meiden die eind mei zijn uitgerekend: kletsen over de komende tijd?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juenco, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hé wat is het stil hier! Kunnen jullie het niet meer vinden? Ik zoek altijd via "mijn berichten" dan hoef ik niet in het forum zelf te zoeken!

Hopelijk tot snel!

2. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Ow wat gezellig:D
    Ja nog even hebben we de echo ik hou het bijna niet meer vol en wat duren die dagen dan lang!
    Heb ook nergens last van, alleen wat lichte hoofdpijn heb tot nu toe zoiezo haast geen kwaaltjes gehad.
    Zal blij zijn als ik de echo heb gehad dat ik dan een bevestiging heb dat alles goed gaat met ons ukkie.
    Nog even volhouden dan is het zo 12oktober hoelaat moet jij trouwens? Ik pas om 14:00.

3. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Gelukkig mag ik om 10.30 al, anders zouden de zenuwen niet meer uit te houden zijn denk ik hihi.

Worden jullie trouwens ook steeds vroeger wakker omdat jullie moeten plassen? vanacht had ik om 3.30 echt hoge nood terwijl ik voor het slapen gaan ook nog gewoon was gaan plassen.

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hey Calice, wanneer heb je je echo?
    En winkelen in Frankrijk? Even heen en weer met de auto? Dat is best een tippel of wonen jullie in België?

Hier vandaag het idee opgevat dat er een kast naar onze kamer moet verhuizen...mijn moeder helpt nu, want ik heb heel snel last van mijn rug en trekkingen (banden?) in mijn buik. Niets voor mij om zo aan de zijlijn te staan, ben de klusser in huis namelijk...maar alles voor Vijgje! :)

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hihihi, net nog geen reacties en nu alweer heel wat... :D

Hier de derde echo a.s. vrijdag. Wel weer een drukke week, meerdere afspraken, donderdag hele dag cursus :cool: en een begravenis, dus flink aanzetten deze week.
    Hier ook weinig klachten, mijn rug is nog het vervelendst.

En ja, ik moet 's nachts ook wel eens plassen, maar dat was meer vorige week. Ben wel lekker bezig met dromen, dus wordt wel steevast eerder wakker, maar ben dan nog zo moe dat ik weer in slaap val. :)

6. Dana

Dana Niet meer actief

ik plas ook vaker, ´s nachts hoefde ik er nooit uit nu is 2 keer normaal.

de eerste echo heb ik vrijdag :D de termijnecho 2 weken later.

ik moest inderdaad even zoeken naar dit topic ;)

7. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Mykelti, mijn ouders wonen tegen Den Haag aan, ik vlakbij dordt. was een ritje van 2,5 uur heen en 2,5 uur terug :D .

Spannend zeg bijna de 3e echo! sterkte bij de begravenis :( .

Dana, ook spannend voor jou bijna de echo!

Het wordt een drukke Echo week zo te lezen :D .

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    OK, dat is wel te doen ja. :)
    Dank je wel. Vrijdag is de begrafenis, dus dat wordt niets, dan moet ik de hele dag vrij nemen, want 's morgens is onze echo. Dus we gaan donderdagavond naar de herdenkingsdienst en vanavond thuis al afscheid nemen.

Inderdaad druk echo-weekje! Hopelijk wel allemaal goede echo's! :)

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier gisteren trouwens aan de opruim geweest. Mijn man en moeder hebben een kast verplaatst en ik heb hem uit- en ingeruimd, maar daar al wel last van...hopelijk alleen mijn banden en geen geneuzel met bekken ofzo. Ben hypermobiel, dus ben bang dat ik daar wel gevoelig voor ga zijn, maar als Vijgje maar blijft zitten en gezond is! :D

10. stabijtje

stabijtje Actief lid

20 sep 2011
    427
    0
    0
    Haha, en ineens weer heel veel nieuwe berichten, gezellig hoor:)
    Ik heb gister een beroerde dag gehad, steeds misselijk, zelfs mijn joggingbroek zat te strak. Gelukkig was het slecht weer, dus lekker op de bank rustig aan gedaan.
    Mijn misselijkheid gaat trouwens over zodra ik wat eet, maar dan moet ik wel eten waar ik echt zin in heb, anders wordt het niks haha. Maar ja, probeer het snoepen wel gezond te houden, dus wat fruit of een crackertje.
    Oja, ik moet 's nachts ook eerder plassen en ook ik slaap steeds lichter en droom meer.
    Vrijdag echo!! Aftellen!!

