Haha, Mopke, helemaal knock-out kun je zijn inderdaad. Goed dat je die slaap dan pakt en Esmée, die knort lekker door zo te lezen. Heerlijk joh! En wat fijn dat ze niet meer is afgevallen. Ze moet nu lekkere spekbeentje gaan krijgen, of in ieder geval een paar plooitjes in de beentjes Nee BIB en slechte nachten zijn niet leuk! Bijkomend probleempje, ik werd wakker met een stijve nek! Ik ben al niet mobiel, krijg ik dit erbij. Nu ben ik helemaal een hark Eens zien wat we vandaag gaan doen, hier in het noorden wordt niet echt wat georganiseerd. We moeten onszelf maar vermaken dan...
He bah een stijve nek is erg vervelend zeg! Hier is volgens mij ook niet super veel te doen. Ik geniet iig van het weer in de tuin. Ik zit lekker buiten voel me echt veel beter. Vanmiddag wel even rusten weer.
Tante, succes of gefeliciteerd? Judith, maak je over ons niet druk! Slaap en rust goed uit! Denk aan jullie
Kort bericht: vannacht om 3.15 bevallen van onze zoon Mick. Snelle heftige bevalling. We maken het goed. Hij weegt 3825 gr. Love him
Hoeraaaaaaaaa!!!! Tante is ook bevallen!! gefeliciteerd met je kleine mannetje!! Mick, leuke naam!! Kom op, laatste twee (alleen Ellis en Juenco nog toch?), we denken aan jullie!!!
Tante, gefeliciteerd met jullie zoontje!! Mooie naam hoor!! Precies Judith, Juenco en Ellis we denken aan jullie!!! Goh wel erg toevallig nu twee op de uitgerekende datum.
Ahh Juenco, wordt zwaar voor je zo lang doorlopen. Hoop dat t ook voor jouw en Ellis snel achter de rug is. Kelly van harte gefeliciteerd met Hugo, snel gegaan voor n eerste Hoop dat jullie je goed voelen en lekker kunnen genieten. Bevallen dames; was Ff vergeten hoe druk zo'n kraamweek is. En Dana, hoe hard werken de bv is..... Net Ff gerust vanmiddag/avond weer visites pffft achteraf was 1 kraamfeest wat later makkelijker denk. Enfin, ik lees nog mee en hoop snel bij te kunnen kletsen nog 2 en dan ? De eind mei begin juni mammaclub ?
Tante, gefeliciteerd, ook al snel leuke naam ook Mick. Hugo trouwens ook Kelly zo stoer Juenco nog je wanhoopsnummertje gedaan ? Is ook lastig op te brengen hoor. Vlgns mij had ik dat een paar dagen voor de bevalling gedaan maar of de vliezen daarvan waren gebroken ?
Tante gefeliciteerd!! Mirri, ja bv kost enorm veel energie naast alle andere dingen, kraamweek, wennen, herstellen. Juenco en Ellis, ik doe even een dansje voor jullie om te bevallen! Ehm....wel zo dat de hechtingen blijven zitten, .
Haha.... mijn hechtingen komen er toch al met bosjes tegelijk uit, dus dans ik wel met je mee!!! Als Juenco en Ellis nu nog voor 1 juni bevallen zijn we allemaal mei-mama's....zou wel erg leuk zijn!!!
Tante!!!!! Goed zo!!!! Van harte!!!!!! Leuke naam! Geniet van je ventje! Dank voor alle steun meiden...ik kan het gebruiken. Alhoewel, vandaag was een fijne dag. Vanmorgen naar het speeltuintje, lekker gekletst met mede-zwangere mama's Daarna buiten gegeten en daarna naar een meer hier in de buurt. Dochter heeft zich zooo goed vermaakt, die heeft heerlijk gezwommen en met zand gespeeld. Mama zat onder de parasol en liep met de voeten door het water. Als de baby nou morgen komt ben ik heel blij (ja duh...) we zien wel. Gisteravond inderdaad ff ons wanhoopsnummertje gedaan Was best ok, al vond ik het maar zozo. Maagzuur en een dikke stramme buik zijn nou niet echt lustopwekkend...het was voor een goed doel...maar helaas. WWWW... Morgen wordt het trouwens een stuk kouder zeg, brrr... en aan het eind van de week helemaal. Nou ja zeg... Alle kramende mama's, best druk zeker ja! Ik kan het me nog een beetje herinneren, maar als hij er straks is denk ik vast ook weer: "oh ja....zo was het" Maar toch, laamaarkoomuh!!!
Gefeliciteerd met Mick tante! Prachtige naam! Geniet lekker en rust goed uit! Ellis en Juenco, ik duim heel hard voor jullie dat het nog mei-beebjes worden!
