meiden die eind mei zijn uitgerekend: kletsen over de komende tijd?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juenco, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dana

Dana Niet meer actief

vandaag 23 weken :D :D

2. Judith260580

Judith260580 Actief lid

21 sep 2011
    397
    0
    0
    Wat een ziekenboegjes overal.... zo ook hier....zoontje vanaf donderdag ziek en lijkt beetje op en af te gaan en sinds gisteren ben ik aan de beurt, voel me zwaar belabberd en lig al bijna heel de dag op bed bah bah!!

Ik ga weer liggen. Fijne week iedereen!

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Jeetje meiden, inderdaad een flinke ziekenboeg hier!
    Zo sneu voor de kleintjes, hopelijk knappen ze snel weer op!

Sorry voor het niet zoveel schrijven de laatste week. Wel alles gelezen, maar druk hier en op het werk en dan ben ik alles ook zo weer kwijt. :)

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    #2184 Mykelti, 29 jan 2012
    Laatst bewerkt: 29 jan 2012
  5. Dana

Dana Niet meer actief

ja apart he? mykelti? bijna niet voor te stellen!

beterschap iedereen!

6. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Ow Mykelti, dat is inderdaad wel heel mooi. Het zal wel niet dat de baby naar de hand van de arts greep, wat ze zeggen, het kindje moet toch onder narcose zijn? Maar goed...het is wel echt het handje van een kindje van 21 weken! Klein, maar toch alweer "groot" in vergelijking met onze eerste echoherinnering!

Dana en Judith: zucht...het vervelende van verkoudheid vind ik altijd dat je je zo lamlendig voelt. Beterschap.

7. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Wow Mykelti, bijzonder.
    Dus zoiets voel ik steeds friemelen vanbinnen ;)

Morgen week 23 !

Beterschap voor de snotteraars ;P
    VSM nysileen helpt hier vaak.

8. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    101 cm is m'n buik rondom.
    Ik kom niet zoveel aan Ff maar zie m wel groeien dus ga wekelijks meten ;)

9. Dana

Dana Niet meer actief

VSM ga ik zometeen eens voor kijken bedankt voor de tip!

ik meet mijn buik niet, heb ook al geen foto's gemaakt van de groei eigenlijk puur omdat ik zo moe ben als ik niet hoef te werken en dan moet ik ondanks dat aandacht besteden aan mijn dochtertje, huishouden en haar nieuwe kamertje (wat ik ook wel weer superleuk vind!)

heeft 1 van jullie nog tips voor een leuke site voor accessoires voor meidenkamers? ik zat te denken aan een vloerkleedje en kussentjes maar ik kan niet echt wat vinden.

zometeen even boodschappen en vanmiddag weer werken, werkse allemaal en fijne dag ;)

10. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Mykelti, wat bijzonder zeg om te zien.
    Maar typisch amerika denk ik om te zeggen dat het kindje de chirurg bedankte.

Mirri, klopt nysileen doet wonderen!!
    Buikomvang meet ik niet, maar maak vanavond weer een foto.
    Van de week was mijn buikje verdwenen en kon ik mijn gewone spijkerbroek aan! Nu toch echt weer niet, dus buikje is weer terug.

Dana, tips heb ik niet echt... Sorry!
    Ik zou dan google moeten gebruiken om iets te kunnen zeggen. :)

Hier sneeuwt het lichtjes al de hele dag. Het blijft gelukkig niet liggen.
    Maar het is wel koud buiten, even wennen weer.

11. stabijtje

stabijtje Actief lid

20 sep 2011
    427
    0
    0
    Oh ja, zo bijzonder, die foto! Het is al een vrij oud bericht, de chirurg heeft ook verklaard dat het kindje en moeder onder narcose waren.
    Er is ook een webpagina over dat jongetje, hij is inmiddels tien jaar en doet het hartstikke goed, loopt wel voor de rest van zijn leven in beugels/braces maar zonder de operatie zou hij niet geleefd hebben.

Hoe gaat het met de ziekenboeg, al wat aan de beterende hand? Hier gelukkig geen verkoudheid, *knock on wood*

12. Judith260580

Judith260580 Actief lid

21 sep 2011
    397
    0
    0
    Ja Mykelti...mooi he.... ik had het ooit al eens gezien en of het nu waar is of niet, het blijft wel een mooi beeld!

Ziekenboegje begint hier langzaam op te knappen. Gisteren heel de dag in bed gelegen en dat was dus mijn piek, zoontje lag vrijdag de hele dag in bed en toen had hij dus de piek. Hij is sinds vandaag weer iets beter, maar drinkt en eet wel weinig en wat hij binnen krijgt, komt er na een tijdje weer uitgehoest.... hij is dan ineens zo snel mager, bij mij zie je dat niet, maar bij zo'n uk zie je dat na drie dagen al. overal botjes.... maar ik denk dat het vanaf morgen weer beter gaat...eens kijken of ik hem dan wel naar d peuterspeelzaal moet laten gaan... hij is hu bij oma, zodat ik ook wat uit kan rusten, want voel me nog niet echt top...

Weet even niet meer bij wie ik het las, maar ik had het vrijdag ook, dat mijn buik ineens wel verdwenen leek, maar vanaf zaterdag leek hij juist weer groter dan ooit, gek is dat toch!

Van meidenkamers heb ik geen verstand, dus sorry geen tips van mij haha!

