@ Dana wat vervelend voor je man zeg! Ik ben zelf ooit 6 weken zo ziek geweest in het buitenland en dat heeft thuis nog een half jaar geduurd voordat het echt goed over was.
Wat vervelend Dana, dat je man zo ziek blijft! Hopelijk vinden ze wat het is, kan er iets aan gedaan worden en is hij snel weer beter...want een zieke man kunnen we de komende maanden niet gebruiken, hihi! beterschap!
wow mooie foto's stabijtje!! ik hoop echt dat mijn man niet zo lang als jij zo ziek is! kunnen we inderdaad nu niet gebruiken
@ Judith Ja, die contacten daar hoopte ik ook op ja! Naast dat de beweging heel fijn is lijkt me. En aangezien mijn buik nu echt aanzienlijk groeit hoop ik dat ik me niet heel 'onzwanger' zal voelen als ik daar ben. Ik ben afgelopen woensdag nog niet geweest, want toen kreeg ik 's avonds verschrikkelijk last van diarree (sorry!). De week daarvoor kon 't ook al niet doorgaan, dus hoop volgende week wel! Trouwens, ik zag je buikband: ik heb Aaron ook op mijn favorietenlijstje staan!!! Manlief heeft 'm (nog) niet weggestreept, maar is er ook niet erg enthousiast over. We zullen zien... @ Juenco: HAHAHA! Deze-wee-komt-nooit-meer-terug!! Wat een heerlijke gedachte om na elke wee te zeggen!! Wij gaan dan geen haptonomie doen, maar deze jat ik even van je!! En leuk dat jullie kamertje al opschiet. Die uiltjesbomen zijn leuk he!! Plaats je een foto van t resultaat? En hoe gaat t met je huwelijksvoorbereidingen? @Mopke Hoe beviel het kraamhotel? Voel je je er een beetje op je gemak? Ben benieuwd hoe dat is. Ik heb het niet eens overwogen, want ik wil heel graag thuisbevallen, maar het lijkt me best een goede plek!! En leuk he, die blije doos? Ik was ook echt verrast door de inhoud. Had vooral kortingsbonnen verwacht, maar er zitten echt goeie dingen in! Luiers, fopspeen, fles, sokjes.. Heel tof! @ Dana Jeetje, wat vervelend voor je man! Parasieten kunnen heel hardnekkig zijn en je kan er goed akelig van worden... Ik hoop dat ze iets vinden! Dan is er meestal wel snel iets aan te doen! @ Stabijtje Ja, dat slaap/waakritme begint mij ook op te vallen. En ook dat Knoppertje eigenlijk best vaak wakker is en steeds harder schopt! Moet er vaak om lachen, omdat ik t zo'n geinig gevoel vind. Ik merk ook: hoe harder de schop, hoe mee ik tegen mijn buik praat! Gaaf he? Mooi bescheiden buikje heb je trouwens. Wat betreft je dipje: tsja, niemand kan je antwoord geven op al die twijfels natuurlijk. Mij hielp de vraag wel: zelfs als ik uitscheur, striae krijg en mijn figuur niet meer terug krijg, is dat het dan waard geweest? En verder: laat die twijfels maar lekker zijn. Ze horen er bij. @ Allen even in de categorie persoonlijk/hier-zit-misschien-niet-iedereen-op-te-wachten (sorry daarvoor): Ik merk dat mijn buik me zo in de weg gaat zitten dat ik steeds meer moeite krijg met mijn billen afvegen op de wc... Iemand die dat herkent??
Wacht maar af Mieke, tot je buik nog eens 10 of 15 weken verder gegroeid is.... veters strikken, laarzen aan doen, billen afvegen, scheren.... in en uit de auto stappen.....
thnx Mieke, als ze het maar kunnen vinden inderdaad. over mijn buik, die zit nog lang niet zo in de weg dat ik mijn billen niet kan afvegen
Meiden, ik probeer vanavond even verder te reageren, maar ik loop ergens tegenaan waar ik wat moeite mee heb. Ik ben sinds een week ofzo erg emotioneel en dat hoort erbij. Nu word ik echter wat onrustig door de vele bewegingen van ons beebje. Het zal vast door de hormonen komen, maar komt dit iemand bekend voor? Ben gevoelig voor depressies en ben nu wel bang dat het deze kant op gaat...
