Hier sinds gisteravond steken laag in de buik en in de rug lijkt toch echt of alles aan het uitrekken is en plaats aan het maken is. En vanmorgen begonnen met kokhalzen en dat een paar keer door vandaag maar niet heftig komt in ene opzetten En heel veel plassen en moe.. en me buik is snel gevult
@shivra... Sterkte meissie!! Gister sloeg mijn hart echt 10x over... had mijn 3e middag/avond/slaapdienst.. begin dan om 16.30 tot 0.00uur en dan word ik wel wakker gebeld als ze me nodig hebben! Zo rond 20u had ik ineens het idee of moest ik echt nodig plassen! Ik naar de wc... viel dr ineens een druppeltje echt bruin bloed.. bij het afvegen echt helemaal niks op het wc papier! Sindsdien ook wel buikpijn wat.. maarjah nou weet ik niet of dat komt omdat ik overal extra op let of niet..! Daarna echt helemaal niks meer gezien! Maar maak me nu zo zorgen!!
Beertje1986 (heb ik het goed?), heb je nu geen bloed meer? Als je echt helder rood bloed hebt, zou ik me echt zorgen maken. Hoop voor je dat het niks bijzonders is! En anders gewoon de vk bellen.. Vandaag voor t eerst echt trek! Vorige week had ik helemaal geen zin in eten, moest me er toe dwingen om 2 boterhammen naar binnen te werken. Nu heb ik continu trek, dus zit nu aan groot glas gevuld met fruit (en slagroom)
Nee... helemaal niks... (goddank) was alleen dat ene druppeltje bruin gisteravond! Niet rood... was echt donkerbruin..! Maar toch maak ik me best zorgen! Heb net even plat gelegen en toen trok mijn buikpijn wat weg.. dus denk dat dat te maken heeft dak zo druk ben geweest in mijn dienst.. en natuurlijk niet slapen overdag! Heb wel nog gigantische gevoelige pijnlijke tepels..! Dus zolang dat blijft vertrouw ik erop dat mn beebje nog lekker aan het nestelen is! Maar toch....
Buikpijn kan goed komen van het teveel doen hoor. heb dat zelf ook nl, als ik veel te veel doe heb ik ook buikpijn. Als ik dan goed geslapen heb, is het pas echt weer over. Je lichaam is hard aan het werk en dat vraagt nogal wat toch! Hoop voor je dat het niks bijzonders is! Goed in de gaten houden.
Dankjewel Cocko! Voor het even luisteren! Lees ook overal wel dat het heel normaal is.. zolang het maar bruin blijft en niet al te veel word! Dus.. maar toch... schrok me dood en ga nu echt vaak naar de wc om even te checken of er echt niks meer is gekomen! Ga zo maar even een powernap doen.. vanmorgen uit mijn nachtdienst gelijk doorgegaan naar de sqaushbaan.. op dat moment voelde het heerlijk maar ben nu echt bekaf! Waardoor denk ik ie buikpijn ook..!
Ha dames, hier verder weinig/ geen klachten. Voel wel mijn onderrug (rond mijn stuitje) en een opgezette buik. Maar gaan gevoelige borsten enz. Om gek van te worden he die onzekerheid! @Beertje 1986; het hoeft inderdaad niks te betekenen maar het is wel even schrikken ja.
Man... echt... ben inmiddels gewoon gestoord van de onzekerheid! Pff... vind zo moeilijk om op zo'n plastic testje te vertrouwen! En dan ook nog dat bruinverlies gister... !! Bahbahbah!!
Jeetje Shivra wat een vreselijk nieuws, heel veel sterkte . Mopke, balen dat je zo'n rotdag hebt zeg! hoe voel je je nu? Beertje, dat is even schrikken zeg! Cocko, haha lekker hé een dag dat je veel trek hebt! Phoe heb een lange dag achter de rug, stond net bij mn paardjes en werd ineens super duizelig en trillerig. Dus met moeite naar huis gefietst en 2 broodjes naar binnen gepropt. voel me nu nogsteeds slapjes maar moet zo echt even gaan koken.
Och Shivra, heel veel sterkte met dit verlies! @Beertje: tsja, bruin bloed is niet erg zeggen ze, zolang het maar niet rood wordt. Ik heb ook bruin bloed verloren en wel ietsjes meer dan een druppel. Ook ik weet nog niet of het goed zit, maar heb er op zich wel vertrouwen in. @all: hier beginnen de klachten hoor...(bah bah...oh nee...joepie joepie...huh?? ) Ik ben heel moe, heb flinke grote (.)(.) gekregen en ze doen steeds meer pijn. Ook krijg ik dat rare gevoel weer na het eten. Heel gek, ik ben een soort van misselijk ná het eten. Het is een hele vieze misselijkheid. Hebben jullie dat ook? Dat je gewoon voelt dat het van de hormonen komt en niet van iets anders? Blegh... Wat ik minder vind is de buikpijn...heb een beetje zeurend, trekkend gevoel in mijn buik. Maar hopen dat het het oprekken is. Denken jullie al over namen? Wij stiekem wel al een beetje... En klaag klaag: ik moet de hele week werken en moet vrijdag gelijk door naar de verjaardag van schoonpa om daar te feesten en te blijven slapen....pffff ik weet niet of ik dat ga trekken. Bovendien, de familie komt dan te weten dat ik zwanger ben, terwijl ik het pas wil vertellen na de echo...hmm, nog even nadenken hoe ik dit varkentje ga wassen...