Nou, ik ga weer even lummelen!

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Dana: geen idee, sorry... :)

@foto: ja, idd typisch amerikaans! Maar ging mij idd meer om het handje, de grootte etc. Gewoon het idee dat wij die ook in ons buikje (of buik ;):D) hebben!

@ziekenboeg: fijn dat het her en der weer beter lijkt te gaan!

@weer: heerlijk die kou, als de wind maar weg blijft! Nooit bang om te vallen eigenlijk met sneeuw enzo, maar nu ga ik onze reu no way uitlaten. Hij kan nogal eens lomp/enthousiast reageren naar mensen of honden en dan lig ik straks ondersteboven...hmmm, no thanks...hubby is dus het zaadje. :D

@Buik: die van mij lijkt wel rechthoekig. Alles lijkt wel naar boven geschoven, onder mijn borsten (maagstreek) is het echt dik en hard. Dan gaat het recht naar beneden en dan weer naar binnen. Vandaag wel weer een heel ronde buik, maar om nou te zeggen dat ik een giga buik heb voor deze termijn, nee.

Krijg wel steeds meer bandenpijn en soms ook last met opstaan. Met lang lopen ook last van mijn rug en benen. Donderdag naar de osteopaat en volgende week naar de accupuncturist dus dan heb ik mijn APK wel weer gehad. ;):D

14. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Mykelti: nee, ik kan me voorstellen dat je je hond nu liever niet uitlaat...maar jij vindt die kou dus ook wel fijn?
    Ik ook, en ik baal er stiekem van dat ik nu niet kan schaatsen. Dat vind ik zo leuk. Ik heb wel antislipprotectors gekocht voor onder mijn schoenen, bij de gamma. Van die spijkers heb je dan onder je voeten. We gaan namelijk op wintersport (althans "sort of": midweek winterberg) en dan heb ik die dingen ook wel nodig denk ik.

En ik wil sneeuw...lekker sleetje rijden met mijn dochtertje! Sneeuwpoppen bouwen, heerlijk! Nu weet ik niet wat ik met haar moet doen hoor soms, zo'n hele dag. Toch maar naar buiten, even een brief posten, even op de wipwap en dan snel weer naar binnen!

15. Dana

Dana Niet meer actief

geeft niks hoor meiden, ik heb al wat leuke dingen gevonden :D

ik ben nog steeds erg verkouden maar daar lijkt het bij te blijven, dus niet echt doodziek gelukkig!!

vandaag gewerkt, ik loop toch wel tegen wat onvrede aan nu ik minder mag werken, sommige collega's zeggen letterlijk dat ze niet van plan zijn "het" op te lossen en mij te vervangen. erg jammer als het zo moet maar begrijp het ook wel weer.

van mij hoeft die sneeuw niet hoor en gladheid al helemaal niet! ik moet dagelijks naar mijn werk en dat is een half uurtje rijden, daarvoor nog mijn dochtertje wegbrengen naar de gastouder dus ik zit dagelijks 2 uur op de weg, weg met die sneeuw! is niet praktisch :D

hahaha, mykelti, je APK :D ik moet donderdag weer naar de vk. ik sta altijd zo weer buiten heb nooit vragen maar ach, hartje luisteren is altijd leuk!

16. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Hier is het erg wit geworden zeg!
    Het blijft maar sneeuwen, gelukkig niet echt grote vlokken.
    Ben ik blij dat ik morgen vrij ben!

Trouwens wel weer tijdje geleden, sneeuw op mijn verjaardag.
    Ik ga lekker slapen, ben helemaal hyper om mijn laatste verjaardag als 'niet'mama zijnde. :)
    Morgen gelukkig niet veel visite meer, lekker rustig aan.

Geluid van mijn telefoon uit, want over een half uur wordt ik vast lastig gevallen. Een vriend van mij zoiezo hem kennende.

Slaap lekker allemaal!!

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Mopke, gefeliciteerd! :)

18. stabijtje

stabijtje Actief lid

20 sep 2011
    427
    0
    0
    Hey mopke gefeliciteerd met je verjaardag!! Geniet van de dag!

Niet zo aardig van je collegas Dana. Maar wel een herkenbare/typische reactie van hoe het gaat op de gemiddelde werkvloer. Erg jammer. Trek het je niet persoonlijk aan.

Kou: dat hoeft van mij eigenlijk niet. Ik wil lente! :D

Ik heb nu steeds last van een bloedneus. Het stroomt er niet uit maar kost me heel wat zakdoeken.

19. Dana

Dana Niet meer actief

gefeliciteerd Mopke :D

Stabijtje, ik begrijp ze eigenlijk ook wel, ik vind het zelf ook heel vervelend maar het is niet anders.

die bloedneuzen, herkenbaar, ik heb dat ook al een tijdje, zelfs zo erg dat ik soms denk wat heb ik toch ineens een loopneus en wat loop het er snel uit, vaak heb ik dan een bloedneus.

zo vandaag weer een nieuwe dag, iets minder verkouden ipv elke 5 minuten neus snuiten nu elk kwartier :D

20. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mopke gefeliciteerd ;)

Lekker vorst, zou ook graag willen schaatsen maar manlief durft t niet... sluit liever risico's uit.

Nog Ff druk met werken en kamers.
    Duzze tot later ;)

Deel Deze Pagina