meiden die eind mei zijn uitgerekend: kletsen over de komende tijd?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juenco, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Mieke, gefeliciteerd nog een jongetje bij het lijstje!

Als die van ons een jongen is dan gaat hij het veld in, papa heeft ook erg fanatiek gevoetbald vroeger. En ik was erg enthousiast altijd met schoolvoetbal!

2. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Hey meiden,

Ben ik ook weer eens :).

Mieke,wat leuk zeg een jongen! Mooi dat je echo goed was :D .

Mopke, wat een mooie echo :D , Jullie ukje heeft dus lief geluisterd en de beentjes bij elkaar gehouden haha.

Dana, hopelijk blijft de buikgriep je bespaard.

Heb de afgelopen dagen wel steeds meegelezen maar had niet echt puf om te reageren.

3. stabijtje

stabijtje Actief lid

20 sep 2011
    427
    0
    0
    Hey mooi Mopke, alles zag er goed uit dus, fijn! Mooie foto's ook, zo aandoenlijk, als ze duimzuigen.

Goh vingers tellen, dat heeft mijn echocopist volgens mij niet eens gedaan hoor, tenminste, 1 handje was steeds verstopt achter het andere handje. Maar goed, ook wij gaan nog voor een 3D, ook over een kleine 6 weken, zin aan!

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hoi dames, ik ben er ook even wat minder qua reageren. Ben erg moe, beetje te fanatiek geklust denk ik. Maar lees en leef met jullie mee!

Iedereen met een goede echo, gefeliciteerd!
    Enne, dat voetballertje zit er bij ons ook niet in denk ik...;):D

5. Dana

Dana Niet meer actief

gefeliciteerd met de goede echo mopke!!

man is weer opgeknapt, wel heel slap nog maar hij is alweer aan het werk, echt geen piepert die kerel van me.

wij gaan zaterdag met het kamertje beginnen, mijn man kan erg goed tekenen en heeft voor onze oudste Nijntje getekend voor op haar kamer, gaat ie nu ook doen voor de kleine erg leuk, nu nog een thema :D

6. Judith260580

Judith260580 Actief lid

21 sep 2011
    397
    0
    0
    Fijn Dana dat dochter en man grotendeels opgeknapt zijn.... hopelijk ontspring jij de dans! Ik heb nu wel het idee en vorige keer ook al dat mijn weerstand best hoog is.... de meeste virusjes in mijn omgeving gaan aan mijn neus voorbij!
    Over virusjes gesproken.... kijkt iemand van jullie GTST? Zo stom wat hormonen kunnen doen.... als ik iets dom vind is dat mensen zo'n serie serieus nemen, dat de acteur die Lucas speelt in elkaar geslagen wordt omdat hij gay is, dat een ander op straat, in het echt, aangesproken wordt op het feit dat hij vrouwen zo slecht behandelt en wat overkwam mij nu.... ik keek maandagavond GTST en daar heerst het ebola-virus en Edwin lag net in het ziekenhuis met dat virus. Eerste kenmerk: bloedneus. Ga ik maandagavond naar bed, krijg ik een bloedneus....is mijn eerste reactie toch echt oprecht 'jezus, dat virus!'.... echt maar een flits, een seconde....maar het idee dat ik dat dacht....hoe stom is dat hahahahaha!

7. Dana

Dana Niet meer actief

hahaha Judith! dat zou ik ook hebben!! ik heb trouwens ook regelmatig een bloedneus sinds ik zwanger ben, geen witte kleding voor mij de komende tijd :)

ik hoor het vaker dat zwangere vrouwen minder snel griep krijgen, verkouden wel maar echte griep niet snel, laten we het hopen!!

eigenlijk wel gek want onze weerstand/immuunsysteem zou lager moeten zijn omdat je anders je kindje afstoot (vreemd DNA) maar aan de andere kant ik eet nu echt goed, elke dag trouw mijn groenten en fruit en dat doe ik niet als ik zwanger ben, heel eerlijk gezegd :D

8. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Dana, gelukkig zijn je man en dochtertje weer wat opgeknapt. Buikgriep is zo rot om te hebben.

