meiden die een postnatale depressie hebben of hebben gehad

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door elsie22, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Elsie, niet prettig, verstandskiezen laten trekken. Boven of beneden? Fijn dat je goeie pijnstilling hebt en hopelijk is het ergste snel over.

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@truus ze hebben de rechterkant gedaan boven en beneden, de linkerkant moet ook nog!

net toen ik opstond had ik niet veel pijn maar nu wel weer zal ook wel komen doordat ik bezig ben geweest met sam, vanmiddag gaat ie naar mijn schoonmoeder dus kan ik ff bijkomen.

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Wat is het stil hier, hoe gaat het met jullie meiden?

Elsie, ai dus de andere kant ook nog.. Dat is minder. Bij mij zijn alleen nu beide bovenkanten eruit gehaald, onder is nog niet door. Heb je er nog veel last van (gehad)?

Hier een druk dagje achter de rug, we hadden een verjaardag en daarna moesten we nog boodschappen doen dus ben hartstikke kapot nu. Lekker op tijd naar bed en uitslapen morgen, m'n man doet Sem :)

Vind het trouwens zo moeilijk als ik vragen van mensen krijg met; Hoe gaat het? Kijk, mensen die wat dichterbij staan die weten natuurlijk van mijn situatie af en geef ik meestal gewoon eerlijk antwoord maar vind het zo moeilijk tegen 'kennisen' dus heb vanmiddag een paar keer gezegd; uh ja wel goed.. Terwijl het helemaal niet goed gaat natuurlijk. Hoe reageren jullie daarop?

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@truus het gaat nu weer beter mijn mond mond, minder pijn en kan sinds vandaag weer wat beter eten.

ik vond die vragen ook lastig en zei idd ook goed tegen mensen die ik niet zo goed kende hoor. niet iedereen hoeft het te weten!

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Fijn dat je minder pijn hebt en dat het eten beter gaat!

Nee dat is ook zo inderdaad dat niet iedereen het hoeft te weten maar ja om nou te zeggen dat het goed gaat terwijl het gewoon slecht gaat vind ik ook zo raar.. En ik krijg het ook bijna mijn mond niet uit, haha. Dus ik dacht, misschien hebben jullie daar iets op bedacht :cool:

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

@ Elsie fijn dat de pijn minder is! ( ik weet zelf niet wat het is heb alle 4 mn verstandskiezen nog en poep in mn broek voor de tandarts hihi )

@ Truus tegen vage kennissen/kennissen/ bekenden zeg ik gewoon het gaat goed.
    Het gaat hun niks aan wat ik "mankeer"

7. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

@ truus. hier ligt het er ook echt aan wie het is. echt goede bekenden vertel ik ook wel echt hoe ik me voel. maar soms weet ik zelf ook niet waarom ik me niet goed voel op dat moment, dus dan zeg ik soms dan ook tegen zelfs familie dat het goed gaat.

@hier. gister de hele dag naar de sauna geweest met een vriendin. was heerlijk ontspannend. de hele dag me niet rot gevoeld, maar wel erg moe gisteravond.

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Meestal zeg ik tegen mensen die weten wat er aan de hand is gewoon dat het met ups en downs gaat maar ja, vind het zo lastig om te zeggen dat het goed gaat terwijl dat niet zo is, ondanks dat die kennissen niet weten wat er aan de hand is. Naja..

Robijntje, wat fijn dat je gisteren een goeie dag had! Wel logisch dat je daarna erg moe was.

-

Vanochtend lekker uitgeslapen, mijn man ging eruit voor Sem. Lekker tot half 12 blijven liggen, heerlijk. Vanavond lekker uit eten geweest en nu hartstikke kapot, dat soort dingen vreten ontzettend veel energie.

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hey meiden,

Hier nog even een berichtje van mij.
    Morgen het eerste gesprek bij de psych! Ik zie er nu toch wel tegenop hoor. En ik weet dat het goed voor me is maar k zie er voor al tegen op om eerlijk te zijn:):) Ik ben de laatste tijd tegen niemand eerlijk ook niet tegen mezelf.
    Ik doe nog steeds alsof het allemaal goed gaat en ik niks mankeer. En morgen moet ik dus eerlijk toe geven dat het niet goed gaat en ik wel wat mankeer. Ach het komt allemaal wel goed!

