`Wat een mooie foto van Dirkje, Calice.... en inderdaad een prachtige, zwangere buik! Inderdaad groter dan bij Mykelti... maar ik herken wat je bedoelt Mykelti, bij mij geloven mensen ook steeds niet dat ik al bijna 7 maanden zwanger ben.... bij mijn vorige zwangerschap was mijn buik nog kleiner en zagen mensen met 27 weken pas soms uit zichzelf dat ik zwanger was. Als ik nu de foto's van toen van de dag voor de bevalling zie, kan ik ook niet geloven dat de dag erna daar een kind van 3900 gram uit geboren is.... nu is mijn buik wel iets groter dan toen met bijna 30 weken, maar het is nog niet enorm en zit me niet in de weg. Ik heb een bepaald jurkje, strak, zwart en met bloemenmotiefje en als ik die aan heb, schreeuwt iedereen wat een enorme buik ik heb, een collega zei zelfs 'zo'n buik had ik met 9 maanden pas'...jaja.... dag later draag ik een zwart wijd jurkje of een wijder shirtje en iedereen verbaast zich over de al bijna 30 weken haha! Officieel loopt mijn buik 3cm achter in groei, maar wel voldoende vruchtwater en gewoon groeiend kind, dus ik draag gewoon meer naar binnen.... In week 35 echo om hoofdomvang te meten... dus dan weer naar Tedje kijken Gisteren ineens een postbode met een berg pakjes aan de deur haha....alles wat ik de afgelopen weken besteld had, kwam in één keer. Vestje, BH, panty's voor de bruiloft. Proef-Geboortekaartje (was geen pakje natuurlijk, anders wel erg groot kaartje haha) en nog iets wat ik even vergeten ben.... ik werd er helemaal blij van. BH is nog even twijfelgeval, maar al het andere is goed! vandaag gaat ons zoontje voor het eerst in zijn nieuwe Cars-kamer slapen! Spannend! Fijn weekend iedereen!
Judith, heerlijk he? Al die pakjes uitpakken Hoe is het met jullie zoontje gegaan vannacht? Hier, ben weer verkouden zucht.... verder alles goed hier. Ik kom de dagen best door
Jee dana, je valt wel van de ene in de andere 'kwaal'.... vervelend zeg..... hopelijk wordt snel alles beter als de baby er is.... Het ging vannacht wel goed.... het duurde een half uurtje voor hij sliep, hij komt nu in de leeftijd van de smoesjes... de volgende fase zal wel zijn 'mag ik nog wat drinken? 'er ligt een krokodil onder mijn bed' haha;. Nu zit zijn mouw niet goed, is een andere tut beter, moet de maan opnieuw aan of ligt kikker op de grond (en hoe komt kikker daar?), maar daarna tot 6.15 geslapen. Belachelijk vroeg.... zeker op zondag.... maar verder niet wakker geweest gelukkig.... hij is vreemd genoeg op zondag altijd het vroegst wakker.... vandaag van het goede weer genieten.... vrijdag, onze bruiloft schijnt ook erg lekker te worden, ik durf het nog niet te hard te hopen, maar het zou zo fijn zijn!
Ja ik hoop het ook! Oh dat klinkt redelijk goed zeg! Mijn dochtertje ligt sinds een paar weken in haar junior bed en ze is nog steeds erg vroeg wakker maar slaapt ook door net als je zoontje. Ik had persoonlijk meer strijd verwacht van die peuters van ons maar wie weet komt dat nog Ik ga voor je duimen! De voorspellingen zien er goed uit qua weer, nog maar even en je bent getrouwd!
Heerlijk weer vandaag, gewandelt, gewerkt, gewassen en nu ff achter zp spannend Judith vrijdag en heerlijk al die pakjes. Duim voor goed weer vrijdag. Haha, zondag is ook een knusse familiedag, leuk dan om vroeg wakker te worden, Heb foto's gespamd van mn roze kast in"show je babykast" bij babyuitzet...en ook de het eerste pakje, maar misschien verander ik nog Heb zowiezo 1 neutraal wit pakje mochten we voor de verassing komen dat t een jochie blijkt, die kan niet in t roze ;D Morgen 30 wkn echo..........
Succes met de echo morgen Mirri! Ik denk dat onze meisjes zowat dezelfde garderobe hebben Hier draaien ook de duimen voor een prachtige dag Judith, succes nog met de laatste voorbereidingen.... Zo meteen richting Maastricht naar een congres, vermoeiende dag weer. Nog 2 weekjes volle bak ertegenaan en dan relax
Succes met de echo morgen Mirri! Judith jullie lijken mooi weer te krijgen vrijdag, dat begint al heel goed! Ook al een beetje zenuwachtig? Wie gaat er ook alweer nog meer trouwen? Was dat ook deze week? Heb teveel mijn neus gesnoten de afgelopen week, want mijn geheugen lijkt wel een holle ruimte Sorry! Dana hoe gaat het met de verkoudheid en kwaaltjes? Hopelijk kun je een beetje genieten van het zonnetje, wie weet knap je er wat van op. Hier in het noorden geen wachtlijst voor de scholen, tenminste, niet de school die ik in gedachten heb voor de kleine man over een paar jaar. Ben verder weer zo goed als beter. Voel wel dat het nog niet helemaal weg is, maar ik kan weer normaal ademhalen en een lekker stukje wandelen enzo. Deze week 29 weken, wat vliegt de tijd toch! Morgen weer naar de vk, heb ik wel zin in, ben benieuwd hoe hij ligt, gezien hij minder vaak trappelt en minder ruimte begint te krijgen.
