moet maar pff wat een hel , hoe voelde dat bij jullie en met hoeveel mg begonnen jullie ? liefs manuela
Ik heb geen ervaring met paroxetine maar wel een stuk of 6 andere soorten en dat is bijna bij allemaal dat ze in het begin redelijk wat bijwerkingen veroorzaken. Wat voel je dan precies?
heb het gevoel dat ik op planet x zit bibberen , klappertanden duizelig suf traag reageren en opvliegers echt zo raar ...
ja dat kan er helaas wel bij horen. Mijn ervaring is dat meestal na 1 a 2 weken de ergste bijwerkingen wel verdwenen zijn
Sann, wat schrikken van je hart enzo, gelukkig dat er niks gevonden is en dat het allemaal goed was. Zielig van je kat ook, hopelijk knapt ie snel weer op. En nee, dit soort dingen zijn niet lekker nee en zeker niet met een pnd.. Manuela, ik heb zelf geen ervaring met Paroxetine maar mijn moeder slikt dit al jaren ivm een angststoornis. Zij heeft destijds eigenlijk niet echt last gehad van bijwerkingen maar dat is natuurlijk per persoon heel verschillend. Maar het kan er echt bijhoren, meestal verdwijnt het vrij snel weer, de bijwerkingen maar vervelend is het wel! Elsie, hoe gaat het bij jou?
@truus hier gaat het goed hoor! sam is verkouden en weer last van kiezen denk ik hij slaapt weer slecht en vieze luiers..
Elsie, oh dat zijn er nog aardig wat. Pff maandag moet ik weer naar het UWV arts toe voor mijn ziektewetuitkering. Zie daar zo tegen op, ben bang dat ze mij gaan pushen om weer aan het werk te gaan enzo.
@Elsie: ach zielig dat ie zo'n last van de doorkomende kiezen heeft. @Truus: bah daar zie ik ook altijd zo tegenop de controles bij de bedrijfsarts. Onrust viert hier hoogtij dus mezelf maar ff afleiden met internet. Denk dat ik zo maar weer naar boven ga en ff wat ga lezen in de hoop dat ik daar relaxed en slaperig van word. Kan amper stil zitten.
@truus dat zijn er idd nogal wat maar het lijkt nu ff rustig te zijn gelukkig. @sann ik hoop dat je toch lekker hebt kunnen slapen! sam lijkt wat minder verkouden te zijn en we gaan dan ook straks gewoon lekker zwemmen.
Wat een stilte hier de afgelopen dagen. Hier gaat het niet echt super. Tja, heb verdorie iedere keer weer dezelfde boodschap. Die therapie werkt toch echt voor geen meter. Volgens mij duurt deze groep nog 5 keer en dan ga ik toch echt iets anders vragen. Dit is gewoon zonde van mn tijd.
hoi meiden! terug van een weekend met veel familie was erg druk maar wel erg gezellig. nu weer lekker thuis en de troep opruimen en wassen enzo. sam is wel een beetje over zijn toeren af en toe, ligt nu in bed en moet alles even verwerken want af en toe is het stil en dan weer een gil.
Sann, wat balen meid dat het nog niet lekker gaat.. Hoop dat ze je iets anders qua therapie aan kunnen bieden wat wel bij je past en wat werkt. Elsie, wat leuk een familieweekend! Hier; vorige week werd ik gebeld door een psycholoog om psychotherapie te gaan volgen. Geen idee wat het inhoud, dat krijg ik 10 Oktober te horen. Het enige wat ik weet is dat het in groepsverband is en het lijkt mij helemaal niks maar ik ga het toch proberen en als het niks is kan ik er altijd weer mee stoppen.. Vanochtend naar het UWV geweest, ging wel oke. Nog geen druk vanuit hun dat ik weer aan het werk moet dus dat is wel weer even een last die van mijn schouders af valt. Nou morgen op vakantie! Als ik jullie niet meer spreek, tot over een week of 2!
@Elsie: fijn dat jullie een lekker weekendje hebben gehad. Voor die kleintjes is het altijd allemaal een beetje teveel onrust he. hier is alles na vakantie ook altijd flink van slg @Truus: ook naar een groep. Ben benieuwd hoe je het vindt. Fijn dat er geen druk vanuit het uwv wordt gegeven. Hele fijne vakantie!! Ben vanmiddag iets te enthousiast in de tuin aan het snoeien geweest. Vanwege de artrose in mn rug en mn bekken wat nog niet goed zit is een half uurtje altijd zat en ben nu 2,5 uur bezig geweest. Heb de ltste tijd zoveel onrust in me en dardoor ga ik maar door. Kan dus nu amper lopen Heel fijn als je nog steeds onrust voelt.
Ik meld mij ook hier, nu even geen tijd om dit alles in een keer te lezen, maar ik ben gister ook bij de HA geweest en heb oxazepam voorgeschreven gekregen. Ik moet zeggen dat ik me een end beter voel nu ik 2x eentje heb gehad..
Hallo allemaal, Ik wil me ook graag hier aansluiten. Sorry ik heb nog niet alles nagelezen, dat ga ik nog doen... Ik heb na de geboorte van mijn eerste anderhalf jaar als een soort zombie geleefd..deed alles op de automatische piloot en was helemaal op. Mijn zoontje was hartstikke makkelijk en daar lag het zeker niet aan. Toen toch maar eindelijk op internet gaan lezen en hulp gaan zoeken. Uiteindelijk gevonden bij Eileen Engels iemand die veel ervaring hiermee heeft. Aan de duphaston gegaan en langzaamaan werd ik weer mezelf. Erg jammer dat het zo lang heeft geduurd, maar ik ben er weer!! Weet sinds vandaag dat ik zwanger ben van de tweede!! Ben erg blij, maar ook weer onzeker en beetje bang. Ik wil niet meer meemaken wat ik heb meegemaakt. Maar ik weet ook dat ik het nu sneller herken en dat de medicijnen mij gaan helpen.. Dus het komt goed!! Hoop dat het met jullie ook steeds beter gaat...
@juffie welkom! en gefeliciteerd met de zwangerschap, snap heel goed dat je bang bent voor herhaling, zou ik ook wel zijn denk ik.