vind idd ook dat je als vriendin elkaar gewoon steunt, en idd een kado terug vragen... beetje raar!! de paniekaanvallen uiten zich wel op dezelfde manier bij mijn zusje, hoop dat het bij haar ook goed komt.
Ohhh nee winkels vermijd ik al helemaal. Of ik moet er doorheen rennen voor 1 ding maar boodschappen doen kan ik niet meer. Winkelcentrum of de stad ook niet. Zelfs auto rijden gaat niet..
tuurlijk! een pnd gaat over, al geloof je dat misschien nu nog niet. het komt goed. ik dacht dat ik dood zou gaan... nou ik leef nog haha
Krijgt ze ook AD nu dan Elsie? Bij jou ging het toen ook ineens heel snel beter he? Hoop dat het bij haar ook snel weer beter gaat.
ze krijgt geen ad nog, ze gaan er aan werken dat de angsten minder worden in kleine stapjes, ad kan altijd nog.
Ja dat zei ik dus ook Maar ze zei dat ze het beter uit kon schrijven als de psych het er mee eens was.. Heb vandaag de brief gekregen en het is idd een intake er stond ook bij dat ik een vragenlijst moest invullen en die zou ik per email al gekregen moeten hebben ( heb ik alleen niet ) Dus morgen maar even bellen. Hebben jullie trouwens gewerkt tijdens je PND?! En hoelang heeft de therapie geduurd?
Ohh oke. Ze hebben bij de tel. intake de keus aan mij gelaten maar ik denk zelf dat het beter is om eerst mezelf in orde te krijgen voor ik aan de slag ga..
Alessandro, ik ben na de zwangerschapsverlof in de ziektewet gekomen en blijf dat voorlopig ook. Maar bij mij speelt ook nog bekkeninstabiliteit mee dus het is hier dubbel op. Tsja en buiten dat, ik zou niet weten hoe ik werk hier op dit moment nog bij zou moeten combineren, ben blij als ik weer een dag overleefd heb en mijn hoofd boven water heb weten te houden.
@ Truus Nou dat gevoel heb ik dus ook ik kan nu al amper mn hoofd boven water houden laat staan als ik zou moeten werken. Mijn verlof loopt de 22e af en ik meld me ook gewoon ziek ( Heb momenteel geen werk ook ) Dus de druk met WW en solliciteren kan ik er echt echt niet bij hebben.
Nee ik heb ook geen werk meer, ben ontslagen toen ik ziek werd. Maar inderdaad, die shit van solliciteren e.d is ook niet echt bevoordelijk voor je herstel denk ik. En dan erbij denk ik ook steeds, wat voor baas zou mij in deze situatie nu aannemen?
Ja mijn contract werd niet verlengd toen ik 20 weken zwanger was. Dus ww gehad voor 8 weken toen tijdelijk werk gehad tot mn verlof. dus moet als k geen werk heb de WW in. En ik zie het echt niet zitten om de druk van het solliciteren over me heen te krijgen. En wat je zegt welke baas neemt mij nu in deze situatie aan. De kans dat ik na 3 weken in zou storten is best groot. Dus ga vd ook t uwv bellen en de ziektewet maar in.
Ja precies. Een tip, laat wel door je psycholoog/huisarts weet ik veel wie goed aangeven dat het om een postnatale depressie gaat en dat je dus echt ziek bent nav de zwangerschap/bevalling. De artsen bij het UWV willen het al snel gooien op een gewone depressie en dan heb je maar recht op een uitkering van 70% van je loon ipv 100%.