Haha ik herken t wel die irritaties en dat zijn niet alleen de hormonen Ik moet de zomervakantie er nog achteraan plakken maar hoop ook zo'n beetje half september pas weer te beginnen ;P mijn verlof gaat 30-4 in. Fijn dat je vader Een care kamer maakt, zal je zoon blij mee zijn.
mijn dochter is deze week bij haar opa en oma als ik moet werken, kan ze lekker even uitzieken zonder andere kinderen die om haar heen rennen. op mijn werk hebben ze er tot op zekere hoogte begrip voor. de ene meer als de andere maar dat hou je toch. ik heb van de arts nu het sein gekregen het rustiger aan te gaan doen, dus dat ga ik dan ook doen mijn dochtertje heb ik net met een zetpil op bed gelegd, weer 39 graden koorts zoals elke avond de afgelopen anderhalve week dus morgen gaan we maar eens naar de huisarts met haar.
Judith dat is wel errug denigrerend ook de manier waarop je collega dat dan zegt, "och kindje, hormoontjes" dan zou ik ook wel een paar figuurlijke klappen kunnen uitdelen!
Ja Dana, Ik ben de Benjamin van het team... nog een collega van 31 jaar, een collega van 38 jaar en verder is iedereen tussen de 45 en 62 jaar oud, er zitten dus ook al oma's bij en vinden mij nog een guppie... meestal kan ik er om lachen, ik noem hen ook 'oma' en heb het vaak over de 'generatiekloof', maar op deze manier voel ik me echt een klein kind.... en dat terwijl ik gewoon oprecht boos en geïrriteerd ben.... however....ze zoeken het maar uit, straks ben ik lekker 5,5 maand weg en heb ik andere prioriteiten! beterschap met je dochter! Fijn dat ze bij opa en oma kan uitzieken!
Zoisdat Judith Tsssss, oudjes Dana, heb je nog richtlijnen gekregen van de arts wat die met rustig aan bedoelt?
Mirri: ja ik moet me 50% ziekmelden en mag geen avonddiensten meer doen op het werk. even slikken want ik werk er net maar goed, de kleine gaat nu voor en hopelijk begrijpen ze het en anders maar niet. precies Judith, jij bent lekker straks even met hele andere dingen bezig, ze zijn gewoon jaloers dat hun niet meer vruchtbaar zijn, de oudjes
Wat fijn Dana dat je meisje naar oma en opa kan, die zullen haar wel flink in de watten leggen. Anderhalve week koorts, idd toch even naar de huisarts dan en ga jij maar lekker half time werken! Jaaah Judith, laat je niet opjagen door die oudjes Ik las dat je bij de zws van je eerste 28kg bijkwam, wel ik ook 2x meer dan 20kg en ik hoop nu dat ik onder de 20 blijf. Na de bevalling wel steeds alles kwijt en slanker dan voorheen. De kinderwagen is besteld, ga eens een foto zoeken op internet en dan kom ik hem showen
najaa....wat een stomme opmerking inderdaad, Judith. Ik zou ook witheet worden! :x Och Dana, je kleine meisje nog ziek? Hopelijk werkt de paracetamol snel. Mijn vrouwtje heb ik net op bed gelegd. Ze kreunt en steunt wat, zegt dat ze buikpijn heeft. Op zich geloof ik het wel, want ze lustte haar pannekoeken niet Maar goed, als ik bij haar ben kreunt ze niet, ik twijfel dus toch een beetje. Ik heb haar net uit bed gehaald, geknuffeld en over haar buikje gewreven. Toen weer in bed gelegd. Ze lacht en speelt tot ik wegloop. Hmm...maar eventjes aanzien nog. Mijn verlof gaat op 9 april in...nou ik zweer het je...mijn ouderschapsverlof van mijn dochter houdt op 9 april op. Hoe strak gepland!!!
ik ben bij de eerste 20 kilo aangekomen en alles weer kwijtgeraakt, ik ga er vanuit dat het nu ongeveer hetzelfde zal zijn, ik ben tenger gebouwd en mijn vk zegt dat meestal tengere mensen extra aankomen omdat het lichaam een sein krijgt vet vast te houden, je hebt het nodig straks namelijk. ach we zullen zien, ik ben ondertussen al onredelijk nieuwsgierig naar onze kleine meid, hoe zal ze eruit zien? wat voor karakter zal ze hebben? **droom**
jaaa Ellis foto!! juenco dat is inderdaad strak gepland!! zo he! en die kleintjes, je weet het maar nooit, soms denk ik ook dat mijn dochter haar aandacht uitbuit als ze ziek is, hahaha, maar opa en oma vertroetelen haar inderdaad in overvloed.
Haha, ik ook wel n beetje hoor maar wil voorlopig nog genieten van dat ik haar bij me draag, lekker dat gewriemel in mn buik Per direct kan je minder werken? beter voor de Baby en je dochter Beterschap Juenco, strakke planning Ellis, fotoooo
Oh de kilo's...bij mijn dochter was ik ongeveer 16 kilo aangekomen en alles bleef bijna plakken. Balen man!! Totdat mijn dochtertje met 6 maanden in het ziekenhuis kwam (heeeele erge waterpokken, arm kind!) en ik de roep van de sigaret niet kon weerstaan. Ik ben toen dus weer begonnen met roken en toen vlogen de kilo's eraf. Nu ben ik lekker op weg om dik te worden. Alles is ook zo lekker... Ik moet wel zeggen dat ik niet helemaal kan garanderen dat ik niet weer begin met roken als de baby er is (uiteraard niet binnen hoor meiden!!!!!) Een paar sigaretjes per dag, och ik verlang er zo naar (zucht...slecht slecht slecht slecht....)
