bedankt meiden, ik geniet zeker lekker de bedden verschoont, heerlijk is dat altijd als die klus er weer op zit en alles fris is! balen stabijtje dat je je zo voelt, hopelijk trekt dat gauw bij! zweedse gehaktballetjes, jammie!!
Nog geen uitslag... En vk kan ik alleen op het spoednummer bereiken. Handig! Ach, geen bericht is goed bericht he! Ik voel me verder wel goed, af en toe nog erg duizelig. Maar de wereld draait niet meer 6 x zo snel om me heen. Ik denk dat het echt met mijn bloeddruk heeft te maken ipv met de suiker. Maar ach, we zien wel.
jammer mopke, geen bericht is inderdaad meestal een teken dat het meevalt als het je bloeddruk is zou een zout dropje af en toe kunnen helpen.
Hoe grappig....alles bij gelezen.... op veel zaken een reactie in mijn hoofd en ben ze allemaal kwijt nu.... Eens even denken: De kinderwagen vind ik erg mooi! Dana, wat fijn dat je parttime mag gaan werken....gezondheid van jou en de uk staat voorop nu! Hopelijk voel je je snel weer een beetje happy Stabijtje... Ja, ik ben ook zo benieuwd hoe de gup eruit ziet.... zal hij op de oudste lijken? Innerlijk, uiterlijk? of juist helemaal niet. Zoals het er nu in mijn buik aan toe gaat, denk ik dat het een tegenpooltje wordt. Onze oudste was als newborn uiterlijk papa en innerlijk mama, nu lijkt het me een rustig kindje, dus misschien innerlijk papa en uiterlijk mama? Onze oudste is met donkere ogen, zwart haar en getint huidje geboren en is nu bleek, lichtblond en grijsblauwe ogen...dus het zegt niks. Niet alle virusjes zijn ons huisje voorbij gegaan helaas...zoonlief nu ziek. Zeehondhoest, 39 graden koorts, hoofd vol snot en zere keel, arm mannetje!! Zal geen rustig nachtje vrees ik, ondanks een paracetamolletje... Ze laten je lang in spanning Mopke, met de uitslag! maar als er echt iets niet goed zat, had je het al wel gehoord! Nou, even lekker bankhangen nu!
Mopke: oh...bah, in huis roken stinkt zo vind ik. Maar ja, ik begrijp dus wel dat hij er niet van af kan blijven Rot dat je zolang op je uitslag moet wachten. Ellis: Wat een mooie kinderwagen, prachtig! En wat roken betreft ben ik niet de enige hier...wel jammer, maar ik verlang er nu al weer zo naar...en wat je zegt, lekker buiten op een terrasje en een wijntje, daar hoort gewoon een sigaret bij!! Judith: beterschap met je mannetje. Het moet maar snel weer "normaal" weer worden, dwz lekkere droge vrieskou of 23 graden. Dit vieze kwakkelweer is heel slecht voor de gezondheid :x Stabijtje: wat vervelend dat je je steeds zo verdrietig voelt. Heb je zelf het idee dat het door de hormonen komt? En leuk, zo'n mutsje! All: hier weer een jammerende dochter in bed...ze heeft de hele avond niet geklaagd, en nu ligt ze weer: "mmmm...mmmmm....mmmm...au mama....au...mmmm" Toen ik net bij haar boven kwam zei ze dat ze even met me wilde zitten (heb ik gister ook gedaan) Ik heb het niet gedaan, want ik weet bijna zeker dat ze me zit uit te testen... Maar nogmaals, moeilijk is het wel. Ik heb gewoon geen zekerheid dat ze toneelspeelt. Als ze dat wel doet en ik ga erin mee, dan zit ik straks elke avond met een meisje dat pijn heeft en uit bed wil. Oh trouwens...ik laat een jurk maken door Pink Labelle. Onwijs hippe en eigenstijlse kleding | Pink Labelle Echt een heel aardige meid, ze is helemaal enthousiast en heeft veel zin om een mooi vintage (daar houd ik van) jurkje voor me te maken. Uniek en handgemaakt en...voor een klein prijsje. Wordt een leuk, low budget trouwjurkje.
Mooi zeg Juenco, zo'n jurkje laten maken, helemaal naar eigen wens!! Zal vast een prachtige dag worden! Roken.... tja, ik ben een zwaar tegenstander en eigenlijk rookt er ook niemand in mijn naaste omgeving.... behalve mijn broer, maar die rookt niet als ik in de buurt ben.... maar dat vind ik wel heel erg dat hij rookt.... onze vader is overleden aan de gevolgen van roken en als ik dan zie dat mijn broer net zo hard door blijft roken, doet mij dat veel verdriet!
Ah wat sneu Judith, een zieke zoon, hopelijk krijgt hij toch nog wat rust vannacht. Ben benieuwd wat voor mooie jurk ze gaat maken voor je Juenco! Klinkt nu al gaaf, zo speciaal ontworpen jurk! Geen flauw idee of het de hormonen zijn.. Zo voelt het niet, ben verder erg rustig, maar vooral wat teneergeslagen zeg maar. Morgen ga ik er lekker even op uit, wie weet knap het dan op. Lekker even met de hond de natuur in. Over roken, ben een jaar of 6 (?) gestopt. Wel weer eens eentje gehad, maar bah vind het vies (gelukkig!). En ik wil ook niet nog eens door die hel van stoppen en afkicken, dus hoop nooit meer een roker te worden.