Judith, toevallig kijk ik ook elke dag GTST :D , haha zo zie je hoe erg dingen van tv in je hoofd kunnen blijven zitten.

Fietsen jullie trouwens allemaal nog? Sinds een week merk ik dat mijn buik wat in de weg gaat zitten. Krijg steeds pijn in mijn buik tijdens het fietsen maar heb geen rijbewijs dus ben afhankelijk van de fiets.

9. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ha Calice, ik fiets nog wel maar wijdbeens ;)
    Merk ook dat m'n buik in de weg zit. Neem een lagere versnelling en ik ga niet zo ver....

10. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Mirri, ik moet inderdaad ook wijdbeens fietsen haha, fiets nog wel in de 2e versnellingmaar merk dat met tegenwind fietsen niet meer prettig is.
    Ben benieuwd hoe rond ik ga eindigen, dit is mijn buik vandaag.
    http://www.mijnalbum.nl/Foto-MIQB67WZ.jpg

Had trouwens ook nog leuke babykamertje foto's voorbij zien komen :D . echt mooi met het lavendel op de muur.

11. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Dana, gelukkig gaat het weer beter met de zieken!
    Wat fijn zeg dat je man zo goed kan tekenen! Scheelt een hoop met bedenken wat te doen natuurlijk.
    Maarja, een thema hihi. Dat is moeilijk.

Judith, wel grappig zeg van die bloedneus dat je meteen aan GTST denkt. Ik mag gelukkig *afkloppen*, dat ik nog geen bloedneus heb gehad. Ik snurk wel vreselijk volgens manlief. :D

Calice, ik fiets nog steeds. Maar om eerlijk te zijn pak ik ook vaak de auto vanwege boodschappen etc.
    Ik fiets naar de stad en hier achter naar de winkel. Mijn buikje zit nog niet echt in de weg, maar dat komt denk ik nog wel.
    Mooie buik heb je al Calice!! :D

Ik ga echt vanavond een foto maken, vergeet het iedere keer overdag als ik het wil doen.
    Iedereen zegt dat hij groeit, shirtjes enzo kruipen ook omhoog maar echt groot is hij nog niet.
    Ach er bestaat niet voor niets flits, dus vanavond maar even foto maken.
    Kan ik zelf de groei ook bijhouden.

Wij eten vanavond lekker boerenkoolstamp! :p
    Dat mag wel met dit koude natte weer. Brrrrr....

12. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Ik ben erg benieuwd naar een foto Mopke :D .
    Het is inderdaad echt weer voor stamppot!

Boodschappen doen wij inderdaad ook met de auto, mag niet meer met boodschappentassen aan mijn stuur fietsen van mijn vriend haha.

13. MiekeLammetje

MiekeLammetje Actief lid

17 nov 2011
    408
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zwolle
    Dana, hoop dat t bij jullie nu klaar is met de ziekenboeg, volgens mij hebben jullie je portie nu wel gehad! Nu lekker aan de slag met babykamer dus. Lijkt me heerlijk, wij zitten nog steeds met verhuisdozen en zo weinig tijd om ze uit re ruimen... *zucht*. Wat betreft een thema: wij willen graag een beestjeskamer. Rupsjes, lieveheersbeestjes, vlinders, torretjes etc. Lijkt ons superleuk, zie al voor me hoe we straks een kleine ontdekkingsreiziger in de tuin hebben die alle beestjes kent!! Maar als jullie meer een babythema willen, zoals van Nijntje... Poeh! Ik vind dieren wel leuk. Kikkers, schaapjes, badeendjes. Succes met verzinnen!

Judith, ik kijk nooit GTST dus dat zou ik niet weten, maar ik snap wel de invloed van tv! Snap goed dat je dat dan denkt bij een bloedneus. Gelukkig is een bloedneus meestal gewoon maar een bloedneus.

