meiden die eind mei zijn uitgerekend: kletsen over de komende tijd?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juenco, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Herkenbaar hoor, die onzekerheid. Vanmorgen was ik voor het eerst flink misselijk, lijkt me erg lastig met werken als dat verder toeneemt. En sinds gister zijn mijn tepels echt enorme knoppen :$ maar vanmiddag was de misselijkheid weg en sloeg de twijfel toe. Afentoe maar even in mijn bh geloerd naar die knoppen :) en vanavond toch maar weer getest... Een keer per week mag ik van mijzelf, tot aan de echo over anderhalve week. Pas dan mag ik van mijzelf grootschalig gaan surfen naar babydingen. En kopen... Pas vanaf 12 weken. Als ik me kan inhouden ;)

2. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ik heb idd wel 's avonds een raar gevoel in m'n buik, beetje leeg alsof ik trek heb! Verder nog geen symptomen, haha en let op als alles goed gaat. Dan hebben we over een paar weekjes geklaag tot en met :)
    Met hoeveel weken hebben jullie de vk gebeld? Ik lees van iedereen dat er al een echo gepland staat, bellen jullie zo vroeg dan? Hier heb ik dat met de tweede zwangerschap gedaan, hing ik met 6.4 weken aan de telefoon en ze zei: huh, bel je NU al?? ;)

3. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Voor de meiden die nog niet heleerge kwaaltjes hebben, geniet er van hihi.

Zelf ben ik de hele dag misselijk, hoef gelukkig niet over te geven maar het is wel de hele dag aanwezig. verder snel maagzuur, pijnlijke borsten en enorm moe. Moet morgen nog even nieuwe bh's gaan scoren.

Haha Kanshebber, ben benieuwd of je het tot 12 weken vol gaat houden met niks kopen :p .

Cocko, bij ons werd geadvisseerd om tijdens de 6e week te bellen zodat ze dan nog 2 weken hebben om je in te plannen voor de eerste afspraak :) .

4. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Calice; je bent echt overduidelijk zwanger :D Vervelend dat je echt hele dag zo misselijk bent! Wordt je ook moe van hoor!

Oke, nou dan ga ik volgende week maar eens bellen naar de vk, tenslotte zijn we ook weer benieuwd naar dit ini mini mensje :)

5. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Cocko, hou maar in gedachte dat het voor een goed doel is en het over 10 weken vast beter word haha :D .

Kan heel goed bergrijpen dat je ook nieuwschierig bent naar het mini mensje!

6. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Hallo meiden

Ik had tot nu toe nergens last van.
    Maar sinds kwart voor 9 heb ik steken in me buik en lies en soms best gemene steken maar vooral laag in me buik.
    Ik heb vandaag wel heel veel gedaan misschien dat het daar voor komt.. of is het gewoon het rekken en de ruimte maken voor de baby?
    Ook heb ik zo nu en dan steken in me rug laag in me rug.

Zelf vindt ik dat ik al een aardig buikje heb vraag me af en toe echt af of het er toch echt 1 is haha

7. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Trek weer een lekker bekkie hahaha.. DUS NIET! hahaha ben niet weg gelegt voor foto's

8. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Jeetje dat is inderdaad al een flink buikje!

9. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Wow..ben je echt 6 weken?! Je zou het niet zeggen :D
    Ik denk dat je idd wat veel gedaan hebt. Had vanmiddag precies hetzelfde. Even rustig aan doen en wrs trekt het dan weer na een poosje weg. Succes!

10. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    jaa ik ben echt 6 weken en 1 dag
    zover ik het weet..
    het zal uit de echo wijzen hoever ik echt ben.. ik twijfel soms ook!
    Maar mijn laatste menstruatie was toch echt 18augustus..
    Ja ik denk dat ik ook wat rustiger moet doen maar misschien groeit me buik sneller vandaar misschien die steken in me buik

11. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Idd al n aanwezig buikje Trotsemama!

In de categorie kwaaltjes: sinds vanmiddag n soort krop in de keel, beetje tussen maagzuur en misselijkheid in. En al een paar nachten drie keer op om te plassen en een keer om te eten. De gebroken nachten beginnen nu al :$

12. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Ik zou het ook geloven als ze zeggen dat je 10-12 weken bent haha.

Inderdaad goed je rust nemen, dat is volgensmij het beste medicijn.

13. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Oke meiden ga zo ook maar lekker me bedje opzoeken en morgen wat rustiger aan doen!
    Slaaplekker allemaal

14. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @trotsemama; inderdaad een flink buikje zeg!

@Calice; dus de verschijnselen breken bij jou helemaal door.

Volgens mij ben ik het minst lang zwanger ( al zitten we allemaal best dicht bij elkaar) dus kan ik mooi lezen wat me nog te wachten staat ... ;)

15. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    @trotsemama, ja dat is al een aardig buikje. Heb je van jezelf een platte buik? Best lekker hè? Dan is het zichtbaar. Ik begin ook al best een buikje te krijgen :D

@all: pfff, hoe verbergen jullie je zwangerschap? Vanmiddag gaan we met vrienden op een terras zitten. Jep...daar waar we drinken en roken ;) ....behalve ik. Ze zeiden laatst nog: "als je niet meer rookt weten we hoe laat het is!" Ja, drinken kun je nog verbloemen met "ik moet nog rijden of ik heb een AB-kuur" Maar met roken lukt dat niet. En zeggen dat ik gestopt ben gewoon omdat het gezonder is trappen ze eeeeecht niet in. Mijn familie weet het nog niet (behalve mijn ouders dan) dus ik wil het graag nog even geheim houden. Ben echter bang dat het niet gaat lukken...:)

16. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Juenco... misschien kun je het erop gooien dat je voelt dat je flink verkouden word ofzo.. dat je je longen al helemaal vol voelt zitten ofzoiets?

Gelukkig heb ik niet gerookt dus niemand heeft hier nog wat door.. al heb ik wel iets meer buik dan ik al had..! haha! :D

17. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Ha dames,

Weer even tijd voor mezelf. :)
    Vanmorgen voor de eerste keer gewerkt en bevalt me erg goed. Ben nu wel steeds vaker misselijk in de ochtend, wat na eten over gaat.
    Ben nu erg moe, dus even uitrusten en vanavond een verjaardag. Morgenvroeg weer werken en dan lekker bbqen. We moeten het er maar van nemen de laatste zomerdag van het jaar. :D

@Trotsemama, wow jij hebt al een behoorlijk buikje.

Bij mij zie je het nog niet echt hoor. Heb ook wat meer vet op mijn buik zitten hihi.

18. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Haha Juenco dat is dan een echte uitdaging om het te verbloemen :p .

Mopke, mooi dat het werken goed bevalt :D .

Zo ik heb net even lekker geslapen, vanochtend lekker een rondje gedaan en nieuwe Bh's geshopt :D , verder nog een mooi licht roze hempje gekocht wat ik nu met een dun zandkleurig vestje aan heb :D .
    Straks naar de verjaardag van mijn mams toe die ze al voor de fam viert.

Hoorde net nog van een collega (tevens een goede vriendin) dat iemand aan haar was komen vragen of ik zwanger was :eek: . ze heeft volgehouden dat ik gewoon een buikgriepje had haha.

19. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Ja ik ben van me zelf heel slank dus ik was ook al verbaasd over dit buikje haha

20. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    #420 juenco, 1 okt 2011
    Laatst bewerkt: 1 okt 2011
    Gezellig Mopke, geniet ervan! Fijn dat het werken goed beviel.

@calice: van harte met je moeder. Leuke dingen heb je geshopt, die combi met het vestje klinkt of het heel mooi staat. Ik krijg ook zin om te shoppen :D

Hmm, nou ik hoop dat onze vrienden het "gepikt" hebben. Ik ben met de auto naar het café gegaan, de kinderen wilden niet zover fietsen en mama had een excuus ;)

Eenmaal daar hoefde ik dus geen alcohol te drinken. Hobbel 1 genomen.

Roken? Lastiger. Mijn vriend rookt sigaren en daar heb ik een paar trekjes van genomen (stiekem had ik er ook heel veel zin in, erg hè...:() Alles onder het mom van: och, ik moet nog sigaretten halen, doe ik straks wel even. Hobbel 2 genomen.

Hobbel 3: komen jullie nog even naborrelen bij ons (ze wonen op loopafstand) Oeps..."ja leuk!" Zij zijn geen wijndrinkers en ik niet echt een bierdrinker. Ik heb dus lekker mijn eigen flesje wijn meegenomen (en thuis snel het etiket "Alcoholvrij" eraf gekrabd. Haha!!!! Het niet roken viel hoop ik niet op...:p

Deel Deze Pagina