Ja Mopke en de andere mama's, hoe is het en hebben jullie schatjes geen last van de hitte? Wij denken ook aan jullie hoor!
Nou vraagstuk is opgelost... Is iig vruchtwater, VK is net weg. Bloeddruk is wat hoog en hou sinds vanochtend vocht vast+wat hoofdpijn, dus hij komt begin van de avond nog een keer meten. Als het dan nog te hoog is, moet ik vanaaf al naar het ziekenhuis voor controle, anders morgenochtend als de weeën niet komen. Verder dus nog geen weeën. Hou jullie op de hoogte!
Mykelti: spannend, binnen nu en 2 dagen word je moeder! Hopelijk loopt de bloeddruk niet verder op. Heel veel succes keus!
Leuk hè die foons die zelf denken! Thanks, begint wel spannend te worden nu. Hoe is het met jou? Nog rommelend?
Ja ik probeer erop te letten, maar soms sluipt er toch een foutje in. Vanmorgen ook wat slijm verloren, maar dat zegt niet. Verder zeurende buik, maar dat heb ik al eerder gevoeld. Wacht het maar gewoon af. Ben vandaag wel erg moe, gelukkig had ik een relaxed dagje, dochter was bij opa en oma. Ben echt benieuwd wanneer je weeen krijgt, bij mijn dochter verloor ik 24 uur na de eerste golfjes de rest van het vruchtwater en begonnen de weeen, toen ging het vlot. Ik wens je een voorspoedige bevalling toe!
Bij jou ook wel spannend dus! Hier heeft hubby de auto nog even helemaal uitgezogen, MC erin en vluchttas ook maar gelijk. Kans dat we naar het ziekenhuis moeten, zit er wel in. Nog steeds geen weeën. Af en toe beetje zeurderig in mijn rug, maar dat kan ik geen weeën noemen. Wel weer wat meer slijm verloren, dus prop is niet veel meer van over denk ik zo. Moest jij ook in het ziekenhuis bevallen dan? Hier is het na 18 uur al in het ziekenhuis bevallen en 1 dag extra blijven, net als Mirri. VK komt zometeen weer even, dus ik zie wel.
Spannend hoor zo!!! Ja, wij zijn inmiddels thuis. Om 10 uur waren we thuis daarna kraamhulp veel aanloop. Nu even rust. Heb vanmiddag goed geslapen, maar heel de dag op bed is niets. Dus zit beneden in een makkelijke stoel lekker te rusten. Ze heeft wel een terugval nu met voeding drinkt opeens de fles niet goed leeg. Maar daar had kz al voor gewaarschuwd. Ik denk aan jullie, maar thuis heb ik opeens veel minder tijd voor het forum.
Jij zit dus echt in de wachtkamer nu Mykelti. Spannend hoor. Mopke gefeliciteerd!! Hoe gaat het nu met je? Het is een keizersnede geworden las ik? Volgens mij zijn er al veel meer babies geboren toch? Goh ik moet nog zoveel teruglezen, maar telkens als ik het topic bezoek, komt er alweer wat tussen. Je leven staat echt helemaal op z'n kop met zo'n kleintje erbij haha. Maar oh wat is het genieten!! Heb er alles voor over, ga door het vuur voor hem. Oja, een fotootje staat in mijn privealbum. Dus stuur maar een vr.verzoekje als jullie willen kijken!
Stabijtje, dankjewel! Ja helaas wel. Ik heb alle complicaties gehad... Ontsluiting vorderde niet ondanks ingrepen, vliezen breken, wee opwekkers, weeënstorm, ruggenprik gezet deze lekte dacht de anesthesist. Uiteindelijk keizersnede vanwege dat ook de hartslag wegzakte als ik goed bleef ademenen bleef het goed. Maar door de verkeerde ruggenprik die opgevoerd werd was ik niet volledig verdoofd. Dus voelde ik ze opeens snijden, hebben alles bij elkaar gegild en toen ben ik snel onder narcose gebracht. Om 8 uur was de keizersnede en om 9.30 uur werd ik wakker en hoorde ik dat we een dochter hadden gekregen. Ik kan er erg goed over praten, ik vind het totaal niet erg dat ik het eerste moment niet heb meegemaakt omdat ik die pijn niet meer wilde voelen. Maar ik ben net in tranen uitgebarsten. Voel me zo weerloos, er wordt zo goed voor me gezorgd. Mijn man heeft het de hele dag al zo druk met alles. Ben zo dankbaar. En tegelijkertijd voel ik me schuldig dat ik niets kan doen.
