Ah, dat is een goede Judith. Thx. Nou mijn jongste nichtje heeft ook 56 aan maar de eerste twee hadden meteen 62 aan. In mijn lijst van de kraamzorg hebben ze het niet over 62. Alleen 50/56. Dus daarin een aantal pakjes gaan zoeken. Ik moet er minimaal 6 hebben volgens de lijst. Nu heb ik er al 2 overgenomen van een vriendin. Met daarbij de vele rompertjes. En pakjes maat 62, ze hebben een lange meid gekregen. Ze is nu bijna 4 maanden en heeft maat 68 nodig voor de lengte.
Hee allen! Nou, vandaag was dus de grote dag. Ik kan helaas het lijstje niet in balans brengen, want wij krijgen een JONGETJE!! En daar ben ik superblij mee! Met een meisje was ik uiteraard even blij geweest, maar het feit dat je het weet is gewoon heerlijk. En het belangrijkste: ons kleine ventje is kerngezond, groeit goed, heeft een regelmatig kloppend hartje en beweegt fanatiek. Wij zijn helemaal blij, Blue Monday heeft voor ons toch wel even een andere betekenis nu. Oh en we hebben ook een DVDtje meegekregen, zoals ik graag wilde. Mijn dag is gemaakt. Sorry dat ik niet op jullie verhalen heb gereageerd, er is zoveel gebeurd! Ik ga nu even liggen, daarna even op jullie reageren, maar dit wilde ik vast delen. @ Ellis, bij jou ook alles goed?
Mieke, nou gelukkig is jullie ventje gezond!! En een dvdtje om terug te kijken, leuk hoor! Het is de maand van de jongetjes denk ik.
Ik meld me snel even via de foon. Alles pico bello, geen piemel te bespeuren maar wel streepjes, geen verassingen hier! Mieke, gefeliciteerd met jullie zoon
Miekelammetje en Ellis: gefeliciteerd met de mooie echo's, wat fijn hè! Ik ben gister ook nog even op kleerjesjacht geweest, moet er wel even inkomen, alles is leuk uiteraard, maar ja, je wilt ook een beetje 'slim' inkopen. Maar goed, de eerste serie rompertjes en babypakjes zijn al in huis. Mopke, veel plezier en succes vandaag! Eindelijk ben je aan de beurt
Ellis, fijn een goede echo! Stabijtje, leuk he kleertjes kopen! Ik smelt iedere keer als ik kleertjes zie. Thx stabijtje! Eindelijk mogen wij ook even kijken ja. Ben best zenuwachtig aan het worden.
succes mopke!! Ellis wat fijn! alles gezond!! net dochter beter is mijn man ziek, de hele nacht heeft hij overgegeven, ik ben doodop en moet zometeen werken. pffff!! ik kan maar 1 ding hopen, dat ik het niet krijg!! buikgriep is zo verschrikkelijk besmettelijk.
Geniet ervan Mopke en laat ons gauw iets weten Oh Dana, nu je man weer.... ik duim dat je ervan bespaard mag blijven.
Fijn die goede echo's! @Ellis: wij weten al dat het een jongetje wordt, maar ik sta nog niet op het lijstje? Wil jij mij erbij zetten alsjeblieft? De Kereltjes zijn in ruime meerderheid zeg. @juenco: tja .. idd weer wat gemeen haha, gezellig! Vandaag het vervolg op de 20 wkn echo gehad, ons kindje was nu helemaal gedraaid en lag er keurig voor. Het hart was in orde. Nu ook mooie foto's en dvdtje meegekregen. Heerlijk zo'n mooie echo! Vanmiddag weer controle bij de vk. Liefs!
Dana, wat vervelend dat je man nu ziek is. Beterschap! En ik hoop dat jij de dans ontspringt. Tante, fijn dat alles goed was. En mooie foto's meegekregen. Ik heb om 13.30 de echo. Dus nog even geduld... Een voordeel man heeft een halve dag vrij, is ook weleens lekker.
Mirri: meisje Juenco: Jongetje Ellis: meisje Stabijtje: jongetje Mykelti: jongetje Dana: meisje Calice: jongetje Liefde: jongetje Judith: jongetje Lex: meisje Tante : jongetje Nog een jongetje erbij weldra hebben we een voetbalteam
Haha, een elftal met 4 cheerleaders Mopke, op naar n mooie echo, veel plezier. Tante fijn weer n goeie echo, van harte met je jochie
Mirri: meisje Juenco: Jongetje Ellis: meisje Stabijtje: jongetje Mykelti: jongetje Dana: meisje Calice: jongetje Liefde: jongetje Judith: jongetje Lex: meisje Tante : jongetje Mieke : jongetje En nog een jongetje erbij! Dan hebben we ook al 1 iemand op de reservebank zitten nu. Waarschijnlijk ons jongetje, want als hij een beetje de genen van beide ouders heeft, is voetballen niet z'n sterkste punt...
Haha, Mieke, ik kan al uit ervaring zeggen....heb immers al een zoon dat die van ons nog niet eens op de reservebank mag gaan zitten, maar gewoon in het publiek Mijn motoriek is al onder de maat, die van mijn zoontje stelt nog helemaal niets voor, dus als zijn broertje ook zo wordt, haha! echt super dat gewoon al onze 20 weken echo's goed zijn....je hoort best vaak verhalen dat er iets niet helemaal goed zit of mogelijk niet goed is...wat een geluksvogels hier! vandaag heerlijke dag gehad. vanochtend zoonlief naar peuterspeelzaal, dus even wat tijd voor mezelf, vervolgens mijn dinnetje op bezoek gehad en met haar en mijn zoontje naar de Mac en een grote speeltuin geweest... nu weer thuis, mama ff laptoppen en kleine man voor de tv met Nijntje en tut, tiktak kijken, oude tijden herleven, leuk hoor...die kids bij tiktak zijn inmiddels al 35-40 jaar haha!
Hoi meiden! Nou gelukkig was met ons kleintje ook alles goed!! Ze hebben alles uitvoerig bekeken, het hartje was mooi te zien. Alleen verstopte de kleine steeds zijn linkerhandje onder het hoofdje. Uiteindelijk 4 vingertjes en een duim gezien. Echt bijzonder zeg zo'n klein wondertje in je buik. De placenta ligt aan de voorkant, vandaar dat ik nog niets voel aan de buitenkant of heel soms een klein beetje. Hij/zij lag op dit moment helemaal goed in mijn buik, hoofdje naar beneden beentjes in de lucht. En op het einde ging hij/zij duimen. Geslacht echt niet kunnen ontdekken, ben dan ook geen expert. Want op het formulier staat dat ze ze toch bekeken heeft en dat alles goed was.
En Mopke, weet je al meer? Hoop dat alles bij jullie ook goed is!! @ Judith, dan moeten er nog een paar jongetjes bijkomen, anders wordt het vechten om de reservebank. Moet zo aan die Calvéreclame denken, met die hele sympathieke voetbaltrainer 'Goed zo, Pietertje!'. Zo aandoenlijk slecht zou ons ukje ook wel eens kunnen worden, haha!
Ha Mopke, was ik net te laat... Maar wat heerlijk dat bij jullie ook alles goed is! Gaan jullie nou nog een keer voor geslachtsbepaling?
Nee, we willen het pas weten als het geboren is. Want de echoscopiste heeft het wel gezien, op de formulieren stond namelijk dat de geslachtsorganen er goed uit zagen. We gaan wel over ongeveer 6 weken voor een 3D echo.