Dana de verloskundige had dit gezegd. Maar lijkt mij stug dat ik het ingepakt en wel in een algemene envelop krijg... Of diegene het geslacht dan goed heeft laat ik maar in het midden...
Mopke, ik gok dat jullie een meisje krijgen Gisteren belde het KDV op waar we een plaatsje hadden voor mini om te melden dat ze definitief dicht gaan Vandaag dus maar aan de slag om ons terug op de wachtlijst te zetten in de overige KDV-en in de buurt.
Haha, leuk al die gokken. Familie heeft er ook al een etentje om 'gegokt' maar die weten niet dat wij het al weten. Ik heb zoiezo een etentje tegoed. Vandaag weer een mindere dag... Blech. Kon mijn bed maar niet uitkomen, lui en lastig hondje. Normaal is hij vrolijk en wil graag naar buiten maar nu moet ik hem meeslepen en wil na 10 meter alweer terug. En gisteren in de regen maar niet naar binnen willen!! Ellis, dat is minder zeg dat ze sluiten. Ik lees het nu ook in de kranten dat het slecht gaat met de opvangcentra. Er moeten er steeds meer sluiten, dus degene die openblijven krijgen zo wel lange wachtlijsten.
Hier ook in het nieuws, vanwege de steeds hogere veiligheidsvoorschriften moeten vooral privé KDV-en sluiten. De stads/gemeente opvang zitten zowieso al vol... Heb al wel reaktie gekregen vandaag, niet echt in de buurt maar min of meer onderweg naar m'n kantoor, toch maar eens gaan kijken en dan zo snel mogelijk vastleggen als het bevalt. Wispelturige hond heb je Mopke
Balen van het kdv Ellis, denk je alles al klaar te hebben moet je alsnog opnieuw gaan rondkijken. Hopelijk bevalt die onderweg goed, dan ben je weer klaar Mopke, haha, honden het zijn af en toe net kinderen, die willen ook altijd in de regen stampen
Ik kom ook weer eens om het hoekje kijken , ben steeds zo moe dat ik wel lees maar niet post. Mopke, wat schrikken zeg dat je zo beroerd bent geweest en naar het ziekenhuis moest, ben je inmiddels weer een beetje opgeknapt? Haha en de hond stampt graag in de plassen. Dana, hoe gaat het nu met jou? is de pijn nog te doen? Judith, zo te lezen een geslaagd vrijgezellenfeest . Ellis, jeetje wat rot dat ze het KDV moeten sluiten, nu moet je dus weer opnieuw op zoek. Juenco, hoe gaat het bij jou met de voorbereiding op de bruiloft? We hebben vandaag de 3D echo gehad , het was echt heel erg gaaf en dirkje lag heerlijk met zijn teentjes te spelen haha. Meneer weegt nu al 1689 gram en komt kwa afmetingen op 30 weken uit . Echoscopiste gaf aan dat het handig is dit nog wel even bij de VK te vermelden aangezien ik op het begin terug ben gezet en ze er nog wel eens naast zouden kunnen zitten haha. Dirkje heeft trouwens mijn neus en wangen en papa's lippen, was zo leuk om te zien . Bij deze een fototje, en ook nog een van mijn bolle buikie hihi.
@Ellis: jeetje, dat is schrikken! Hopelijk is die onderweg naar je werk een fijne plek! Hier gaat de kleine ook naar een privé KDV. Tot op heden gelukkig nog niets gehoord van sluiten, maar toch...brrrr @Calice: jeetje meis, wat heb jij toch een leuke, mooie buik! Qua buik zou je ook makkelijk 30 weken kunnen zijn of je hebt gewoon een flink groeiende beeb. Hier van de week naar de VK geweest. Alles was goed qua bloeddruk, antistoffen en suikerspiegel. Helaas wel sinds van de week onder behandeling bij de bekkensfysio. Mijn bekkenbodem blijkt te gespannen. Kan hem slecht ontspannen, wat weer tot bekkenklachten leidt. Maar de laatste dagen gaat het redelijk. Even een gênant vraagje: ruiken jullie ook zo sterk van onderen? Af en toe echt hmmmm. Heb verder geen symptomen van een schimmelinfectie ofzo, dus denk echt wel van de hormonen, maar jakkie! Van het weekend zijn we weer eens een weekend weg. Echt heel vreselijk hoe vaak wij weg zijn, maar wel leuk, weekend met vrienden en kids in drenthe. Morgenochtend gaan we weg en zondagavond weer terug.