Mykelti, ja ik moest toen ook naar het ziekenhuis en 1 nacht blijven, vond ik toen erg, maar achteraf gezien, is het ook wel lekker dat er goed voor je gezorgd wordt. Mopke: heel herkenbaar, ik voelde me bij de eerste steeds schuldig naar de kraamhulp toe, echt een vrouwenkwaal dat schuldig voelen. Achteraf vind ik het jammer dat ik toen te weinig rust heb genomen, zo'n kraamweek komt nooit meer terug, dus probeer te rusten en ervan te genieten.
Hai allemaal, weer een weeloos zonnedagje achter de rug! Maarrrr Mykelti!!!! Ja hoorrrr, je gaat binnen nu en 2 dagen bevallen meid, misschien wel op de uitgerekende datum, al hoop ik voor je dat het eerder komt, je bent nu 39 + 5 toch? Ja, vanavond is mooi! Heel veel succes meid, vind het zo spannend! Fijn Mopke dat jullie thuis zijn, hopelijk gaat Esmée de fles weer wat beter leegdrinken binnenkort. Het is en blijft toch een gepiel hoor, met die voedingen. Mijn dochter dronk bijvoorbeeld veel te snel. Binnen 5 minuten had ze een volle fles leeg Ze was zo hebberig dat ik haar handjes niet voor haar mond wegkreeg als ik de fles wilde geven. Als ze de speen eenmaal had klampte ze haar handjes om de fles, zo stevig dat ik hem zelf bijna niet meer vast hoefde te houden en toen was ze....2 weken oud!! Tante, ook nog geen bevalling in zicht? Stabijtje: ik heb je uitgenodigd, ben benieuwd naar je kereltje! Is hard werken hè, maar oh zo mooi!! Meiden, ik weet dat het niet eerlijk is, maar ik ben wel een beetje jaloers hoor. Iedereen hier bevalt voor de 40 weken...ik vind het heel fijn voor jullie allemaal, maar ik wil ook Ik heb echt het gevoel dat mijn lichaam faalt. Gewoon niet kan bevallen uit zichzelf. Echt waar, elke dag na 40 weken is niet leuk... Daarom probeer ik maar zoveel mogelijk te doen op een dag. Vandaag naar een meertje geweest en lekker met man en dochter geluncht in een restaurant aan het water. Daarna badderen in de tuin en ff geslapen. Wel een fijne dag gelukkig. Liefs!
Hey meiden, even ego berichtje: Vanwege toch hoge onderdruk doorgestuurd naar het ziekenhuis voor CTG. Die en de bloeddruk was prima. Dus als ik niet voor morgenochtend 8 uur ben bevallen, word ik overgedragen aan het ziekenhuis. Dus wij barsten van de honger naar de Mac. Zitten we daar, ineens een knak van onderen, best zeer....ik ohoh...blij dat ik een kraamverband om hem...even afeten en dan heel voorzichtig opgestaan waarna de kraan natuurlijk open ging...en toen heel snel naar buiten gelopen (net niet gerend). Moesten zo hard lachen! Nu ook wel wat bloed erbij...en volgens mij beginnen de weeën nu ook gelijk, dus...
Juenco, voor jou een dikke knuff...is ook niet nix. Terwijl ik juist had verwacht dat het nog wel een tijdje zou duren... Ik duim dat het voor jou net zo snel en onverwacht gaat gebeuren als hier!
Oh jee!! hahahahaha...kan me voorstellen dat dat hilarisch was. Maar meid wat fijn dat de weeën nu op gang komen! Dat zou toch fijn zijn! Pufse en heel veel succes met de bevalling. You go girl!
Oh Mykelti dan toch VW! Ik duim dat het snel vanzelf op gang komt, succes meid! Juenco ik begrijp de teleurstelling hoor, je bent immers overtijd. Fijn wel dat je de tijd aangenaam weet te doden, dat scheelt weer. Mopke, laat je flink in de watten leggen meid, je hebt wel een heftige tijd achter de rug, rust goed. Je boft maar dat iedereen rondom jou in de weer is Stabijtje heb verzoek gestuurd want ik ben natuurlijk ook benieuwd Tante, na al dat gezeur en gerommel zal het ook voor jou niet lang meer duren. Hier voel ik af entoe een harde (pijnloze) buik, wat ms pijntjes maar verder niks wat op bevallen wijst.
Nou ja, snel kan het gaan, want net op de CTG geen piekje of niets...echt alleen maar een flatliner...