Calice, wat heb jij al een mooie grote buik zeg! Ik snap dat die problemen oplevert met fietsen... ;) Ik stap vanavond weer op de fiets, ga eens zwangerschapszwemmen proberen. Kijken of mijn buik dan ook in de weg zit. Iemand trouwens ervaring met zwangerschapszwemmen? bevalt het? En is het makkelijk om zo contact te maken met mensen? Want ik ken namelijk nog steeds maar heel weinig mensen hier...

@ Mopke, ik snurk geloof ik ook, maar nog niet harder dan mijn vriend!! ;)

Vanavond wordt t pasta op ons menu, maar morgen ook lekker wintereten: hachee! Jummm.
    Eetsmakelijk allemaal!

14. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Mieke, Het beestjesthemaklinkt echt heel leuk! en daar heb je vaak nog hele leuke accesoires van ook :D (zo verkopen ze bij de ikea grote bladeren die je aan het plafond/de muur kan bevestigen enz.)

Ik heb gehoord dat zwangerschapszwemmen echt heerlijk zou zijn, en je buik dan ook het minst in de weg zit. Zelf ga ik ook zwangerschapszwemmen met een kennis/vriendin, we zijn 2 weken na elkaar uitgerekend dus dat is wel heel gezellig dan.

Haha en haché, dat ga ik morgen ook klaarmaken, vind dat zo lekker als het buiten slecht weer is :p .

15. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Nou hier is ie dan!

Buikje van 4 weken en een van vanavond!

16. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Hij is best klein vergeleken met jullie, hihi.

Daarom vraag ik me weleens af of er wel iets groeit als ik niets voel.

Zwangerschapszwemmen, nog niet voor gekeken. Lijkt me wel fijn om te doen. Zal eens kijken of ze dat binnen onze gemeente ook aanbieden. Ben nog nooit hier in het zwembad geweest, wel in Tilburg en Den Bosch.

17. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Het begint toch al duidelijk te komen hoor Mopke :D .

Zelf voel ik ons ukje ook nog maar weinig, vervelend hé van die onzekere momenten. Ik heb mezelf maar voorgehouden dat het goed met de kleine gaat zolang ik misselijk blijf haha.

18. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    hoi!

@fietsen: laatst nog geprobeerd, dat koste me een partij energie. En bij het op- en afstappen verlies ik nu druppeltjes urine, dus ik vind het niet plezierig meer.

@zwangerschapszwemmen: heb ik bij de eerste gedaan en ik vond het heerlijk. Heb er wel kennissen aan over gehouden. Misschien dat ik nu ook weer ga. In Tilburg nog maar in 1 zwembad: reeshof.

Groetjes tante.

19. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Calice, zie idd dat je buik best in de weg zal zitten, mijnes is wat kleiner maar heb er evengoed last van omdat ie errug laag “hangt”.
    Mopke, hier morgen boerenkoolmetworst, lekkere winterkost met dat vieze herfstweer.
    Bah, heb liever de vorst en het zonnetje van maandag en dinsdag.
    Mieke, hier ook geen gtst, helemaal geen tv, we zijn n beetje wereldvreemd :p
    Ik zwem gewoon in t zwembad, wel lekker, voelde me alleen ineens erg zwaar toen ik uit t water kwam ;)
    Mopke, wel duidelijk een zwangerschapsbuik hoor, mooi :D

20. Dana

Dana Niet meer actief

kom net thuis uit mijn werk, man weer doodziek, overgeven niet normaal! bah! ***spaar mij alstublieft*** :(

ik zie al leuke ideeën voorbij komen voor kinderkamers! wij zoeken echt 1 thema inderdaad, mijn man heeft zelf al een ideetje maar wil eerst kijken of hij het ook kan, dus wordt vervolgd....

iemand een echo morgen? ik dacht vrijdag weer 1 he? de jongens overheersen nog steeds :D

Deel Deze Pagina