Hahaha Miek, shop till you drop , kan je alvast baby spulletjes enz. gaan kopen. Muisje, ik zit stiekem ook al te kijken, en rammelaars, lakentjes, sokjes en alles is zo klein .
Hahahaha dat vindt ik ook Ik hoorde hem vanavond nog zeggen ik ga ook maar stoppen maar nog geen 5 seconden erna stak hij een sigaret op Ik dacht bij mezelf dit gaat hem nooit lukken! Heb er een hard hoofd in dat hij stopt, zal het wel heel erg mooi vinden van hem. Maar het is een man in de bouw he en daar zie je niets anders dat ze met een sigaret in hun mond staan te werken
Ook wij zijn vandaag door de pranatal gelopen En het enigste wat je hoorde uit mijn mond was ''ahhhh kijk nou schat'' ahhhh kijk nou hoe leuk! Nee niet duur he schat valt best mee toch! Jaa nee die wil ik over een paar maanden echt hebben hoor! En toen begon mijn vriend ook nog effe ''ahhhh kijk dan tut wat leuk he'' en wat een mooii badje'' en wat een leuk box! Het was gewoon een heel fijn gevoel om er al samen met mijn vriend te lopen en dat we er beide al zo mee bezig waren.. het liefst had ik alles al mee naar huis genomen en de babykamer in gaan richten hahaha.. Maar nog effe over de 12 weken heen en dan ga we inslaan als een gek
Als wij de inloopkast bij de babykamer af hebben dan vind ik dat ik al best een paar kleertjes mag kopen haha. en dan kan het later wel naar het kledingkastje verhuizen.
Hahahaha ahhh geweldig!!! Ik wil ook naar de Prenatal , daar hebben ze alles van Dirk en dan vrees ik dat ik niet met lege handen naar huis ga haha.
Hahaha, helemaal mee eens die kast is er niet voor niets he!! Nou meiden, ik ga slapen ben heeel erg moe en voor de verandering weer eens enorm misselijk Welterusten allemaal!
Ik heb bij de wibra ook zulke leuke handschoentjes gezien. Alleen kan ik ze niet met mei aandoen, dusja. Dan maar niet haha
Presies vind ik dus ook , later word het de opslag voor de luiers, het badje enz maar eerst mogen er ook wel andere dingetjes in liggen hihi. Slaap lekker en sterkte met je misselijkheid .
Inderdaad muisje haha, moet dat nog wel even aan mijn vriend vertellen haha. Ik ga ook lekker slapen, weltruste allemaal!
Of alles erin proppen en als hij vraagt hoe dat kan, weet je het ineens niet meer. Sorry slecht hahaha Weltrusten!
Hahahah "Ik heb echt geen idee schat... het zal vast door de zwangerschapsdementie komen " Jij ook weltrusten Muisje!
Kletskousen! Wij hebben geen naam. Ik zeg altijd ze en mijm man hij... Hihi. Mijn man stond bij de prenatal ook al te smelten bij de kleertjes. Er is super veel keus als je het geslacht nog niet weet. Dus dat komt wel goed. Ook al onze babykamer gevonden, kunnen geen mooiere vinden. Nu nog nadenken over de muurschildering. We gaan volgende maand maar alvast de kast eraf halen. Bijna vakantie... Haha. In november.