@Dana: hier ook soms te lamlendig om iets dan ook te doen, maar wordt inmiddels iets beter. Sla lust ik niet meer, terwijl ik dat eerst 4x per week at. Nu lust ik nog wel chocola, terwijl ik dat bij de MA niet meer lustte. @Calice: mooie echo! Ik zat gistermiddag weer in het ziekenhuis vanwege een kleine bloeding. Ws zorgen mijn darmkrampen hiervoor, maar moet bij iedere bloeding op controle komen. Gelukkig met Vijgje alles goed! Was 7+2 en ze meette hem op 7+4. Zo'n onwijze verandering in 8 dagen! Had me gisteren ziekgemeld en moet vandaag ook nog thuisblijven van de gyn. Morgen afspraak met onze eigen gyn en dan kan mijn man hopelijk ook nog even kijken. Links is het hoofdje.
oh jemie Mykelti, wat gaat dat hard hè! Mooi hoor Hey Juenco, je weet het hè: boerenkool is pas goeie boerenkool als de vorst er overheen is geweest Na een misselijke start voel ik me alweer prima, wel een harde buik zeg de laatste paar dagen. Morgen echo!! Fijne dag ladies!
mykelti, prachtig die echo!! wat zul je steeds schrikken van dat bloed zeg! verstandig dat je vandaag nog even thuis moet blijven van je gyn en gelukkig ben je goed onder controle! mensen met een echo vandaag, succes! en een fijne dag
Ik weet misschien al waar de oorzaak ligt. Ik heb 16augustus mijn spiraal laten verwijderen. En de 17/18augustus een bloeding gehad van minimaal 6 dagen duurde tot de 21/22augustus. Waarschijnlijk is dat een bloeding geweest van het verwijderen of toch de menstruatie en dat me eisprong later is geweest.. Het heeft ook een poosje geduurd voor ik eindelijk positief teste. Heb zelfs een bloedtest laten doen en die was negatief. Drie dagen erna test ik met een knaller. Dus denk een late innestelling of een eisprong. Ik keek net op de echo van me dochter die is nu 4jaar.. En ik heb toen ook een echo gehad met 5 weken en nu kijk ik naar deze echo van gisteren en op de echo van gisteren is het vruchtzakje al veel groter en dat met 5 dagen verschil.
Stabijtje, ik doe mijn boerenkool gewoon in de vriezer voor een dag ofzo. Dan is ook de vorst erover geweest!
Hmm ben net gebeld door de vk, hebben kwart over 5 intake en echo, maar nu heeft de vk een bevalling dus kan echo niet doorgaan. Balen!! Was al zo onzeker. Ze hoopt het nog wel voor het weekend te kunnen doen maar ja, we hadden hier zo naar toe geleefd..
och nee, dat is balen Cocko! Hoop voor je dat het morgen nog kan. Ja hier kijk je helemaal naar uit idd... wat jammer.
balen cocko, hopelijk kan je morgen tussendoor voor de echo, als is het maar 5 minuutjes alleen even een hartje zien kloppen en de intake volgende week of zo.
Intake heb ik straks, als de bevalling snel voorbij is (haha dat klinkt) kan ze nog echo maken. Anders vanavond of morgen (gaat ze proberen dan!)
In tranen.... Denk dat het hier helemaal voorbij is... had vanmiddag erg veel bloedverlies... Moest gelijk bij de vk komen maar kon nu niks doen.. moet morgen komen voor een echo.. 14uur.. om te kijken of er nog iets zit.. Weet eigenlijk al wel dat het helemaal mis is.....
Pfew, ging daarstraks bijna van de vlakte...misselijk en duizelig. Of dat nou van de hormonen is ineens of van een griepje??? Vind ik altijd een beetje eng...
Wat is dit nu ineens? Meis...wat vreselijk. Heb je het aan voelen komen of komt het zo uit het niets...Bah. Heel veel sterkte met het doorkomen van de nacht en we duimen allemaal voor je. Misschien is het een hematoom?
Calice en Mykelti: mooie echo's!! Ik ga zo die van mij spammen. Die van mij ziet er wel heel anders uit, veel dichterbij ofzo. (maar je ziet niet meer ofzo hoor, blijft een vaag kruimeltje ) Mopke (en Stabijtje): zodra ik boerenkool heb bemachtigd zal ik het in de vriezer doen, goeie tip! Mykelti: het kan zijn dat je een lage bloeddruk hebt. Had ik bij mijn eerste ook, vreselijk was dat. Bij het minste of geringste ging ik weer bijna onderuit. Heel eng inderdaad. Cocko: grrr...balen. Aan de ene kant is het een voordeel dat je VK een eigen echo apparaat heeft, kun je lekker vaak! Maar ja, het heeft dus ook z'n nadelen heb je nu gemerkt. Mijn VK heeft het niet, wij moeten bij een speciaal bureau echo's laten maken. Die doen geen bevallingen, alleen echo's. Nou maar hopen dat je morgenvroeg kunt (of ben je nog geweest?)
Bekijk bijlage 190141 Mijn wurmpje met 7 weken en 2 dagen Bovenin zit het vruchtzakje en de baby ligt op de kop (heel duidelijk te zien hè? )