Ik laat morgen weten hoe het gegaan is.

En nu ga ik mn bedje in!

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@allessandro succes vandaag! en idd eerlijk zijn is het beste.

ik ga vandaag een dagje naar de zwaluwhoeve met mijn zusje! sam gaat een dagje naar mijn ouders toe. kunnen we beide even lekker ontspannen:D

heb nog wel een beetje pijn in mijn mond maar het word steeds minder gelukkig!

fijne dag allemaal!

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Alessandro, succes bij de psych! Niet raar dat je er tegen op ziet, het is erg confronterend.. Wel eerlijk zijn, anders heb je alleen jezelf ermee. Sterkte.

Elsie, heerlijk een dagje zwaluwhoeve! Moet ik ook nog steeds naar toe, heb daar nog een cadeaubon van liggen. Geniet ervan!

12. robijntje1982

Alessandro, succes vandaag bij de psych. ik hoop dat je goed je hart hebt mogen luchten.

Elsie, heel veel plezier vandaag in zwaluwhoeve.

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hallo!

Nou ik ben geweest en de intake is me 100% meegevallen! Die vrouw was zo lief en begripvol erg fijn! Ik moet de volgende keer bloedprikken op allerlei dingen. Ik krijg (nog) geen medicatie ze wilde daar nog even mee wachten.

Wel krijg ik 2x per week therapie op maandag groepstherapie en 1x per week individueel. Erg spannend dus.

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Alessandro, wat fijn dat de intake je mee is gevallen! Dat bloedprikken heb ik ook regelmatig moeten doen, kunnen ze uitsluiten dat iets lichamelijks de pnd veroorzaakt. Heb je wel eerlijk durven zijn? Goed dat je therapie gaat krijgen nu, lijkt je dat wat?

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

@ Truus klopt over dat bloedprikken dat zeiden ze tegen mij dus ook.
    Word oa geprikt op mn schildklier. En bepaalde vitamines glucose en nog veel meer.

Ik heb eerlijk durven zijn al was het soms wel lastig.

16. robijntje1982

@alessandro, gelukkig dat het je mee gevallen is! hoop voor je dat het je helpt die therapie.
    apart ik heb nooit hoeven bloedprikken...

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi!!

@allessandro wat fijn dat de intake mee gevallen is!!

nou wij zouden dus naar de zwaluwhoeve, komen we daaraan mega druk!! en zusje was ongesteld en je moest naakt in de sauna en dat vond ze niet zo'n prettig idee, dus zijn we doorgereden naar walibie:) was er 20 minuten vandaan.

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ohh nou dat is toch ook leuk?!

Is er nu trouwens dat Halloween gedoe in walibi??

19. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Alessandro, goed van je dat je eerlijk hebt durven zijn. En tja, das lastig inderdaad, i know..

Elsie, haha dat is nogal een verschil, Zwaluwhoeve of Walibi :p Maar snap dat je zusje niet wou op die manier. Wel naar jullie zin gehad?

20. robijntje1982

nee dat is idd geen prettig idee. en walibi is een leuke tweede keuze. wij willen ook wel graag heen maarja daar is niels nog wat te klein voor:)

@hier. pffff ben net naar emmen geweest om met niels naar de chiropractor te gaan. ga normaal nooit alleen of mijn moeder gaat mee en anders mijn man.
    maarja man heeft migraine en mijn moeder was erg druk vanmorgen.
    dus moest wel alleen, dacht ook niet dat het een probleem zou worden, nou dus wel.
    poeh viel me vies tegen om daarheen te rijden, werd onderweg zo ineens zo vrselijk angstig en was al helemaal bezig met wat er allemaal mis kon gaan. alles ging ook ineens mis dus dat versterkte mijn angst alleen maar. kon ook niet van de weg af dus moest wel doorrijden. kom ik daar was ik mijn bankpasje kwijt, dus totale paniek bleek hij onder de buggy te lliggen:)
    nu lig ik op de bank, ben gewoon helemaal kapot

Deel Deze Pagina