Joepie, we hebben een kloppend hartje gezien én gehoord! Ben ook teruggezet naar 6w4d. Stabijtje en Dana : succes! Ik post 'm later wel, nu even wat werk inhalen.
Dana, Ellis, gefeliciteerd! Net terug van de gyn en alles was goed met Vijgje! Wel een pokkehumeur zeg, dat mens vandaag...pfff Over twee weken weer terug en twee weken daarna al de nekplooimeting. Ben nog wel thuisgebleven vandaag, werd in het ziekenhuis toch nog even niet zo lekker.
Super zeg Dana en Ellis! ben benieuwd naar de foto's . Mykelti, ook super dat alles nogsteeds goed gaat met Vijgje , wel balen dat het zo'n shaggerijn was. nog een dag rustigaan doen is dan niet overbodig nee . Het is echt prachtig weer buiten, net heerlijk 2 uur buiten geweest bij mn paardjes en lekker in het zonnetje gezeten in de wei. Eind van de middag word nog hooi gebracht maar mag zelf niet met de balen gaan sjouwen van mn vriend. Heb gisteren trouwens nog 2 positie jassen besteld die als het goed is vandaag binnen komen , krijg mn eigen jas niet meer dicht bij m'n buik.
Dana, Ellis en Mykelti, super leuk die goede echo's! Het is zeker heerlijk weer! En ik heb weekend!!!
Ja, is lekker weer, maar heb het zo koud dat ik af en toe met mijn jas aan maar 5 minuutjes pak... Echo van vandaag trouwens foeilelijk en niets van te maken. Ligt aan de instellingen. Wel weer gegroeid, nu 1,6 cm! Zo raar dat je niets voelt down under en het gewoon daar zit...bizar...
Zo fijn al die goeie echo's van vandaag en ik mag mij daar aan toevoegen. Ook hier een mooie echo, en ik ben gezet op 7 weken en 1 dag. Over 3 weken weer en dan nekplooimeting. Zal vanavond de foto even inscannen.
Ik ben 2 dagen teruggezet. Valt mee dus! De echofoto is niet echt duidelijk trouwens, niet zo de moeite om te plaatsen hier. Maar ben superblij!
Meiden...ik heb gespiekt bij Beertje: ze heeft een goede echo gehad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het hartje klopte. (Beertje, als je dit leest, sorry dat ik bij je heb gespiekt, maar ik leefde echt met je mee. Hopelijk vind je het niet vervelend dat ik dit super goede nieuws hier vertel. Ennuh, van harte hè!!!!) @Cocko, 2 weken terug, wel jammer, maar positief is dat je je kleintje al mooi hebt gezien!! @Dana: Joepie!!! Van harte. Ben benieuwd naar de foto! @Ellis: Jij ook van harte! (Foto?) @Mykelti, gelukkig is alles goed met jullie Vijgje Laat dat mens maar lekker chagrijnen...stommerd! Goed dat je je rust neemt! @Calice: welke kinderwagen is het geworden? Gaaf hè? @Stabijtje: wéér een goede echo erbij! Heerlijk! Ennuh, doe de foto toch maar Altijd leuk toch! @all: MOE MOE MOE MOE MOE..........................heb zelfs een afspraak met een vriendin afgezegd. Zo suf, want ik had haar al een tijd niet gezien. Maar ik trok het echt niet. Heb in de tijd dat mijn dochter op bed lag ook voor pampus op bed gelegen. Blegh...dit komt echt door die kleine daar, de griep is nu toch wel over. En 's ochtends kom ik mijn bed niet uit joh...terwijl ik een ochtendmens ben. Als ik mijn ogen opendoe heb ik het gevoel nog wel uuuuuuuuuuuren te kunnen slapen. Na ja, lekker rustig aan doen dit weekend. We hebben geen afspraken staan.