Fijn dat je beter bent Stabijtje, gister heb ik heerlijk genoten van de zon! En mijn dochter des te meer Mirri, succes vandaag, geniet van je kindje en de echo! Ellis, werkze, volgens mij heb jij een hele leuke maar drukke baan. Ik ga zometeen richting ziekenhuis met mijn dochtertje (KNO).
Vandaag 30 weken!!!! Voelt toch als een soort mijlpaal!!! Stabijtje heeft het goed voor elkaar.... net voor het goede weer beter worden Mirri, succes (en ook veel plezier) met echo!! Nee, ik ben niet erg zenuwachtig voor vrijdag, alles is goed geregeld. Mijn aanstaande gaat woensdag de laatste puntjes op de i zetten bij de locatie. Ik ga vanavond nog naar de kapper/visagiste.... en donderdag laatste jurkpas met mijn moeder en dan zijn we er toch wel klaar voor!!!
30 wkn Judith, nog maar 10 Heeft je zOontje goed geslapen in z'n nieuwe kamer ? Echo was moooooi. Ze is nu bijna 1200 g. Over 4 weken weer 1. Duidelijke foto van haar edele deel, ze twijfelt niet en heeft in de afgelopen 5 jr er niet naast gezeten. Baby is aan de kleine kant maar dat zijn wij ook dus voor ons normaal.
Oh wat fijn Mirri, mooie echo dus. Ach ja als jullie allemaal wat kleiner zijn dan gemiddeld dan is dat ook niet vreemd natuurlijk. Succes bij de kno dana!
KNO met dochtertje ging redelijk, haar neus- en keelamandelen moeten eruit en ze krijgt opnieuw buisjes, dus logisch dat ze vaak ziek is en koorts heeft, hopelijk knapt het daarna eens op voor haar. Hoe is het met iedereen? Stil hier Ik moet over een uurtje naar het ziekenhuis voor mijn nieren. Best zenuwachtig.
Goedemorgen! Judith, spannend zeg! nog maar een paar dagen tot jullie huwelijk. Mirri,super dat jullie een mooie echo hebben gehad . Dana, hopelijk knapt je meisje snel weer op als haar keel-neus amandelen er uit zijn en ze nieuwe buisjes heeft. Alvast heel veel succes straks in het ziekenhuis. Hoe gaat het met de ziekenboeg hier? Ik mis mopke trouwens al een tijdje? Hier gaat alles zijn gangetje, afgelopen nacht wel steeds harde buiken en rugpijn,heb nu een gevoel alsof in mn bekken ik de marathon gelopen heb .
Is dat het oprekken van de banden Dana? Gisteren had ik al de hele tijd buikpijn, maar moet over een week weer naar de VK, dus kan het dan altijd nog even aankaarten. Hoop idd ook dat alles gewoon goed met haar gaat, zeker omdat ze steeds al een beetje pech heeft kwa gezondheid.
Mirri, ons meisje is ook rond dat gewicht momenteel. De andere 2 waren 3.2kg (50cm) bij de geboorte dus ik verwacht deze keer ook geen uitzonderlijke maten Ik vermoed dat rond deze tijd het bekken begint uit te zetten ofzo. Sinds een paar dagen last onderin als ik te lang moet zitten of staan. Donderdag ook even vragen aan de gyn. Niet fijn voor je dochter Dana maar als ze daardoor minder ziek wordt dan is het natuurlijk meer dan waard. Succes in't ziekenhuis zo meteen.
Ja rond deze tijd begint de groei voornamelijk voor de vetopbouw dus ik denk inderdaad dat het groei is en rekkende banden/spieren. Maar altijd navragen he? Ik ga donderdag weer naar de gynaecoloog en dan vraag ik het ook weer na.
Dana: De keel- en neus amandelen eruit, toch wel weer een hele ingreep voor zo'n kleintje dacht ik, maar dan zal het daarna ook stukken beter met haar gaan. Hoe was het in het ziekenhuis vanochtend? Hier ook steeds meer last van de buik/banden. Vanochtend controle gehad bij de VK en de baarmoeder is echt enorm gestegen volgens haar. Nog even en dan plopt mijn buik naar voren zei ze, dan kan ie geen andere kant meer op. Had de hele nacht bandenpijn gehad omdat ik gister vrij veel bewogen en getild heb, dat mag ik niet weer doen van de vk Verder was alles dik in orde, ijzer van 8,5, dat is superhoog, en bloeddruk ook keurig. Heerlijk zo'n bezoekje, geen zorgen en vanalles kunnen vragen en bespreken. Nu het einde nadert stel ik de bezoekjes aan de vk steeds meer op prijs. Inderdaad alle dingetjes aankaarten hoor bij de vk Calice, ook al denk je zelf een kleinigheidje oid, gewoon in de groep gooien, kan nooit kwaad.
Ja je lichaam laat het je wel weten Stabijtje! In het zkh is het goed gegaan, ze laten de keuze bij mij, afwachten tot het niet meer te houden is, een stent plaatsten of opname voor een paar dagen met een infuus. Ik heb voor het eerste gekozen, afwachten en als het echt niet meer gaat dan die opname maar **for crying out loud** maar als het aan mij ligt wachten we dus mooi af!