Pfff Mopke...wat een schrik. Jij hebt het best zwaar te verduren met deze zwangerschap. "je krijgt ze niet voor niks" is wel iets teveel op jou van toepassing. Houd jezelf goed in de gaten (maar dat doe je zo te lezen wel) Stabijtje: nee, zwanger en ziek zijn is een slechte combi. Rustig an hè! Mirri: Judith en ik gaan trouwen Het is nu niet meer zo druk. Alles is geregeld. Kleding compleet zelfs inclusief legging voor dochter bij de Zeeman. (Maar toch bedankt Dana!!), hotels geregeld, make-up en haar gepland, dus kom maar op! Ellis: wat een mooie, duidelijke foto!
Thx Juenco. Ja, we hebben een wens voor meerdere. Maar daar moet ik toch goed over nadenken hoor. Ben benieuwd hoe mijn bevalling gaat hihi. Maar vk in het zkh voorspelde een plotselinge en misschien vroege bevalling. Beetje apart dat ze dit zei en om eerlijk te zijn geloof ik het niet zo. Manlief heeft me op de bank gelegd met een dekentje. Het gaat nu wel. Heb het maagzuur gekregen. Dus straks maar een rennie pakken.
Ooow, zwangere theemuts ben ik, in de war met Judith dan ? Mopke fijn dat je weer thuis bent en meld je ziek hoor, griep=griep. Stabijtje beterschap, idd fijn als de baby geruststellend trappelt Hier de drukte gehad, mannen zijn aan t opruimen ik lig op de bank ook van t getrappel genieten, ze was tijdens de drukte erg rustig dus ben blij dat ze weer wakker is
Nou me toch ziek moeten melden... Het ging redelijk vanmorgen dus maar richting werk. Maar hoe langer ik onderweg was des te slechter voelde ik me. 1 cliënt geholpen en de rest onderverdeeld. Heb nog nooit de griep gehad, maar wat voel je je dan beroerd zeg!
Hier gelukkig minder pijn aan mijn bekken, maar moet wel erg opletten wat ik doe en hoe ik het doe. Vanacht ook voor het eerst met voedingskussen geslapen...hmmm...beviel wel. Dinsdag naar de bekkenpeut, dus ik zal zien wat zij zegt.
Thx Mykelti. Fijn dat het slapen beter gaat en de pijn minder is. Ben benieuwd wat voor tips ze dinsdag allemaal heeft en dat het helpt voor je.
Beterschap Mopke, t is een nare griep, ik hoor het veel om me heen. Mykelti, misschien helpt het voedingskussen wel Heb je n rustig weekend ? Hier aan t bijkomen van de vjaardag van gister. Belt mn vader; moeder opgenomen in t ZH (RKZ) met longontsteking. Ze had al griep en zei me niet langs te komen omdat ze me niet wil besmetten, krijgt nu AB die moet vandaag of morgen aanslaan. Wil eigenlijk toch morgenmiddag langs, wat zouden jullie doen?
Mirri, wat vervelend zeg van je moeder. Tja lastig te zeggen in het ziekenhuis zijn genoeg ziektekiemen. Goed je handen wassen van tevoren en naderhand als je de kamer verlaat. Zou ook geen zoen geven of hand ofzo. Dan voorkom je al een deel van de besmetting, via de lucht kan het ook bij hoesten. Dus afstand houden. Je weet zelf wel wat een goede afstand is. Het is wat, maar dan kun je haar wel zien. Hoorde net pas van de griep die heerst, fijn... Ik heb erge last van harde buiken... Dat is minder. Ze komen nu ieder uur en ertussen weer van die pijnaanvallen net onder mijn navel. Niet leuk... Ga mijn leidinggevende morgen maar bellen dat ik 's avonds echt niet ga werken. Als het zo doorgaat bel ik straks wel even en ook de vk.
Zeker doen Mopke, harde buiken zijn echt n teken dat je lijf rust nodig heeft dus; plat op de bank  Vervelende is dat zolang je bezig bent het niet voelt, meestal pas achteraf pas  Ik ga morgen op bezoek en zal voorzichtig doen  Ben benieuwd wat de vk zegt als je belt
@Mirri: jeetje, wat naar voor je moeder! Gewoon op bezoek gaan hoor meis, die ziektekiemen doe je overal op. Geen probleem van maken. Je krijgt het, of je krijgt het niet. Klinkt lullig, maar heel veel kwaaltjes wo griep en luchtweginfecties zijn al heel lang besmettelijk voordat je weet dat iemand het heeft gekregen. Beterschap! Redelijk rustig weekend. Vanochtend wat dingetjes gekocht en vanmiddag kamertje beetje opgeruimd. Maar wel erg moe. Net terug van uit eten ivm ons 4 jarig jubileum van vorige week. Morgenochtend weer rustig aan en dan 's middags komen mijn ouders. Gaan hubby en mijn moeder nog even de plinten doen en het rolgordijntje ophangen. Daarna klaverjassen en eten hier. En dan heb ik het wel weer gehad. Wat hebben jullie voor matrasje? Wij hebben die Fenne van Leenbakker. Die is 15 cm hoog, maar nu lees ik dat hij max 10 hoog mag zijn? Lees wel veel goede verhalen hierover. Maar heel jonge kindjes zullen niet uit bedje vallen lijkt mij en mss moet hij dan wel eerder naar beneden, maar goed. Wat denken jullie?
Mirri, tja ik lig al heel de ochtend/middag in bed slaap veel. En zit sinds vanmiddag in de bank. Maar het blijft. Ja, ziektekiemen heb je overal. Maar hygiëne is wel belangrijk nu zodat je het ook niet door kan geven. Al is het maar handen wassen. Mykelti, gefeliciteerd met jullie jubileum! Toch nog wat dingen gedaan fijn hoor. Fijne dag morgen. Wij hebben een matrasje geen idee hoe hoog... Maar wist niet dat daar ook al richtlijnen voor waren. Dus kan je geen advies geven, sorry.
Ik ga gewoon morgen Kel Hier ook sneller vermoeid dan anders, het groeien van de baby vraagt veel energie  Matrasje ben ik nog niet aan toe maar als ze het als babymatras verkopen moet t wel goed zijn toch, is t voor het ledikant ?
Nee heb niet gebeld. Voel me zo'n aansteller. En griep kun je niets aan veranderen... Harde buiken zijn minder geworden maar wel pijn rondom mijn baarmoeder.
Sterkte allemaal en beterschap met de griepjes. Harde buiken heb ik ook nog steeds zodra ik wat onderneem, erg irritant want soms zeg ik zelfs hardop tegen mijn lichaam "jah, hallo, zo kan ik helemaal niks meer!" En ga ik gewoon door. vandaag 28 weken, mijlpaal! het laatste trimester!!