Wat een goed nieuws van Beertje! Balen dat je zo extreem moe bent Juenco . Zelf ben ik helaas ook zo moe, soms zit ineens bijna te huilen omdat ik mijn ene been dan niet meer voor het andere krijg. gelukkig is mn vriendje heel lief en zegt hij steeds dat ik moet gaan zitten als ik wat wil gaan doen. Het is de Quinny Buzz geworden , deze wagen en kleur. (kleur heet Natural Mavis)
Mooi Calice! Wij hebben ook zo'n soort kleur uitgekozen destijds (wij hebben een Teutonia) Jij dus ook gevloerd..."luister" jij wel naar je vriend? Ik ben dan toch nog geneigd om te zeggen: "ja, nog even dit in de vaatwasser doen" etc. Nadeel is wel dat ik overdag heel moe ben, zoals nu voel ik me best ok. Dan ben ik minder snel geneigd om vroeg op bed te gaan. Oh ja, hoe verberg jij de zwangerschap (las dat je al een behoorlijke buik krijgt) voor je buren? Hier zat onze achterbuurvrouw (kan ze eigenlijk wel vrienden noemen) te turen naar mijn buik. Ik denk dat ze het wel zag.... Maar we vertellen het nog niet, we willen wachten tot na de 9 weken echo (mínstens)
Haha nee ik heb ook veel moeite met luisteren, zeg ook bij alles "nog even snel dit doen hoor!". Het is zo moeilijk om een stap terug te doen als je al een tijd een bepaald ritme hebt. Zo savonds gaat het bij mij inderdaad ook wel en blijf vaak ook te lang zitten, maar op het werk heb ik echt moeite om overdag mijn ogen open te houden. Echt verbergen doe ik het niet voor de buren, maar ik vertel het ze ook nog niet letterlijk, wel hebben de MvM flessen al 2x bij de voordeur gestaan dus als ze een beetje slim zijn dan moet 1+1 wel 2 zijn, we hebben we het voordeel dat we de buurt nog niet heel goed kennen omdat we hier pas 8 maandjes wonen. Mn buikie word inderdaad al best wat, zo was hij gisteren. http://www.mijnalbum.nl/Foto-E7XQKH4Z.jpg
Zoals ik al zei, de echo is niet zo duidelijk (voor mij wel gelukkig ) De streep is het moment dat de lengte werd gemeten, zo boven de 6 stippel/streepje van links zie je het hartje.
Super leuk om te zien! Kwaliteit maakt niet uit het is jullie kindje!! Vandaag weer naar een babywinkel geweest. We gaan met december maar alvast cadeautjes vragen. Maar wát... We hebben wel een leuke linnenlijn gezien voor het kamertje, classic mickey. We hangen ook een tekening van Mickey op dus past wel goed bij elkaar. Ook een erg mooie kinderwagen gezien. De maxi cosi mura 4. We krijgen hem, willen het niet te duur maken. Was eerst weg van de bugaboo lijn, maar echt te duur om te vragen!
Vandaag een vermoeiende dag, maar wel geslaagd. We hebben 2 supermooie jasjes gekocht voor onze dochter. Ze had helemaal nog geen jas, ze had alleen nog maar een dik vest. Het werd tijd dus. Mijn eetgewoonten veranderen langzaam maar zeker. Ik heb net een combi op van wortels, asperges uit pot en augurken (best lekker ) Mooie foto hoor stabijtje! Je ziet wel iets onder het stippellijntje.
@Stabijtje: zo apart hoe de echo's kunnen verschillen qua duidelijkheid, maar de strekking is wel duidelijk toch?! @Juenco: doe maar gezond! Hier een mega bord nasi op en net nog tig bokkepootjes...zo krijg ik geen hap naar binnen en zo eet ik alles wat los en vast zit.
calice mooie wagen zeg! leuk die echofoto´s ik zal er vandaag werk van gaan maken om ook die van mij te posten, het is er nog niet van gekomen vanmiddag ga ik een lekker stuk wandelen met mijn dochter, even eendjes voeren enzo, laatste mooie dag dit jaar denk ik dus we gaan erop uit. fijne dag allemaal!