meiden die eind mei zijn uitgerekend: kletsen over de komende tijd?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juenco, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Shivra: wat een verdrietig nieuws. Sterkte meid... Even n tip an iemand die bekend is met vruchtbaarheidsproblemen (ik dus): als je niet weet waar de miskramen door komen, kun je bij de huisarts vragen of ze je bloed checken op je schildklierwaarden. Dat is een veelvoorkomende reden, en het is op te lossen. Er zijn natuurlijk veel andere oorzaken mogelijk (waaronder gewoonweg afschuwelijke pech) maar dit is makkelijk te checken.

Calice: wat heerlijk dat je al los durft te gaan op babyspullen. Ik kijk wel online rond maar koop nog niets...

Juenco: nee, ik heb n ander soort misselijkheid dan jij. Ik moet echt elke paar uur eten. Als ik dat niet doe, word ik misselijk en dan staat het eten me enorm tegen, terwijl het de enige oplossing is. Vanavond te lang gewacht eten en toen ging het niet meer. Dat werd dus n stukje stokbrood, een appel en n schaaltje vla. Lekker verantwoord maar niet heus. Misschien leer ik ervan...

2. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Mopke, ik snap wat je bedoelt. Maar er zijn volkomen veilige middeltjes die helpen tegen misselijkheid. Als je die in huis haalt via de dokter, kan je zelf bepalen wanneer je het inneemt en wanneer je zonder kan. Maar goed, misschien wil jij dat niet hoor, iedereen staat daar anders in.

3. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Ik zou ze best willen. Maar vind het zo overdreven om nu al te bellen.
    Ik kon eerst goed de dag door na een goed ontbijt. Maar nu blijf ik me beroerd voelen. Eten staat me tegen.
    Heb mijn fruit gegeten en vanavond salade. Salade is nog binnen gebleven. Maar ik heb echt een rotgevoel. Moet er enorm van huilen.

In de thuiszorg kun je je niet zomaar ziekmelden. Dan krijgen veel cliënten te laat zorg. Dus ga morgen gewoon werken, mocht het niet gaan kan het alsnog. Heb een leerling bij die al veel zelf kan doen.

Ben lekker ego bezig. Maar manlief is spelletjes aan het spelen.

Sorry meiden voor mijn klaagzang!
    Geweldig zwanger zijn. :) Man was blij dat hij het niet voelde, leuk zo'n opmerking als je het even niet meer ziet zitten.

4. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Jeetje Mopke wat balen dat je zo beroerd bent :( .
    Gaat het wel wat beter als je regelmatig wat probeert te eten en je genoeg rust neemt?
    Hopelijk voel je je snel weer beter en kan je lekker genieten van je zwangerschap. En het geklaag geeft niet hoor! knuffel.

Lag gisteravond al om 10 uur te slapen omdat ik echt gewoon helemaal op was, ben nu nog wel erg moe maar gelukkig even iets minder misselijk *klopt het af*
    Morgen hebben we teambuilding van het werk. moet dan van 8.00 tot 14.00 werken, daarna gaan we vergaderen om vervolgens met zijn allen italiaans te gaan koken en eten tot een uurtje of 20.00/21.00. Ben benieuwd hoe ik die dag door ga komen aangezien ik normaal al rond een uur of 14.00 volledig ben opgebrand.

5. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Nu voel ik me nog steeds beroerd. Ik eet wel, maar hou het niet binnen. Het eten op zich gaat erg moeilijk. Mijn vitaminetabletten hou ik gelukkig wel binnen. Ga vanmiddag maar weer soep koken, dt hield ik vorige week wel binnen.
    Rusten heb ik gisteren de hele dag gedaan, had gewoon geen energie om iets te doen.

Calice, dat is wel een lange dag morgen. Ik ben ook gebroken na het werken.
    Dat koken klinkt wel leuk, maar vergaderen is wel vermoeiend ja.

6. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Goedemorgen meiden,

Hopelijk heeft iedereen lekker kunnen slapen!
    Ik heb geslapen als een roos.. sinds ik zwanger ben slaap ik zo vast best heerlijk!
    Alleen 1keer eruit geweest om een plasje te doen.
    Voor de rest voel ik me best goed! (met andere hier gaat het wat minder) Hoop dat jullie je snel wat beter voelen.
    Maar het mooiie weer is toch bijna voorbij dus wordt weer tijd om lekker op de bank te liggen met een dekentje overdag als er niet gewerkt hoeft te worden.. Heerlijk vindt ik die koudere dagen!
    Meiden ik ga er weer vandoor ik ga mijn dochter even naar school brengen.

Tot later!

