haha wou al zeggen dan al aan t bier *flauw* bij mij mochten ze ons in het zh chapagna aanbieden na de bevalling!! :S
Gefeliciteerd met jullie zoon Mykelti!!! Nu de laatste dames nog! Hier tijdens het borstvoeden aan het internetten, lastig typen met links. Kleine man doet het goed. Zit sinds vandaag weer op z'n geboortegewicht, mooi dus! Nog geen regeldagen gehad. Zal deze week wel komen. Wel al mama pesten door veel aangelegd te willen worden. Ik ben zo verliefd, hebben jullie dat ook,bevallen dames? Wat een heftige bevalling Mopke, poeh, dat heeft toch wel tijd nodig om te verwerken lijkt mij.
Jullie zullen het niet geloven, maar ik heb sinds 18.00 om de tien minuten weeen. Ze zijn nog niet super heftig, maar wel echt weeen. Dus onze dochter wordt zo opgehaald en dan eens kijken hoe het doorzet. Het begon weer met slijm en licht roze bloed. Zou ie dan op de uitgerekende datum (28) ter wereld komen?
Juenco, vind het echt erg voor je meid dat je lichaam je zo in de maling neemt, wie weet vannacht, hoop 't voor je. Ik dacht al: Tante aan de drank ;-D Momenteel aan de BBQ relax met vrienden, vanmiddag terras met tuinslang afewassen dus ook 'n beetje afkoelen. Ben benieuw of het hier vanavond weer gaat rommelen en of het dan ook iets opbrengt. Tot morgenvroeg en dan hopelijk meer babynieuws!
Dat zou mooi zijn tante, hopelijk zet het bij jou nu ook door. Als jij ook op de uitgerekende datum bevalt, dan zijn dat er 2. Dat is wel uitzonderlijk hoor, hoor je niet zo vaak toch? Ellis, als Tante gaat bevallen zijn wij de laatsen...en ik heb het gelijk al vanaf het begin af aan gezegd: ik blijf in mijn upje over. Ik krijg straks nog gelijk ook Fijn dat je wat afgekoeld bent! Hebben jullie een terras en geen tuin? Wonen jullie midden in Antwerpen? De hele dag door heb ik pijnlijke harde buiken, maar ze duren maar erg kort en zijn absoluut niet regelmatig. Wel een emotioneel en fysiek vermoeiende dag zo zeg. Als alle komende dagen zo worden... Na goed. We blijven positief, althans dat proberen we. Trouwens Tante (mocht je dit nog lezen ) ik kan ook helemaal week worden als ik denk aan ons viertjes. Helemaal als mijn dochter helemaal uit zichzelf zegt dat D. ook wel een keertje op een ponypaardje mag rijden. Dat heeft ze vandaag met mijn man gedaan. Té schattig toch! Dus ook hier: baby-zoontje kom maar gauw!!
Sorry dat ik zo weinig van me laat horen meiden.... voel me echt schuldig..... zwanger er zijn en bevallen niets meer laten horen.... maar het is zo druk.... alles gaat geweldig, alleen ik sliep al 5 nachten een half uur per nacht....dat maakte dat ik gisteren ben ingestort en werd er een actieplan uitgezet.... dat zouden vanaf vandaag medicijnen betekenen en als dat geen resultaat gaf, opgenomen worden in het ziekenhuis.... na een bepaald moment kun je in een psychose raken als je zo weinig slaapt.... in 5 dagen en nachten in totaal nog geen 5 uur is zo'n maximum.... maar gelukkig vannacht 7 uur geslapen....dankzij mijn lieve man die de hele week al alle nachtvoedingen voor zijn rekening neemt.... gelukkig lieve rustige baby die 's nachts 4 tot 5 uur tussen zijn voedingen laat! het is een superschat... Gisteren 32 jaar geworden....hiep hiep hoera!! Beetje jammer dat mijn instortdag op mijn verjaardag was, heb als zombie op bed gelegen de hele dag en heb niets van mijn verjaardag mee gekregen... Mykelti, gefeliciteerd met je zoon, fijn zeg! het begint al op te schieten, nog een paar dames willen snel volgen!! Succes met afwachten en de laatste moeilijke dagen, hopelijk zet het bij Tante vandaag door en is Juenco snel aan de beurt!!! Go for it dames en ik beloof snel weer wat uitgebreider te typen!! xxxx
Gefeliciteerd nog met je verjaardag Judith. Enne, niet schuldig voelen hoor, het is heel logisch dat je goed moet herstellenen en het nu hartstikke druk is voor je/jullie. Rust lekker en goed uit, je komt er wel weer bovenop!
Ha die Judith!!! Meid...voel je idd niet schuldig. Je moet goed uitrusten nu, wij redden ons wel op ZP, we bevallen een beetje, we wachten een beetje en we kletsen een beetje. Zorg jij maar dat je lekker slaapt. En nog van harte met je verjaardag! Tante zit te puffen!!!