Calice leuke foto van Dirkje Is t zeker dat er geen 2 Dirkjes zitten  Vanmiddag nog n bakerpraatje gehoord; 3 echo's omdat de buik zo groot was en toch kwam t 2 e kindje pas bij de geboorte tevoorschijn. Gyn was er ondersteboven van  Oh Mykelti, neem t er maar van al die weekendjes, met z'n 2en is t nog makkelijk  Ik ruik ook met periodes sterker dan anders, hormonenzeker
Ik ruik ook de ene keer sterker dan de andere keer. Mykelti, geniet van je weekendje weg! heerlijk! Calice, wat ziet dirkje er tevreden uit zeg, echt lief! Met de pijn gaat het de ene dag heel goed, soms verschilt het per uur, gister was een vreselijke dag en vandaag heb ik weer redelijk wat kunnen doen maar niet zonder harde buiken. Dus mijn lichaam vraagt ondanks dat ik soms minder pijn heb wel om rust. Tjah, ik ben best eigenwijs en op mijn kont zitten hou ik toch niet nog 10 weken vol nie
Mykelti, mooi dat alles weer goed was bij de VK. En heerlijk zeg een weekendje weg . Dana, klinkt wel heel vermoeiend zeg als je zo veel pijn hebt. Zal wel moeilijk zijn idd om je rustig te houden op momenten dat je je iets beter voelt. Hier niet sterker ruiken maar soms wel ineens wat afscheiding, kan dan de dag erna ineens weer weg zijn. Fijn die hormonen haha. We hebben de echofilm net nog even bekeken en hij ligt echt de hele tijd met zijn tenen te spelen, hij heeft in ieder geval genoeg vermaak in mn buik haha.
Oh Calice, zo schattig die foto (s) dat wordt een flinke kerel Veel plezier Mykelti! Helaas lopen die huishoudelijke taken niet weg Dana, maar als je nog wat bezig kan zijn dan gaat de tijd wel beter voorbij.
Afscheiding heb ik ook wel last van Calice . Ja klopt Ellis, de dagen gaan anders veel te langzaam en dan ga ik alleen maar lopen piekeren.
Afscheiding; check echt veel af en toe. Oef hier vandaag teveel gedaan, kamertje klaar. Nu inrichten. Maar eerst flink rusten, erg last van m'n rug nu en veel harde buiken & pijn.... Trustuh 
Môge dames, even een keertje mijn buik(je) showen. Dit is helemaal ontspannen. Als ik normaal sta, zie je veel minder. Bij de Prenatal zaten ze vorige week ook alweer raar te kijken toen ik zei dat ons kindje over 1,5 jaar net zo zou zijn als een lopertje van om en nabij 15 maand. Maar goed, zo lijkt het heel wat. Heb ik een trui aan, dan zie je eigenlijk niets.
Mooi hoor Mykelti, Nog wat leuks gevonden bij Prenatal ? Ben je zomaar vrij vandaag ? Ik heb verplichte rust, had gisteravond zo'n last van mn bekken en buik. Bah, maar k wil nog zoveel doen en t weer is lekker Nou ja we liggen op schema dussss morgen weer een dag
Mirri, rustig aan inderdaad dan maar vandaag Mykelti, mooi buikje hoor, als je het zo ziet dan kan ik me bijna niet voorstellen dat je het niet ziet met een trui aan Ik heb volgende week een gesprek op de school waar mijn dochtertje naartoe zal gaan, er is geen wachtlijst maar ik regel het toch maar vast, 1 jaar is namelijk zo om als de kleine er is, nu heb ik nog even "de handen vrij".
Hebben jullie ook al wachtlijsten voor scholen?? Dan kan je er maar beter snel bij zijn Dana. Mooi Mykelti, de mijne blijft in de groeispurt zitten zo te zien Rustig aan Mirri, ga lekker languit! Fijn weekend!
Hier geen wachtlijst Ellis, ik ben verzekerd van een plekje, er zijn alleen 2 gebouwen en het bijgebouw daar wonen wij recht tegenover, dus ik wil haar daar graag op hebben en dan moet ik het op tijd regelen. Jij ook fijn weekend, iedereen trouwens!