meiden die een postnatale depressie hebben of hebben gehad

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door elsie22, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja m,ijn moeder heeft het ook heel lang geroepen die gelooft me inmiddels. Maar nu is het schoonzus die t zei van dat heb je niet je laat t je aanpraten en als je het hebt dan had je hier niet gezeten.

En toen ik dus zei dat ik echt erge dingen dacht vroeg ze wat dan toen zei ik sorry maar dat zeg ik liever niet ( zelfs mijn man weet t niet ) ze ze nou dan heb je dat echt niet hoor want die moeders doen hun kindje wat aan.

En inderdaad hun weten niet hoe mijn dag er aan toe gaat. Dat ik inderdaad geen zin heb om mijn bed uit te komen. Dat ik mezelf verslons omdat ik te moe ben om me om te kleden of leuk op te maken ( of beter gezegd het interesseert me geen reet hoe ik er uit zie ) Dat ik met moeite mn huishouden doe terwijl ook dat me niks boeit al is het hier een zwijnenstal. Dat weten hun allemaal niet. Hun weten niet wat er allemaal in mijn hoofd om gaat. En ik word dan best verdrietig al mensen me niet geloven.

Als of ik het voor de lol zeg dat ik dat heb. Dat ik het fijn vind om dat te hebben.. Nee tuurlijk niet ik geniet ook veel liever van mijn kleintje ipv me zo rot te voelen!

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ja mensen denken dat je het allemaal voor de lol doet idd!! pff ze moesten eens weten!

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja inderdaad. Het is ook zo leuk om een pnd te hebben. Ik geniet er ook zo van, jullie ook toch? ;)

Ik dacht ook dat mijn moeder niet meer twijfelde aan mijn PND maar vandaag bleek dus van wel. Baal er echt van want dan klap ik gelijk weer dicht. Had me eindelijk een beetje naar haar opengesteld en uitgelegd hoe ik me voelde enzo en nu dit.

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja weetje soms denk ik echt dat ze mij een aansteller vinden dat ik het doe voor de aandacht ofzo:):)
    Dat ze denken oh daar heb je haar weer ze mankeert weer wat staat ze weer in t middelpunt:)

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ja nou ik vond het ook geweldig hoor!!

@truus echt balen van je moeder!

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja dat denk ik ook wel eens inderdaad. Vooral omdat ik al een jaar of 2 aan het kwakkelen ben. Eind 2009 heb ik een burn out gehad en toen dat over was en we zwanger werden kreeg ik gelijk in het begin al bekkeninstabiliteit wat tot op heden nog niet over is en waar nu dus nog de PND bij komt kijken.

Maar kom op, we doen het niet voor de lol!

7. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

jeetje truus dat meen je!:$:$ wat een trut! waar bemoeid ze zich mee. kan me voorstellen dat je je er rot over voelt.
    een beetje inleven zal sommige mensen echt niet mis staan.

mijn familie kan zich er wel in vinden, alleen mijn broer zei in het begin wel dat ik die medicijnen niet moest willen slikken omdat je je daar zo raar van gaat voelen. hij had in het begin ook wel eens commentaar op onze manier van omgaan met niels.
    vond dat heel erg maar denk nu ach zolang iemand met verstand het niet zegt..... hij heeft zelf geen kinderen en doet genoeg dingen waarvan ik denk zooooo dat doe je toch niet..... maar ik zeg zo iets niet, zo ben ik niet.

hier gaat het wel redelijk. wat er gezegd werd van dat je je zelf s'ochtends uit bed moet slepen ken ik wel. in het weekend merk ik ook minder duidelijk dat niels wakker is of wat jammert omdat ik dan onbewust weet dat mijn man er wel is.
    door de weeks is het 1 kik en ik ben wakker.

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nee idd maar zo voel ik me wel.

Of beter gezegd ik voel me een zeur die zich niet moet aanstellen. Juist door de reacties in mn omgeving

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

precies door de reacties zeg je juist niks meer!

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Idd ipv dat ze zich er gewoon in gaan verdiepen en zo dus wat meer te weten komen ipv iemand die zich al verrekte kut voelt zich nog kutter laten voelen door die stomme opmerkingen.

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Alessandro, ja dat ken ik wel. Ik geef mezelf ook overal de schuld van terwijl ik er toch echt niks aan kan doen. Maar goed, dat is je gevoel he..

Robijntje, nou inderdaad he.. Vooral ook omdat de revalidatiearts wist dat ik een PND had en ze zei nog van; goh wat vervelend. Dan neem ik toch aan dat je een beetje rekening mee moet houden? Dat die mensen veel minder kunnen hebben?

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja maar dat is blijkbaar veel gevraagd voor sommige mensen. Of stel anders vragen als je je iets afvraagt maar ga niet zelf conclusies trekken en oordelen vellen terwijl ze niet kloppen..

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Waar ik trouwens wel om moest lachen.

Mijn man zit op de voetbal en gaat nu veel minder om mij te helpen. Dus hij had verteld aan zn "captain" tevens beste vriend wat er aan de hand was.

Zegt ie oh is ze nu weer beter hihi

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik niet begrijp? :cool:

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dat hij dacht dat een PND een griepje was ofzo :D

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh haha dat meen je niet :D Was het maar zo, dan kwamen we er een stuk makkelijker vanaf :p

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

nou idd liever een griepje hoor!! al gaat het hier goed hoor nu, gebruik nog wel medicijnen.

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja Elsie maar bij jou heeft het ook een poos geduurt voor het beter ging! Jij bent ons grote voorbeeld :p

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja ik moest er dus best om lachen hihi.

Maar idd liever een griepje als dit

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hadden we het maar voor het zeggen he? ;)

Deel Deze Pagina