Tante, succes met puffen!!! Juenco, Esmée slaapt op haar eigen kamer. Gaat hartstikke goed, maar die gevoelens blijven, van gaat alles wel goed??? Voedingen... Uiteindelijk zijn we erg geschrokken. Ze is erg tevreden maar had bijna geen plasluiers en poepluiers meer sinds ze thuis is. Viel opeens nog meer af, bijna 10% vandaag op 10 gram na. Dit omdat ze toch last blijft houden van spugen, met golfjes. Nu hebben we met de verloskundige en kraamhulp een plan gemaakt. Want opname willen we niet. Dit was johannesbroodpitmeel toevoegen aan de voeding. Nou de laatste 3 voedingen is mevrouw nog rustiger. Moeten haar wakker maken voor de voedingen dit omdat ze haar flessen leegdrinkt en binnenhoudt! Geweldig!!! Een pak van ons hart, ben er van overtuigd dat ze aangekomen is. Maar nu moeten we nachtvoeding gaan aanbieden ivm het afvallen in korte tijd. Totaal te begrijpen, dus ben benieuwd vannacht. Ik krijg ook nog meer uren zodat de voeding goed in de gaten wordt gehouden. Verliefd ben ik ook op ons meisje, zo'n scheetje is het! Judith, nog gefeliciteerd met je verjaardag dan!! Totaal te begrijpen dat je geen tijd hebt. Heftig zeg wat je mee hebt gemaakt de laatste tijd. Hopelijk ga je goed slapen want opname wil je ook niet natuurlijk. Succes meid!
oow meid toch!! voel je niet schuldig!! wij komen wel weer aan bod als je een beetje bent opgeknapt!! hou je taai!! denk aan jezelf en de kleine!! KNUFF!!
Kom ik nog snel effe kijken en Tante ligt te puffen, heel veel succes meid! Morgenvroeg uitgebreid lezen en reageren, welterusten!
Gisteren leek het er echt op. Toen ik naar bed ging weer redelijk wat krampen, dus ik heb anlief aangekeken en we hebben een potje gesport. Ik dacht, als iets een laatste zetje kan zijn is het dat... Maar niks hoor, wwww: BIB Het is nu weer net zo rustig als anders. ACh één voordeel heb ik: mijn baby heeft straks geen last van die hitte gelijk na de geboorte. (positive thinking...) Tenzij...het in juni weer bloedje heet wordt (ja, sorry, ik ben een rasechte pessimist haha!) Mopke, ja, dat johannesbroodpitmeel schijnt voor spugende baby's inderdaad goed te helpen, bij Esmée werkt het gelukkig ook. En ze is nu nog rustiger, heerlijk toch! Verliefd kan je zijn hè op zijn ieniemiemensje! Zal Tante al bevallen zijn?????
Juenco, innige deelneming ik ben er ook weer En het gesport heeft niks opgebracht dus, pfffff. Het zou ook zonde zijn dat je man alweer sneller aan het werk moet omdat z'n vakantie voorbij is. 'k duim voor je dat je nu echt de volgende bent, ik trek het nog wel (eventjes) Wat een ellendige nacht gehad : veels te warm :x, muggen :x:x en een drukke beeb Straks maar effe proberen wat te rusten. Wij wonen in een randgemeente van Antwerpen en hebben terras met tuin. Gisteren trouwens een koopje gedaan in het tuincentrum, een mega draaibare parasol dus beebje kan nu lekker buiten staan in de wagen als het niet te heet is natuurlijk. Judith, te laat maar nog wel van harte met je verjaardag én rust goed, wel super dat je man de nachtshift van je overneemt. Fijn dat het beter gaat met de voedingen van Esmee Mopke, is toch altijd een beetje zoeken. Gisteren had m'n vriendin zuring bij uit de moestuin, het zoveelste truukje om de bevalling op te wekken. Ik ga dus maar eventjes een ommeletje bakken Nog geen nieuws van Tante maar volgens mij is ze nu toch al haar kereltje aan het bewonderen.
Hai Ellis, medestrijdster! Klinkt goed en Antwerpen is een mooie stad. Ben je van oorsprong eigenlijk Nederlandse en ben je met een Belg getrouwd? Of beiden Nederlands? Hier ook een beroerde nacht gehad hoor. Inderdaad, veel te warm. Oh en als je dan ook nog muggen hebt, brrr...Hier hadden we laatst kennelijk een mug, want hij heeft me wel 10 x gestoken op mijn pols. Hij zat kennelijk klem tussen pols en deken, want mijn hele pols is bezaaid....Ik ga vanmiddag ook nog even slapen hoor! Tante, ja ik hoop voor haar dat ze is bevallen ja! We horen het wel! Dan is er nog één meisje en één jongetje te gaan. Oh ja, Ellis, als jij overtijd loopt, wanneer grijpen ze in België dan in? Je hebt het misschien vast al gezegd, maar ik ben het dan vergeten.
Jeetje beroerde nachten zijn ook niet leuk voor jullie met BIB. Hopelijk laten jullie beebjes snel van zich horen. Ik heb lekker geslapen hoor!!! Vermoeidheid was eruit gekomen. Waren allebei door de wekker heen geslapen voor de nachtvoeding. Schrokken beide om 4 uur wakker. Esmée lag zelf ook nog in droomland. Voedingen gaan nog steeds super, is niet meer afgevallen.