Ja die opmerkingen doen echt zeer vraag me dan echt af stel ik me dan zo aan? Mensen weten niet wat ze zeggen en hebben altijd hun woordje ( oordeel ) klaar
Ik vind dat jullie allemaal een HELE DIKKE KNUFFEL verdienen. Jullie zijn toppertjes, omdat jullie er zo hard aan werken. Ik heb er geen ervaring mee, maar als ik het zo lees allemaal, pppfff, wat een gevoelloze mensen lopen er rond. :x Dames, jullie kunnen het aan, jullie zijn sterk! Laat anderen maar lullen, iedereen weet alles beter, maar jullie voelen t, en hun niet. Groetjes en knuffel voor alle lieverds hier!!!
Hee meiden, Pff terug van vakantie. Wat ben ik blij zeg. Het gevoel dat ik niet naar huis kon benauwde me enorm. Ondanks dat het verder wel gezellig en relaxt was kon ik er toch niet echt van genieten. Jammer.. Nieuwe meiden, welkom! Elsie, nee helaas dus niet echt opgeknapt.. Met de BI is het ook weer hopeloos op het moment, en op vakantie ook ontzettend veel pijn daarvan gehad ondanks dat we niet veel bijzonders gedaan hebben. Hoe gaat het met jou en Sam? Sann, hoe gaat het bij jou meid? Ook nog niet echt beter he? Alessandro, het komt mij heel bekend voor, dat mensen je niet geloven.. Daarom heb ik in het begin ook alles opgekropt en er niet meer over gesproken. Ik heb zelfs een reactie gekregen; Ach daar hebben ze pilletjes voor, slik je die toch? Net of dan alles over is! Ondertussen zit ik geloof ik al weer een maand of 4 aan de AD en nog slaat het niet echt aan en zijn we al regelmatig geswitcht. Schrijf het hier lekker van je af, dat helpt mij altijd. Hopelijk zien ze in je omgeving snel in dat je echt een PND hebt en nemen ze je serieus. Brabbel, dank je wel voor je lieve woorden. En dat in jou situatie, respect! - Nou vanmiddag gesprek bij de psycholoog over de psychotherapie. Ben benieuwd en als ze denkt dat het wat voor mij is begint het vrijdag..
@brabbel wat lief van je!! @truus he wat balen dat je er niet echt van kon genieten, en ook balen van de BI! succes vanmiddag. met sam en mij alles goed sam slaapt nu lekker, had gehoopt mijn laptop al terug te hebben maar dat duurt nog heel even.
Ik had nog even een vraagje. Ik moet dus de 24ste naar de psych.. En nu ben ik nog nooit bij een psych geweest maar wat kan ik zo'n beetje verwachten??
@allessandro het eerste gesprek is een intakegesprek hij/zij zal je vanalles vragen. @truus hoe was het vanmiddag?
Ja de intake heb ik via de foon gehad. Heb toen vragen gehad of ik suïcidaal ben en of ik somber ben en of ik drug gebruik en wat voor gevoelens ik naar mn zoontje heb. En of er bepaalde dingen uit mn verleden mee spelen en hoe zich dat uit enzo. Dat heeft ook een half uur geduurd. En volgens die vrouw zou k 24 okt gaan starten met therapie
@allessandro oke ik heb het eerste gesprek ook vanalles moeten vertellen, ze stelde idd heel veel vragen, had ook van te voren een lijst ingevuld en dat gingen we ook doornemen.
