meiden die eind mei zijn uitgerekend: kletsen over de komende tijd?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juenco, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Makkie, Doetie en Trostemama, allemaal van harte welkom en gefeliciteerd! :D .

Mopke, gelukkig goed nieuws in het ziekenhuis! en mooi dat je baarmoeder al wel wat vergroot was, op naar de 9 weken echo!

Ik kom net uit mn werk en ben nu even aan het eten. Heb vanochtend de VK gesproken en heb op 12 oktober om 10.30 de eerste echo :D

2. Dana

Dana Niet meer actief

12 oktober, spannend :D

3. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Ja vind het nu al spannend :D , het is op de dag dat mij moeder jarig is dus dan is het wel een leuk cadeautje!

4. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    juenco: wat naar zeg! ben je net gewend gebeurd het ergste,ik hoop het niet mee te maken!!
    ik begin me nu ook al te hechten aan de kleine frummel:D
    ondanks dat het erg slecht uitkomt financieel,ik ben ander werk gaan doen toen levi was geboren,ivm met de borstvoeding en werktijden enz...
    alleen had ik me daar moeten verzekeren tegen ziekte enz,want ik ben dus blijkbaar zelfstandige nu.
    mocht ik dus ziek worden(grote kans ivm bekkeninstabiliteit,die nog steeds niet over is van vorige zwangerschap),heb ik dus geen inkomen meer,en gaan we er 600euro op achteruit.
    dus maak me daar een beetje druk om,wat eigenlijk niet mag ,want als we de dubbjes omdraaien redden we het wel.
    en het kleine wondertje is gewoon zooooooooooooveeeeeeel belangerijker als geld:)

alle nieuwen welkom!

wat gaan jullie hard trouwens,kan het bijna niet bijhouden

5. lindarobin

lindarobin Actief lid

19 jan 2011
    143
    0
    0
    tnt postbode
    nieuw weerdinge
    Hallo allemaal,

wij zijn ook eind mei uitgerekend:)
    vandaag onze eerste echo gehad en de gyn zei dat het kindje net 5 weken is:) over 3 weken krijg ik weer een echo en als het goed is horen we dan het hartje.
    Hoop dat ik mee mag kletsen

groetjes

6. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    trouwens mvm heb ik vorige keer wel gedaan,maar elke keer als ik die fles opentrok om de urine erbij te gieten,ging ik overgeven(stinkt heel erg)
    dus doe nu niet meer

7. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Lindarobin, gefeliciteerd! en welkom :D .

8. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Mag ik me ook hier melden, ben dan wel begin mei uitgerekend, maar het Mei 2012 topic gaat zo hard:) kan het niet bij houden:D

9. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Haha van mij mag het hoor muisje :D , Gefeliciteerd trouwens!

Ik hou het mama2012 topic trouwens ook niet bij haha.

10. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Haha gelukkig maar! Dankje wel en jij ook gefeliciteerd :D Nee joh, het is zo druk daar, dat hou ik niet bij. Oh nu klinkt ik als een oud dametje hihi

11. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Dankje :D .

Na een dag werken heb ik ook gewoon geen puf om iets van 20 pagina's bij te lezen en op iederen te reageren, dus je klinkt niet als een oud vrouwtje hoor :p .

12. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Ik ga lekker slapen, de wekker gaat weer om 6 uur morgen :( .
    Slaap lekker allemaal!

13. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Slaap lekker Calice :)

14. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Lex; nou ik heb ook nog nergens last van hoor. Maar wat niet is kan nog komen he. We zitten natuurlijk ook nog best aan het begin van de zwangerschap. Ik heb gehoord dat vanaf 6 weken het echte werk begint ;)

@Mopke; fijn dat de uitslag goed was!

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Jullie kletsen ook een hoop hoor hihi, weinig tijd overdag met twee kleintjes hier.

Mopke, fijn dat het er allemaal goed uit ziet!!!

Nieuwe zwangere, van harte!!

Ga hier even lekker een tostie naar binnen werken, had ik met mijn andere zwangerschappen ook, honger in de avond en alleen trek in vette hap....

16. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Thx iedereen voor de reacties. :)

Even terug op MvM, mevr. vertelde mij dat ze dat luchtje hebben aangepast en nu krijgen ze geen klachten meer. Ik heb geen idee is mijn eerste keer. Je ruikt een alcoholluchtje, nou liever die lucht dan de urine hoor. Maar ik verplicht niemand, ik heb er zelf geen problemen mee. In de stieffamilie van manlief is een stel wat al 7 jaar aan het proberen is. Nu op een laag pitje, maar dat is mijn drijfveer.

17. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Dank mopke... Ik heb mij vanmorgen ook gemeld voor MvM. Heb zelf gretig gebruik gemaakt van hun hulp de afgelopen jaren dus ik ben t wel een beetje verplicht vind ik.

18. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @mopke; ik vind het ook een heel goed doel. Ik gebruik alleen medicijnen (utrogestan) dus waarschijnlijk dat ik het daardoor niet kan doen.

19. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Goedemorgen meiden,

Ik ga weer naar mn werk dus reageer vanavond weer even op jullie. Voel me echt hondsberoerd op het moment dus heb samen met mijn vriend besloten dat ik het aan mijn teamleider ga vertellen. Want anders gaat het toch opvallen als ik er steeds als een slappe vaatdoek bij zit. En dan kan hij er (hopelijk) rekening mee houden.

20. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    @kimsel, geen idee eigenlijk. Heb dat vragenlijstje wel ingevuld maar wat erop stond... Als je wilt meedoen kun je altijd bellen met ze en de medicatie vermelden.

@Calice, dan is het verstandig dat je het gaat vertellen ja. Ik heb mijn leidinggevende gisteren gebeld. Die vond het super leuk en kan nu personeel erbij gaan zoeken voor mij. Ga na de bevalling parttime werken.

Deel Deze Pagina