meiden die eind mei zijn uitgerekend: kletsen over de komende tijd?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juenco, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Ik heb sinds MvM niet meer getest. Ga het ook niet meer doen maak ik mezelf alleen maar onzeker van.

Ga even mijn flessen (MvM) wegbrengen. Ik red het nog geeneens met 8 flessen in een week. Dus ga het even ruilen voor lege. Een voordeel as dinsdag komen ze het ophalen. Maar dan de week erna is nog maar even de vraag of ik al niet eerder even wat moet ruilen...

2. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Mopke, dan lever je wel een super goede bijdrage voor ze zeg! :D .

Ik ga na morgen ook niet meer testen, vind het wel fijn dat ik nu zeker weet dat ik morgen bij MvM ook gewoon een knal test zal hebben :) .

3. lamama

lamama Lid

16 sep 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik klets graag met jullie mee! Ben nu pril zwanger en heb een zoontje van 13 maanden. Voor ons zoontje heb ik twee miskramen gehad dus ik vind het allemaal best weer spannend... Maar goed, over drie wekenkrijg ik een echo... pff... kan de tijd wel vooruit kijken!

Ik moet hier even op reageren! Toen ik zwanger was van mijn zoontje was ik doodsbenauwd dat het weer mis zou zijn. De dag voor de echo deed ik nog een test. De uitslag; een moeilijk te zien lijntje wat een paar weken daarvoor knal was. Ik was er dus van overtuigd dat het weer mis was en zat al helemaal verdrietig bij de gyn. Uiteindelijk bleek er niks aan de hand te zijn en was ik gewoon hardstikke zwanger. Ik heb mega op mijn dak gekregen van de gyn. Die zei dat 1 keer testen genoeg is en dat je hcg schommelt... Ik doe nu dus ook mijn best NIET meer te testen...

4. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    welkom en gefeliciteerd lamama!

5. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    @Calice, haha ja nogal. :D Ik plas me echt suf, benieuwd hoe dat straks gaat...

@Lamama, gefeliciteerd en welkom! :)

6. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Hahaha hier nog een die zich suf plast, alleen op de dagen dat ik werk zal mijn bijdrage iets minder zijn want kan moeilijk met een fles onder mijn arm rond gaan lopen op het werk haha.

7. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Dat doe ik ook niet. Werk in de thuiszorg en ik wil echt niet dat de klanten het nu al weten. En je komt in verschillende huizen, niet altijd even schoon. Ik heb standaard doekjes bij, maar niet ook nog en mijn handschoenen/lijsten/verbandmiddelen én een fles en kan...

8. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Ohhh dan weet je hem thuis goed te vullen! MvM zal wel heel blij met je zijn haha :D .

9. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Wat leuk! Iedereen gefeliciteerd die zwanger is!! Mag ik me nog aansluiten? Wij verwachten 29 mei (volgens eigen berekening) ons 3e kindje.. nog geen symptomen, tot gekwordens toe! Bij de andere twee voelde ik gelijk van alles, nu helemaal niets. Gister weer test gedaan maar was knalpositief.. Nou ja, misschien gaat deze zwangerschap wel zonder kwaaltjes :D

10. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Maar natuurlijk cocko! Gefeliciteerd!! :D

11. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd Cocko! :D

12. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Welkom Cocko! van harte gefeliciteerd :D .

Ik heb vanavond lekker gegeten :D , nog wel misselijk maar hou het tot nu toe binnen.
    Hopelijk gaat het morgen ook weer wat beter.

13. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Dank jullie wel!

Zo irritant, dat misselijk zijn. Maar aan de andere kant: heerlijk die bevestiging.. toch? Beetje dubbel eigenlijk.

Hebben jullie al een eerste echo gepland staan?

14. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Ja 12 oktober hebben wij de eerste echo :D , wel spannend allemaal want het is de 1e maar we kijken er heel erg naar uit.

Heb jij de vk al gebeld?

De misselijkheid geeft inderdaad bevestiging, ook ben ik al van een C naar een D cup gegaan en ben ik erg moe,wat er allemaal bij hoort dus :D .

15. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Nee heb de vk nog niet gebeld. Ik wacht eerst nog even af hoe het gaat.

Spannend hoor! de eerste echo..

Zozo, je hebt dus al duidelijke symptomen! Hier niks aan t handje, en dan ook echt niks.. :)

16. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Snap inderdaad dat je nog even wacht met bellen.
    Nog even genieten dus zonder de symptomen :) .

Vanochtend was de misselijkheid voor het eerst zo erg dat ik niks binnen hield. terwijl ik normaal nooit kan overgeven.

17. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Wat een drama is dat he!! Maar ja, je hebt alles over voor je kindje.. maar tis wel bar vervelend. Hoop voor je dat het snel over is!
    Bij mij komt die misselijk vaak pas met een week of 7 en dan tot week 18/19 en dan eigenlijk 's middags en 's avonds. Lekker gezellig als je een feestje hebt ofzo :S

18. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Ik heb het er inderdaad voor over :D , het is allemaal voor wat heel moois.
    Heb me helaas wel ziek moeten melden op mn werk want kon gewoon niet meer op mn benen staan zo slap en aan het trillen was ik. ga het maandag op mn werk vertellen aan mijn supervisor zodat er rekening mee gehouden kan worden.

Jeetje de middag en de avond is ook wel heel vervelend zeg! zeker als je verjaardagen hebt inderdaad.

19. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    hoi...hoi...
    Ik zal morgen even alle berichtjes lezen zodat ik een beetje op de hoogte bent maar ik vul hier wel alvast de data van onze 1e echo in want die weet ik nu wel

23 mei Calice 1e kindje (12 oktober 1e echo)
    24 mei Mopke 1e kindje (25 oktober 2e echo)
    26 mei mamvan2boys 3e kindje (10 oktober 1e echo)
    27 mei mamajuf 2e kindje (17 oktober 1e cho)
    30 mei Shivra 1e kindje
    31 mei Cupcake 85 1e kindje

20. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ja groot gelijk dat je het wel even aan je supervisor verteld.. dan weten ze er van af. Want als je echt zo beroerd bent, kun je beter thuis blijven. En als het zo erg blijft, even naar je ha gaan, misschien heeft hij wel wat voor je. (ik heb bij de tweede ook iets gehad omdat ik niks meer binnen kon houden).

Och ja, tis vervelend 's middags en 's avonds maar je krijgt er heel wat moois voor terug!

Deel Deze Pagina