Fijne (werk-)dag allemaal!

11. stabijtje

stabijtje Actief lid

20 sep 2011
    427
    0
    0
    Heftige week voor je Mykelti... heel veel sterkte.
    En dan vrijdag ook de echo, spannnend!

12. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Goedemorgen allemaal,

Zo, even niet geweest, ik lees in ieder geval wel dat er heel veel een echo krijgen deze week. Spannend! Mykelti: heftige week heb jij zeg!
    Had gisteren voor het eerst een vlaag van misselijkheid, we hadden kleine sategehaktballetjes gemaakt om op te snoepen.. maar alleen de lucht al maakte dat ik er niet 1 op heb! ;) En hebben jullie 's avonds ook zo'n 'opgeblazen' buik? Mega, lijkt wel of ik dan 4 maanden zwanger ben ofzo! :p

Nou, werkse vandaag voor degenen die moeten werken, en allemaal een fijne dag!

Groetjes!

13. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Haha daardoor dacht ik óók dat ik zwanger was want had dat nooit, en vond het zo raar, toen maar bezoekje aan de huisarts gebracht met mn andere kwaaltjes :D

Pff ik ben nog steeds zo beroerd. Tis niet meer leuk.

Oh ik zie heel veel eerste echo's deze week! Spannuuuund :D

14. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Dus jij had niet gelijk door dat je zwanger was? Alleen omdat je zo'n buikje had en de andere kwaaltjes? Grappig! Ik wist dat ik zwanger was omdat ik het mega warm kreeg zodra ik onze kinderen aan het aankleden was.. :)

Kmoet zeggen, die misselijkheid is niet erg heftig maar zit telkens van alles weg te slikken. Kan het niet zo goed uitleggen maar t voelt een beetje onbestemd aan. Gek hoor! Krijg vanavond een eter hier, nou dat zal wat worden want die weet nog van niks! Zit ik straks te kokhalzen aan tafel. brr!!

15. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Nee want ik was aan de pil! Ik had wel ook ineens van die warmte aanvallen.

Dat gevoel ken ik ja, je bent niet echt misselijk maar toch weer wel. :p

16. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Dus door je pil heen zwanger geworden, begrijp ik dat goed?! Wow..

Ja tis een gek gevoel, als ik wat eet is het net of het niet goed valt. Je hoeft niet over te geven maar je zit het wel weg te slikken. Nou ja, als dit alles is :p Bij de andere twee heb ik overgegeven tot week 19.. Bleh!

17. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Ja ik ben 'm 1 keer vergeten in de eerste week en waarschijnlijk was dat de oorzaak :)

18. Dana

Dana Niet meer actief

idd heftig mykelti!

en een hele drukke echo-week! hopelijk allemaal goed nieuws :)

fijne dag allemaal!

over de misselijkheid, ik herken wel veel, ook als je misselijk bent dan zitten strakke kleren extra vervelend, dus als ik niet weg hoef heb ik een slobberbroek aan en geen BH :D

19. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Vandaag eerste echo gehad en die was goed. Ben morgen 7 wkn. Nu mag ik over 3 wkn. weer een echo. Dat zal spannend worden, want dat is rond de tijd dat het de vorige 2 keer misging.
    We blijven duimen en hopen, vandaag was al een eerste stap in de goede richting.

Liefs tante

20. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    heey meiden! ik krijg straks ook een echo heb wat bloed verlies gehad van t weekend! ik hoop dat alles goed is! fijne dag iedereen ik zal laten weten hoe t is gegaan xx

Deel Deze Pagina