@Elsie: jouw laptop is nog te repreren begrijp ik. Dt scheelt. De mijne is alle redding voorbij. De a doet het nog maar spordisch en dn alleen door heel hrd te drukken @Allesandro: mensen stn toch zo gauw met hun mening of oordeel klr zonder te weten wr ze het nou precies over hebben. Wt apart een telefonische intke. Eerste gesprek zl toch voornmelijk kennismken zijn neem ik an @Brabbel: wt een ontzettend lief berichtje zeg. Bednkt voor de zeer welkome knuffel en een hele dikke knuffel terug wnt je hebt zelf ook meer dn je portie als ik zo je onderschrift lees. @Truus: hoe ws het bij de psych. Wt jmmer dt het niet goed lukte meid om te geneiten op vkntie. En dn je bekken ook weer pet. Echt niet leuk. Dikke knuffel voor jou. Hier zit ik er momenteel ontzettend doorheen. Gat al een tijdje verre vn goed en een ontzettend dwrse bui vn Ivy vanvond deed het emmertje heel ver overlopen. Heb ls een klein kind liggen huilen op de bnk terwijl zij boven nog tekeer ging. Kon alleen mr denken ik wil dit niet, ik kn dit niet. om me tegelijk te reliseren dt ik wel moet omdt ik mn meisjes niet kn verlaten. Ik hou zoveel van ze, maar tegelijkertijd voelt het soms alsof ik ls een rat in de val zit. Schaam me dar zo voor. Morgenochtend komt de pit en hoop dt het me lukt om alles uit te spreken. Merk dt ik steeds meer dingen voor me g houden en das ook niet goed
Ja ik weet niet precies wat er gaat gebeuren.. Ach ik zie het ook wel meer kun je toch niet doen denk ik...
Goeiemorgen, Blegh.. Gisteravond met hoofdpijn naar bed gegaan, dacht dat het vanochtend wel over zou zijn maar het is nu 2 keer zo erg. Leuk met een mannetje wat normaal altijd tot minimaal 8 uur uitslaapt maar nu ineens had verzonnen dat ie om kwart over 6 al wakker was.. Elsie, wat fijn dat bij jou nog steeds alles goed gaat en met Sam ook! Wat fijn dat het slapen nu goed gaat zeg, heerlijk. Wat balen van je laptop, hopelijk is ie nog te maken. Sann, hoe is je gesprek met de pit gegaan, heb je er alles uit kunnen gooien? Heb je wel een klik met haar? Ik merk dat ik ook makkelijker met de een praat als met de ander. Klote zeg dat het bij jou ook nog steeds maar niet beter wil gaan, dikke knuf terug! Alessandro, ik heb mijn intake ook niet via de telefoon gehad maar ik was ook binnen gekomen bij de crisisdienst van de ggz instelling dus wellicht dat dat anders is. Ik denk dat je eerste gesprek toch een beetje een kennismaking is, dus dat je toch nog een hoop vragen e.d gaat krijgen. Probeer het over je heen te laten komen, mijn ervaring is dat die mensen ontzettend begripvol zijn en je niet zullen veroordelen of iets. - Nou maandag dus de intake bij de psycholoog gehad voor de psychoterapie en naar aanleiding van vragenlijsten die ik heb moeten invullen konden zijn een of andere uitslag berekenen. Blijkt dat ik er dus behoorlijk diep inzit, mijn score was hoog boven gemiddeld. Dus de psychotherapie gaat vrijdag starten, ik ben benieuwd..
@truus laptop is gemaakt! fijn dat je vrijdag al kan beginnen met de therapie! hoop dat het snel gaat aanslaan. mijn zusje heeft te horen gekregen van haar psycholoog dat ze een paniekstoornis heeft ze krijgt nu cognitieve therapie, vandaag de eerste keer dus ben benieuwd.
Truus dank je voor je antwoord. Ik laat het ook maar over me heen komen dat is idd het beste denk ik. En wel fijn dat je snel mag beginnen!
Elsie, nee ik heb hem ook nog niet gelezen, ga hem even zoeken. Fijn dat je laptop gemaakt is! Wat vervelend voor je zusje dat ze last heeft van paniekaanvallen.. Uit zich dat hetzelfde als het bij jou deed of is het bij haar anders?
Gelezen Wat een troela zeg... Ik zou het echt niet terug geven.. En wat een stom iets eigenlijk ook een gegeven kado terug vragen zou mn ogen uit mn kop schamen haha..
Elsie, ik heb hem gelezen, haha wat apart zeg. En dan dat gebeuren van je pnd erbij trekken en dat ze zoveel voor je gedaan heeft vind ik echt belachelijk. Als vriendin zijnde doe je dat toch gewoon zonder iets terug te verwachten?