Mirri, ja morgen weet ik de uitslag denk ik... Het is bloedprikken, wordt doorgestuurd naar de verloskundige en die behandelen de ingekomen stukken volgens mij in de middag. Ben benieuwd. Als ik nog niets heb gehoord ga ik vrijdag zelf even bellen. Dana, beterschap met je dochtertje! Vervelend voor haar zo lang koorts houden... Als je arts het zegt maar echt rustiger aandoen hoor!! Ook al werk je er net, ze horen rekening met je te houden. Emoties, heb ik ook last van! Huil normaal vrij snel, maar nu helemaal. Ik werd van de week afgekat, (letterlijk), door een cliënt. Ik kon gewoon niet meer reageren, klapte helemaal dicht en de tranen branden achter mijn ogen. In de auto heb ik toch zitten brullen. Zo stom. Judith, wat een irritante reacties ja! En wat een lang verlof!! :O Gewoon 10 dagen langer dan dat van mij en 20 dagen eerder! Ik heb wel mijn vakantie uren opgevraagd, zodat ik kan kijken of ik eerder vakantie kan nemen. Juenco, strakke planning hoor!! Roken, tja mijn man rookt. Heeft al een poging gedaan maar is mislukt. Zegt dat hij echt gaat stoppen als de kleine er is, maar ik ga hem niet dwingen. Daarbij smokkelt hij enorm, hij rookte eerst buiten ivm nieuw huis, maar nu gewoon onder de afzuigkap. Zo irritant, maar ik kan het blijven zeggen. Hij luistert toch niet... Ik ga lekker slapen, morgen weer werken en net thuis.
Tja dat roken, ik ben ooit 5 jaar gestopt en toen mijn ex besloot weg te gaan ben ik meteen weer sigaretten gaan kopen en was ik weer vertrokken. Ik vrees dus ook dat ik weer ga hervallen na de bevalling.... Nou Juenco, wat heerlijk dat dat zo goed uitkomt Ik kijk uiteraard ook uit naar het moment dat ons meisje er is maar ik moet zeggen dat ik (tot hiertoe) weinig/geen last heb van de zws en dat ik daardoor ten volle kan genieten. En het zal ook de laatste zijn en dan de foto van de kinderwagen, we zijn hem zaterdag 'live' gaan bekijken, we gaan hem begin mei ophalen
Mooi Ellis, is t ook een easy Walker ? Roken >_< ik ben ook heel verslaafd geweest en na de geboorte van de 2e weer begonnen. Wel in de schuur met de babyfoon. We deden t samen en ook samen besloten dat we als ouders het goede voorbeeld willen zijn. Met dat voor ogen al 11 jaar niet rokers (drink nu wel koffie o_0, toch nog 1 verslaving ) Helaas heeft m'n oudste al geprobeerd te roken, maar ik kan er wel wat van zeggen nu en dat hebben we ook gedaan Succes ermee, het is echt fijn om een niet-roker te zijn ;D
Mirri, nee het is een Pericles (belgisch merk), we hebben 'm besteld via de hubbie van onze poetshulp aan fabrieksprijs, dat scheelt echt een hoop euro's Thuis geen probleem om het roken te laten, buiten in de kou staan roken zegt me weinig. Maar tijdens de zomer op een terrasje, een wijntje, mmmmm... Geniet van je vrije dag Dana! Ben ook eens benieuwd naar de uitslag Mopke.
Geniet van je vrije dag Dana! Tja, ik ben ook benieuwd! Nog niets gehoord... Maar vorige week werd ik ook pas om 15.30 uur gebeld omdat toen de uitslag net binnen kwam. Vanavond lekker zweedse balletjes eten. Ohja, Ellis, erg mooie wagen hoor! Scheelt zeker in de prijs ja. Alle beetjes helpen!!
Hey geniet van je dagje vrij vandaag Dana, lekker even of niet! Mooie wagen Ellis, hele mooie kleurstelling! Is het trouwens normaal dat de wieg in de kinderwagen niet waterpas erop zit, of doe ik dan iets verkeerd? Hij helt een beetje over, lijkt wat gek nu. Maar zal me er nog eens rustig in verdiepen, ik had het gekocht, alles bekeken en snel geprobeerd en naar zolder gebracht. Wauw wat een heerlijk lang verlof Judith! Dat wordt een mooie zomer. Ben benieuwd wat de uitslag vandaag is Mopke, hoe voel je je verder nu? De ander verhalen weet ik niet meer zo goed, al heb ik alles wel doorgelezen Heb weer aan yoga gedaan van de week. Ik kon er moeilijk inkomen, al voelde de strek- en rek- oefeningen erg goed, met name die om eventueel rugweeen wat op de vangen en de rug te ontspannen. Maar goed, verder ben ik tussen de oortjes nog steeds in een dip, word er al een beetje moe van, hoop zo dat het straks weer verdwijnt, kan de hele dag door verdrietig zijn, niet zoveel aan. Mijn eetlust is ook helemaal verdwenen, niet dat ik slecht eet hoor, juist gezond, maar echt alleen wat nodig is en omdat ik weet dat het beter is.
Oja, ik ga trouwens bij rainbowbabies.nl een babymutsje bestellen met naam erop. Heb bij een vriendin dit mutsje gezien en de kwaliteit is erg mooi, dat is toch altijd maar afwachten als je bestelt via het internet.