Juenco, zo te lezen breiden de kwaaltjes nu snel uit . Gisteren hebben we trouwens heerlijk geshopt , was eerst niet heel erg het plan maar het is allemaal zo leuk . Hebben een Dirk de draak knuffel, stoffen boekje, clip voor aan de Maxi cosi, rammelaar, badje, luier emmer, hoes voor het aankleedkussen, lakentjes voor het wiegje, lakentjes voor het ledikantje, 2 groene dekentjes, onderlakentjes, Maxi cosi, voetenzak, regenhoes en badstof hoes gekocht .
Ook hier last van de buik en van de rug volgens mij is dit bandenpijn Mijn buik voelt erg zwaar en heb al echt moeite als ik moet bukken. Wie heeft nog meer een opgezette buik s'avonds? mijn buik is dan heel erg hard en lijk dan al een paar maanden zwanger
Trotsemama, dat heb ik dus ook, savonds heb ik echt een bolle buik gewoon. Mn moeder gaf het zaterdag ook al aan, toen ik binnen kwam was mn buik gewoon normaal, en toen ik naar huis ging een paar uur later (in de avond) toen had ik echt een zwangere buik.
Joh Calice, jij hebt je uitgeleefd! Leuk hè, al die spulletjes!!!! Heerlijk! @ Trotsemama: jij bent ook echt lekker aan het zwangeren met je bolle buikie! Ik heb wel een iets dikkere buik, maar heb er nog niet op gelet of hij 's avonds dikker is. Zal er eens op letten. Wel voel ik me over het algemeen dikker...ik voel me wat vadsig
Juenco, en dan hebben we nog een heel deel overgeslagen haha, mijn vriend is ook erg hoor Bij alles wat we zagen wat leuk was zij hij: "doe er maar bij! ohhh die is leuk! kijk dan moeten we die ook hebben!" Hebben weer staan kwijlen bij een wagen die we echt prachtig vinden. die willen we gaan bestellen als de 8 weken echo goed is .
@Calice Ja volgens mij is je buik s'avonds ook wat dikker heb het gevoel of ik al een paar goeie maanden zwanger ben haha Ik ben dus gelukkig niet de enige die dit heeft (Misschien verbeeldt ik het me weer!) Maar ik heb echt al moeite met bukken met me buik valt me echt al zwaar.. en nu ik dit typ heb ik ook hele gevoelig borsten en voel ze een beetje steken, best een naar gevoel @Juenco Haha ja die buik weet wat bij mij.. maar ik kan me buik ook echt niet meer verbergen ik heb al echt een zwangerschapsbuik Maar ze zeggen dat het bij een tweede sneller gaat..nou dat blijkt. Ja let er maar is op dan lijkt het wel of je al een dik paar maanden zwanger bent
Ow... leuk al die aankopen joh!! Ik durf echt nog niks te kopen..! Ook hier heb ik echt een opgezette buik hoor! Vooral ook savonds jah maar soms ook gewoon hele dag door..! Nou ben ik wel wat gezet/breed dus denk niet dat mensen snel zullen vragen dat ik zwanger ben.. omdat ik ook misschien gewoon wat aangekomen kan zijn! Ook mijn (o)(o) doen echt flink pijn.. of in ieder geval echt overgevoelig! Zelfs al ik wil gaan slapen op mijn zij dan doen ze al pijn! En dan ben ik nog maar net bijna 6 weke zwanger man!! Heb toch... omdat ik gister dat bruinverlies had..(druppie..) een test gedaan.. puur voor mijn gemoedsrust.. ook al wist ik wel dat bruinverlies niet erg is! En hij was nog mooi knetterpositief! Zo zien we ze graag!!
Geen puf om bij te lezen. Voel me echt nog steeds knap beroerd. Hou mijn salade nu wel binnen maar het zakt niet echt. Ik moet morgenvroeg werken dus ga nu met paracetamol naar bed en hopelijk heb ik puf genoeg om mijn route af te maken... Anders wordt het echt mijn leidinggevende maar even bellen over dit. Man zegt ook dat ik de huisarts moet bellen omdat ik gewoon niets kan als ik me zo voel. Maar vind het nogal wat overdreven na een dag... Vooral als ik sommige meiden hoor hoe ze zich dagen achter elkaar voelen. Baal als een stekker!!!