Mykelti, die emoties herken ik wel hoor, ik heb ook ineens "cold feet" Er gaat zoveel veranderen, gaat het wel werken allemaal 0_o De bewegingen doen me denken dat de kleine een eigen willetje heeft en een impact op ons leven maakt Probeer het met kleine stapjes tegelijk te bekijken, dag voor dag. Nu werkt dit druilerige weer ook niet mee Neem lekker een rustig weekend, verwen jezelf met n lekkere douche en bodylotion. En geniet er nog even van dat jullie met zn tweeen zijn. Doe iets leuks morgen, trakteer jezelf op koffie met een lotgenote en taart
Dana, al iets bekent wat je man heeft en heeft ie al medicatie? hoop dat t snel onder controle is Stabijtje, zie ik een mooie nieuwe echofoto in je avatar
Mirri, ik moest stiekem wel lachen om je post hoor! Heb je nog een foto voor me? Kon hem in je profiel nog niet vinden...en dan sta ik straks bij de V&D jacht te maken op een "dikke" buik!
Hihi, laat je lekker opvrolijken of door je hubbie, die moet je ook wel aan t lachen kunnen krijgen Foto staat inmiddels in mn fotoalbum bij de buikfoto's Als t goed is zijn we al vriendje en moet je m kunnen zien. Ik kijk wel ff of ik m ook kan pb-en edit; waren nog geen vriendjes heb n verzoek gestuurd, dan kan je m zien
Dana, he bah parasieten kunnen helaas erg hardnekkig zijn. Hopelijk komen ze er snel achter en kunnen ze hem behandelen. Verder even algemeen, ben nog snel aan het lezen. Daarna mijn bedje weer in om te gaan werken... Kraamhotel, was goed bevallen. Alles is erg huiselijk, 2 verloskamers mooie kraamkamers. Ik ga er alleen bevallen, maar als ik bijvoorbeeld liever een nachtje wil blijven mag dit. Dit hoeft niet. Nou ik maak liever mijn kraambed thuis mee, moet het toch thuis straks allemaal doen. Ik ben er wel iets geruster onder dan in het ziekenhuis bevallen. Ik mag eerder komen als het begonnen is en ik mag langer blijven dan in het ziekenhuis. In het ziekenhuis moet je na 4 uur naar huis, zelfs midden in de nacht. In het kraamhotel kun je blijven tot 10 uur zodat je thuiskomt en meteen de kraamhulp om 11 uur er is bijvoorbeeld. En er is een gang verbonden met het ziekenhuis mocht het nodig zijn, kan ik dus zo doorgestuurd worden. Er was nu niemand aanwezig, geen bevalling, dus we konden alles goed zien. Billen afvegen nog geen last van. Alleen merkte vanmorgen bij het werken dat ik het bed omlaag moest zetten omdat mijn buik in de weg zat, nu al. Laat staan straks. Mijn verlof staat nu vast t/m 9-9 heb ik verlof! Stabijtje, erg mooie buikfoto zeg!!! Mooi lijntje! Emoties, ja ik heb ze ook soms wel. Vooral van, goh straks kan ik niet meer zomaar weggaan met de hond maar moet het hele hebben en houwen mee. Niet zomaar naar vrienden toe. Ik voel beebje van binnen wel heel erg maar van buiten nog niet vanwege voorliggende placenta. Ik ga nu lekker slapen, truste!!!
Fijn dat het kraam hotel bevalt Mopke. Buik, eea is wel onhandig maar lukt nog prima hoor ;P Mogguh mamma's
hoi meiden,, gister ben ik met een zwangerschapsduur van 21 weken bevallen van onze prachtige zoon Jayvin. Ik heb onverwachts ontsluiting gekregen en de vruchtzak hing er al uit. Er viel niets meer aan te redden en moest bevallen. Het heeft ongeveer 4 uur geduurd toen jayvin te wereld kwam met de vruchtzak nog helemaal in takt. De verloskundige heeft hem kapot moeten maken waardoor hij geen lucht meer kreeg. Hij heeft nog een half uurtje geleefd in mama en papa's armen en daarna is hij overleden. Zwanger zijn is echt een wonder! geniet van jullie zwangerschap en bij twijfel gelijk de vk bellen.
Jeetje liefde, krijg een brok in mijn keel door je berichtje. Weet even niet wat ik er op moet zeggen. Wil jullie heel veel sterkte wensen met het grote verlies van jullie mannetje. Veel te vroeg en zo oneerlijk. *dikke knuffel*
Geen woorden voor Liefde, wat onverwachts en wat een verdriet. Veel sterkte voor jullie de komende tijd. Vanwaar je advies bij twijfel bellen ? Denk je dat er nog iets aan te doen was, 21 weken is helaas veel te vroeg.