7. shivra

shivra Actief lid

23 aug 2011
    308
    0
    0
    Hoeksche Waard
    @Kanshebber; bedankt voor de tip.

@all; heel erg bedankt voor jullie medeleven.

8. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Hoi meiden

Ben het weekend niet online geweest, bijna niet. We hadden hier 3 oktober en dat was nu 4 dagen feest :D Dus daar zijn we heen gegaan.

Hoe gaat het hier?
    Shivra heel veel sterkte meid :(

9. stabijtje

stabijtje Actief lid

20 sep 2011
    427
    0
    0
    @ shivra: heel veel sterkte... wat ontzettend naar nieuws :(

10. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Het gaat hier wel goed zijn er een aantal met behoorlijke zwangerschapskwalen!
    Nou moet ik zeggen dat de moeheid bij mij ook arriveerd!
    En natuurlijk het slechte nieuws van Shivra:(
    En is het wel leuk geweest die dagen dat jullie feest hadden?
    En hoe voel jij je je Muisje?

11. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Ik voel me wel goed, heb alleen nog steeds hoofdpijn, maar daar valt mee te leven :)

Oeh jij krijgt al bijna je eerste echo he :D

12. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Gelukkig ja hoofdpijn valt mee te leven ligt eraan hoevere het op komt zetten.. Heb wel is zware hoofdpijn mee gemaakt pff wordt je niet bepaald vrolijk van!

ja morgen over een weekje ben zo nieuwsgierig en bang te gelijk!
    Vindt het super spannend!

En wanneer heb jij je echo?

13. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Ik heb pas weer een echo met 12 weken. Dus over 2 weekjes ongeveer :)

Nou ik ook, deze hoofdpijn is eigenlijk niks. Mijn hersenvocht stond altijd te hoog dus had altijd zooo erge hoofdpijn. Nu ben ik er gelukkig overheen gegroeid :D

14. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Ow oke gelukkig maar!

Spannend hoor jij heb natuurlijk al een echo gehad! Ik kan niet wachten tot het zover is.. Ik zit ook iedere keer maar te denken of ik geen tweeling heb hahaha want me buik is al wat aan de grote kant

15. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    hoi meiden..

ik kom hier ook maar meekletsen als jullie dat goed vinden..
    klets ook al bij mei mama's 2012 mee
    maar kijk hier ook sporadisch mee..

zal me even voorstellen

priscilla4, 24 jaar.. na een hele hectische periode vorig jaar vmk die relatie liep uiteindelijk stuk.. nieuwe relatie en nu onverwachts zwanger.. ben ik volgens ha 17 mei uitgerekend maar ik hou even 18 aan..
    donderdag de 1e echo en ben stik zenuwachtig..

liefs pris

16. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Altijd gezellig natuurlijk:)
    Spannend zeg je eerste echo!
    Ik kan ook niet meer wachten tot wij onze eerste echo hebben.

17. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    @trotsemama... jah jij moet nog wat langer als ik geduld hebben zie ik... zijn jullie ook zo bang dat ze straks een echo maken en ze niets zien?

mijn angst is op niets gebasseerd hoor heb kwaaltjes ene moment meer als het andere en verlies totaal geen bloed... maar ben gwoon zo zenuwachtig.. volgens mn moeder komt het doordat mijn 1e ervaring met een echo dus niet zo posi was... was het vruchtje toen al verloren en dan zit je bij de gyn tussen de naar hun echo starende zwangere vrouwen en bij mij werd er een foto gemaakt van mn lege baarmoeder...

heeft toch meer indruk gemaakt dan ik toen dacht...

18. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Welkom Priscilla!

Idd mei topic zit ik ook. Maar toch dit is iets kleiner en ook leuk om te lezen!

Ik snap dat je zenuwachtig bent na zo'n ervaring.
    Mijn eerste echo mocht ik niet zien. Was ook super klein mijn baarmoeder volgens de gynaecoloog.

Ik heb 25 okt mijn '1e' echo. Ben ook best zenuwachtig. :)

19. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    hey mopke

jah in mei topic zag ik je ook voorbij komen idd..
    gelukkig snap je mijn zenuwen... mijn gyn zei toen.. ik maak wel foto's voor in het dossier maar je ziet er niets op hoor... een lege baarmoeder en wat bloedvlekjes...

maar goed donderdag kan ik hopelijk opgelucht ademhalen!!

20. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Welkom Priscilla, ik ken je al uit het mei2012 topic :D .
    Zelf red ik het daar helaas niet om bij te lezen door de snelheid van het topic.

Trotsemama, ik zie dat we op dezelfde dag onze eerste echo hebben! spannend :D .

Mopke, wat rot dat je nog zo beroerd bent :( .

Deel Deze Pagina