Tante, van harte gefeliciteerd met Mick! Juenco en Ellis, hopelijk wordt jullie geduld niet heel lang meer op de proef gesteld!
Hier even een verslagje van de geboorte van Hugo. Om 8.00 dus scheurtje in de vliezen waarna de VK 's middags kwam testen of het zo was. Idd vruchtwater, maar geen spoor van weeën. 's Avonds nog steeds niet en dus naar het ziekenhuis voor een CTG. Daarop was veel beweging van Hugo te zien, maar geen enkele weeënactiviteit. Dus wij lekker naar de Mac, even "schransen" want we hadden nog niet gegeten. Dit was rond 20.30 uur. In de Mac voelde ik ineens een soort knak van binnen die best pijnlijk was...toen dacht ik ohoh, mijn vliezen? Nooit geweten dat dat pijnlijk kon zijn. Gelukkig wel een kraamverband in. Snel afgegeten en gemaakt dat we wegkwamen, in de hoop dat ik de Mac niet "onder water" zette. Rond 21.30 uur thuisgekomen, waarna er wat krampjes begonnen. Om 22 uur had ik twee weeën om de 10 minuten, dus lekker rustig begin. Daarna echter ging het gelijk over in weeën om de 2,3,4 minuten die meerdere minuten duurden, dus hubby heeft al na een half uur de VK gebeld. Die was er tegen 11 en toen had ik al 4/5 cm ontsluiting. Dus moesten gezien de snelheid van de ontsluiting gelijk naar het ziekenhuis. Daar waren we om 12 uur. Denk dat ik een weeënstorm had, want de ene wee sloot naadloos over in de ander. Zodra ik iets in mijn lichaam bewoog, volgde de volgende wee alweer. Ook lekker onder de douche geweest, maar op een gegeven moment kon ik ze niet meer wegzuchten. Toen had ik "pas" 7 cm. De laatste cm's gingen gelukkig wel snel, maar mede omdat ik het niet meer kon tegenhouden om iets mee te drukken. Het mooie was dat ik de persweeën dus niet goed voelde. Wat een verademing waren die. Om 3 uur mocht in beginnen met persen en tussen iedere wee zaten meerdere minuten. Na een uurtje persen werd onze knul geboren. Mijn moeder heeft van alles foto's en film gemaakt. Bizar mss maar ik kan niet wachten om die te bekijken. Heb ook de hele uitdrijving zelf in de spiegel gegluurd. Hugo doet het ontzettend goed en is nauwelijks afgevallen. Mijn borstvoeding loopt als een trein en hij is een natuurtalent, binnen 15 minuten na de bevalling was hij al lekker aan het drinken. Wel wat zere tepels van al dat "geweld" maar onze kraamverzorgster geeft goede tips qua aanleggen, dus hopelijk snel weer beter! Dit is ons knulletje, voluit Hugo Angelo Curtis de Groote
Hai Mykelti!! Wat een mooi verhaal. Best nog een tantrische bevalling toch? Dank voor het delen! Ennuh...wat een mooi mannetje weer. Meiden, al die baby's hier zijn om op te vreten, wat een schatjes toch! En ik zit te wachten op het effect van de hechtingendans! Lief dat jullie dat voor mij en Ellis willen doen hihi!!
Thanks, verder zeker geen klagen of rare dingen. Dat van die trance bij je persweeën iig klopt zeker! Ik duim ook voor een tantrische versie voor jullie!
Thanks ladies voor jullie hechtingsdansje, nu maar hopen dat het gaat beginnen... Mykelti, dat ging vlot! En wat lief, kleine Hugo. Wat een klote dag hier, zo onrustig en zo moe, voor 't eerst last van de warmte. Lig nu even in een lauw badje te sudderen in de hoop dat ik straks goed ga slapen en morgenochtend wakker word met enige activiteit. Juenco, jij de dag toch weer goed doorgekomen, hoe is het met je nek? Ik ben benieuwd wat de gyn morgen gaat vaststellen/vertellen. Ik vermoed dat ze een datum zal voorstellen voor de inleiding ergens volgende week. Ze is zelf geen voorstander van lang overtijd lopen. Tegen die tijd zal ik daar dan ook wel aan toe zijn vermoed ik. Ik ben belgische en vriend ook, mijn oma en opa waren wel rasechte Amsterdammers van de Jordaan, daarom mss dat ik Nederland zo' leuk land vind. Jullie zijn veel meer recht toe recht aan en veel spontaner dan onze serieuze Belgjes
Mykelti, wat een vlotte bevalling zeg. En wat een scheetje is het! Ik kan niet meedoen met de dans in den lijve maar ik kan wel in gedachte meedoen. Ellis, hopelijk kun je lekker slapen vannacht. Maar de warmte is vanaf morgen voorbij helaas.... Ik heb er vandaag pas echt van kunnen genieten.