De mei meiden lijst Geboren Calice - jongen - 8 mei - Jesse - 3925 g - 36.2 wk Priscilla - jongen - 12 mei - Milan Dana - meisje - 14 mei Stabijtje - jongen - 18 mei Judith - jongen - 21 mei - Sven Mopke - meisje - 23 mei - Esmée - 2710 g - 38.6 wk Mirri - meisje - 24 mei - Eva - 2955 g - 39.3 wk Mykelti - jongen - 27 mei - Hugo Tante - jongen - 28 mei - Mick - 3825 g - 40 wk Ellis - meisje - 1 juni- Milla Juenco - jongen- 3 juni- Dex
ik zal het lijstje morgen ook even aanvullen als ik achter mijn laptop zit. de zwangerschapsduur is bij mij wel een temijndiscussie gebleven haha. het ziekenhuis moet het op 36+2 met een knipoog houden
Oh ik dacht al hoe kan dat nou hi hi, had jouw reactie nog niet gezien mopke. Dank je wel voor het toevoegen. Ben lekker aan het voeden, mick doet de bv erg goed. Zit aan 7, soms 8 voedingen, begint al wat regelmaat in te komen. Vind ik super fijn, want bij mijn dochter had ik dat totaal niet en zat ik na 9 weken, soms nog 10-12 keer te voeden! Net geoefend met by kan draagdoek, zonder mick, bij mijn dochter nooit gedaan, maar nu wilde ik dat toch proberen, ben benieuwd hoe dat gaat de eerste keer met beeb erin, iemand ervaringen?
Juenco, van harte met de geboorte van Dex! Stoere naam ook! Wat geweldig dat hij er nu is! Ellis wat een schatje en wat een vlotte bevalling! En ik zag nog meer schitterende baby foto's voorbij komen. Als ik het zo zie hebben we het maar goed gedaan. Stuk voor stuk hartenbrekers zijn het Hier net laatste voeding voor de nacht gehad. Het ritme is de laatste 3 nachten om de 3 uur. Heb nu de laatste voeding iets later gegeven maar helaas sukkelde hij na 1 borst alweer in een diepe slaap..afwachten wat hij vanacht dus wil...
De mei meiden lijst Geboren Calice - jongen - 8 mei - Jesse - 3925 g - 36.2 wk Priscilla - jongen - 12 mei - Milan Dana - meisje - 14 mei Stabijtje - jongen - 18 mei Judith - jongen - 21 mei - Sven - 4645 g- 40.0 wk Mopke - meisje - 23 mei - Esmée - 2710 g - 38.6 wk Mirri - meisje - 24 mei - Eva - 2955 g - 39.3 wk Mykelti - jongen - 27 mei - Hugo Tante - jongen - 28 mei - Mick - 3825 g - 40.0 wk Ellis - meisje - 1 juni- Milla Juenco - jongen- 3 juni- Dex