Goed zo Stabijtje, ja Judith ik ben net zo fel anti als jij denk ik en dat voor een ex roker......m'n moeder is er zwaar ziek van geweest en heeft nog steeds last van de gevolgen van maar rookt helaas nog steeds. Maar niet meer waar ik bij ben nu en zeker niet bij Baby straks. Verder beterschap met de zieken... Heb wel gezlezen maar ben t alweer kwijt0_o vanavond gewerkt dus 'k ga vroeg plat. Juenco, gave website, ben benieuwd naar jouw hippe jurk, lekker apart Ik zeg vast Trustuh
Ow ja Stabijtje, ik zit ook ff in n offday >_< Voel me net een walvis af en toe en zo rond ben ik nog niet... Keek eerst enorm uit naar mn groeiende buik en nu vind ik t al niet mooi meer. Ik geniet wel van t leven in me maar..... heb vanmiddag een zomerjurkje gekocht bij de kringloop 0_o ben bang dat ik er niet meer in ga passen....mis mn eigen lijf een beetje. Errug he 0_0
Judith, beterschap met je zoontje! Juenco, erg leuk zeg een jurk laten ontwerpen. Ben benieuwd hoe hij eruit komt te zien! Wel Lastig met je dochtertje 's avonds. Heeft ze toch goed geslapen? Dat aandacht vragen is misschien wel met een andere reden? Ze vraagt of je bij haar wilt blijven, misschien ergens bang voor? Wel enorm lastige situatie met dubbele gevoelens. Roken, ik hou er ook niet van om in de rook te zitten. Maar iedereen houdt er wel rekening mee. Behalve mijn man om niet binnen te roken dan. Verder zit ik nooit in zijn rook want anders wordt ik echt boos. Stabijtje, hopelijk kun je even je hoofd leegmaken als je met de hond wandelt. Helpt mij altijd enorm. Hopelijk slaat je stemming om, kan begrijpen dat het vervelend is. Ik ga even widm kijken. Vanavond naar Sara Kroos Morgen mijn verjaardag vieren (dinsdag jarig)
Ja, geinig hè? Ik heb ook inmiddels intensief mailcontact over de jurk, ze luistert heel goed naar wat ik wil. Een superidee vind ik Over mijn dochtertje: vanavond ging ze weer lekker op bed. Soms heeft ze dat, een dag of twee/drie achter elkaar dat ze moeite heeft om op bed te gaan. Zo eens in de 3 maanden gebeurt dat. Ik denk dat ze dan weer een ontwikkelingetje doormaakt of een gebeurtenis van die dag(en) moet verwerken. Ik voel me er ook wel rot onder hoor, dat ik haar laat liggen terwijl ze graag bij mij wil zijn. MAar ja, haar nachtrust is ook zo belangrijk! Mopke: hoe was Sara? Ze is goed hè? Judith en Stabijtje: ik kan begrijpen dat jullie zo over roken denkten. Ik maak me ook wel zorgen over mijn moeder. Die rookt als een ketter, en elk half uur één (als het niet meer is ) Kijk, elke sigaret is er één teveel, maar ik rookte een stuk stuk minder. (ja, ik weet het ook dat is niet goed...ik moet gewoon niet meer gaan roken...*praat tegen zichzelf*)
Sara was top! Er zaten mensen vooraan die vonden het niet leuk maar bleven maar zitten tot het einde. Erg apart, want geniet ieder keer van Sara! Ik heb gewoon nog energie om even te zitten en te drinken. Lang geleden. En beebje is erg wakker sinds vandaag voel ik de trapjes steeds duidelijker. Soms doet het echt zeer. Dat is minder... Maar van buiten voel ik het nog niet.
fijn dat het beter gaat met je dochtertje juenco mopke gefeliciteerd alvast mijn dochtertje begint nu op te knappen, man niet meer ziek geweest sinds een week dus het gaat de goede kant op hier. alleen nu ben ik aangestoken door mijn dochtertje, verkouden, keelpijn, hoofdpijn. nou ja niks aan te doen ik voel me gelukkig niet doodziek of zo. fijn weekend allemaal
Thx Dana! Fijn dat het met je dochtertje beter gaat. Minder dat jij nu verkouden bent. Gelukkig dat het niet te erg is. Alles is in huis. Pfff... Nu de salades maken en de kamer verbouwen en vanavond het huis vol! Vanmiddag al een deel, opa en oma's kwamen eigenlijk op mijn verjaardag maar nu toch vanmiddag al. Mag ik dinsdag in mijn eentje mijn verjaardag vieren hihi.
Dana....ook al aardig een ziekenboeg aan het worden bij jullie. Gelukkig is je dochtertje beter aan het worden, die kleintjes zijn zo zielig. Wel balen dat jij nu weer verkouden wordt. Hier knappen we langzaam op. Wel sneu dat mijn dochtertje nu weer moet hoesten. Dat is vaak zo na een verkoudheid.
juenco, herkenbaar, mijn dochtertje is heel vaak verkouden en hoest dan nog weken na, meestal is de hoest vd andere verkoudheid dan nog niet eens helemaal weg, echt sneu inderdaad! dan heb je het liever zelf!
` Nou inderdaad. Vannacht ging het goed met onze dochter, het hoestdrankje hielp gelukkig goed. Ze heeft lekker uitgeslapen. Wel werd ze wakker met ontstoken oogjes. Niet heel erg, maar wel een beetje snotterig en korstjes...ze vroeg gister of we morgen (vandaag dus) gingen zwemmen. Dat doe ik nu maar niet. Hoe is het met jou? Zet de verkoudheid door?
ja de verkoudheid heeft doorgezet en hoe ach met een paracetamolletje is het goed te doen, lekker rustig aan vandaag. mijn dochter had ook ontstoken oogjes van de week, klinkt als hetzelfde virus nee zwemmen zou ik dan ook niet doen even, heel verstandig!