meiden die eind mei zijn uitgerekend: kletsen over de komende tijd?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juenco, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Oh ja, die vette trek herken ik ook wel, maar lijkt iets minder te worden al. Gelukkig maar, anders groei ik dicht... ;):D

Spannend, hebben we weer tegelijkertijd een echo! :)

2. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Ik heb opeens een 'beschuit met hagelslag' verslaving!
    En dan met name 's avonds laat, rond 22u ofzo.

3. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Juenco, balen zeg dat het nog niet beter gaat.
    En met eucaliptus (weet niet of ik het goed schrijf) helpt dat niet?
    Daarvan springt bij mij alles open!

Allen, de vla bleef binnen. Dus zit nu maar aan de vla.
    Klein hapje hachee en aardappeltje is ook binnen gebleven gisteren. :)

Alleen kreeg zin in chocolade, pakte 2 m&m's en toen was het mis.
    Dus dat was teveel van het goede.

Ga straks voorzichtig maar weer brood proberen, hoop dat het lukt.
    Tot nu toe is helaas alles weer eruit gekomen vanmorgen behalve de vla.

Ohja, trotsemama natuurlijk mag je hier blijven schrijven!!!
    En ik heb ook opeens zin gekregen in cola. Drink dat nooit.

Nu drink ik helemaal slecht, 1 glas water is veel... De rest hou ik niet binnen.

4. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Hallo!

Gelukkig kan ik goed nieuws melden: de echo was helemaal goed! Het was een hele duidelijke echo. Dooierzakje en beebje goed te zien: hoofdje, buikje, wat armpjes en beentjes gaan worden, navelstrengetje en...een goed kloppend hartje! Het was nu 2 cm en de meting kwam uit op 8 wkn en 4 dgn!

Pffff er is een last van mijn schouders gevallen, voorlopig haha.
    Nu weer even vertrouwen proberen te hebben tot 31 oktober, dan ben ik 10 weken en heb ik weer een echo.

Bedankt voor jullie medeleven.
    We blijven hopen en duimen dat het deze keer goed gaat.
    Liefs van tante

Zie hier onze mooie echo:

5. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Mooie echo tante! Mooi dat alles goed was. :)

6. stabijtje

stabijtje Actief lid

20 sep 2011
    427
    0
    0
    Wat een mooie echo tante29 en wat een verschil ook met een echo van 7 weken, ongelooflijk. Wat zal je opgelucht zijn, dus nu weer lekker genieten!

7. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Begin moedeloos te worden van mezelf. :(
    Sorry dat ik blijf klagen, maar mijn man snapt mijn kwaaltjes niet echt.

Had goede hoop maar voel me eigenlijk alleen maar slechter.
    Niets blijft binnen, nergens zin in. Moet mezelf naar buiten slepen voor mijn hond.
    Bahbah. :(

Ik stond voor maandagochtend zonder overleg op de planning.
    Maar de ochtenden gaan echt niet. Dus mezelf al ziekgemeld voor maandag. Bedrijf in de stress, maar kan er nu echt niets aan veranderen.
    Maandag maar de huisarts bellen als het nog niet gaat. Is nu namelijk al weer afwezig ivm studiedag.
    Drinken gaat ook erg moeilijk, maar doe zo mijn best!
    *zucht*

sorry voor mijn klaagzang de laatste tijd, maar moet er gewoon continu om huilen.

8. Dana

Dana Niet meer actief

mooie echo tante!!

he bah mopke! ik begrijp volkomen dat je hier moedeloos van wordt, proberen niet druk te maken om je werk (ik weet het bijna onmogelijk ik kan het ook niet) en nu eerst maar eens zien dat je aansterkt, waarschijnlijk helpt de emesafene niet voor jou maar er zijn ook alternatieven hoor, die kan de huisarts ook voorschrijven.

veel sterkte!!

9. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Ach jeetje meid :( Ik hoop echt dat het heel snel beter gaat, het liefst vandaag nog! En over je man, volgens mij kunnen ze zich dat ook niet voorstellen.

10. Dana

Dana Niet meer actief

ik zeg regelmatig tegen mijn man "als jij buikgriep hebt en misselijk bent dan ga je er toch ook bij liggen?" nou dit voelt hetzelfde!

11. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Bedankt! :)

Hij wil het wel begrijpen maar soms gaat hij aandringen dat ik moet eten. Dat gaat er bij mij nu echt niet in!

Ik heb net kale pasta op. het zit er nog in.
    Heb ook mariakoekjes in huis, schijnt te werken om iets binnen te hebben.

Zulke lieve cadeautjes van ons mam gehad. :D
    Een buikband met hondenpootjes erop en een knuffeldoekje. Zo lief!
    Ze wilde ze met ons weekendje weg geven, maar zoals voorspeld kon ze niet wachten.

12. Dana

Dana Niet meer actief

wat lief van je moeder!! :D

mariakoekjes ken ik niet, heet het echt zo? hoe zien ze eruit? ik ga ze dan ook proberen. ik wordt nog regelmatig overvallen door misselijkheid waardoor mijn eetlust ver te zoeken is namelijk.

13. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Ja, dat zijn gewoon droge ronde koekjes van verkade.
    Je hebt ze ook in goedkopere versies hoor.

14. Dana

Dana Niet meer actief

thnx! ik ga eens kijken hier bij de C1000 ;)

15. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Tante,wat een mooie echo!!

Juenco, wat rot dat je nogsteeds ziek bent :( .

Mykelti, herkenbaar die kou tot op het bot, vervelend is dat hé?

Trotsemama, dat is wel byzonder zeg! op je verjaardag :D .

Jeetje Mopke wat rot dat je nog zo beroerd bent :( .
    Kaakjes werken inderdaad erg goed.

Vroeg opstaan is een hel geworden, vanochtend alles er uit gegooid wat ik probeerde te eten. Heb weer een dag geprobeerd te werken maar zat om 14.00 bijna te huilen van de vermoeidheid. Heb het wel tot 16.30 volgehouden maar was toen echt hondsberoerd. Net een klein beetje kunnen eten en zo maar even met mn vriendje naar de paarden toe om ze te voeren.

16. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Tante: Wat een gave echo! Echt een mensje dan al hè? Wat gaat het snel. Van harte!

Mopke: oh jee...nog steeds niets binnen houden en een vriend én een baas die je neit altijd even goed begrijpen. Laat ze hen mijn berichtje maar even lezen van laatst, waarin ik schrijf dat je echt een bikkel bent. Ik voel me nu al rot en beroerd, terwijl ik nog geen één keer heb overgegeven!! Kun je nagaa hoe jij je moet voelen zeg! Lekker van je af blijven klagen hier hoor!

Calice: jij ook zo misselijk? Bah.

Mykelti: koud...ja ik heb het ook vaak zoooo koud! Inderdaad tot op het bot. Vreselijk. Bij mij veranderde dit aan het einde van de zwangerschap. Toen had ik het steeds heel warm en sliep ik zelfs zomder dekens in oktober.

@all: het gaat hier inmiddels beter. Ik heb gisteravond die neusspray gebruikt, heb gestoomd met kamille en heb mijn nek (die enorm zeer deed) ingesmeerd met toco tholin en ingepakt met een theedoek. Vanmorgen werd ik wakker en ik voelde dat het beter was. LAter in de ochtend kwam mijn neus echt los. Die bijholtes zaten (en zitten, want het is nog niet over) echt verstopt. *voor degenen met een zwakke maag niet verder lezen* ................ik rook echt zo'n vieze lucht vanmorgen ineens. Ik dacht dat het de prullenbak was, maar nee, ik rook het door het hele huis. Toen kwam ik erachter dat het mijn eigen neus was. Toen moest ik even laten mijn neus snuiten. Ok, ik zeg alleen: That wasn't pretty :p

Helaas voel ik dat het nog steeds verstopt zit. Toch gaat het zo vast langzamerhand wel over.

Oh ja, (voor degenen die nog lezen ;)) Vandaag eindelijk boerenkool gekookt. Alles was klaar, dus mijn vriend giet het af zegt hij: "je hebt de zak meegekookt" Blijkt dat er een stuk plastic van de zak in de pan terecht is gekomen :x. Stom, had ik niet gezien...We hebben dus maar winterse patat gegeten (met bruine bonen en rookworst, echt vet...morgen maar weer gezond)

17. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Juenco, super dat je begint op te knappen :D , haha lekkere rottingslucht.
    Mooie actie van het meekoken van de zak hihi, je durfde het niet meer aan om het nog te eten?

Ben idd de hele dag al misselijk, maar mn holtes beginnen ook vol te lopen en heb wat verhoging (37,8). Dus maar een rustig weekend proberen te hebben, al hebben we morgenavond nog een housewarming.

18. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    @ juenco: fijn dat je iets begint op te knappen, ziek zijn nu is geen pretje, het kost toch allemaal al veel energie.

@ degenen die zo misselijk zijn: wat lijkt me dat vervelend zeg. Ik hoop voor jullie dat het snel beter wordt.

Hier ook ziekjes: erge hoofdpijn en nekpijn. Mijn hoofdpijn komt ook van verstopte holtes, dat is mijn zwakke plek. Wat ik zo vervelend vind, is dat ik nu niet de medicatie kan en wil nemen die ik normaal gesproken zou gebruiken: paracetamol en goede neusspray. Juenco: wat voor neusspray heb jij gebruikt? Zoutoplossing? En voor je nek is dat van de drogist? Ik ken het niet.

Verder ben ik ontzettend blij en gelukkig en ik zweef heel de dag op een roze wolk, omdat de echo zo goed was, hopelijk blijft het zo goed gaan.

Liefs van tante

19. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Hey wat leuk allebei op dezelfde dag:)
    Nou ik wou dat ik het kon ik blijf maar eten en eten en het liefst vette dingen!

20. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Calice, wat vervelend zeg dat alles volloopt... Hopen dat het niet te erg doorzet. En opstaan is voor jou dus ook geen pretje.

Juenco, wat een verhaal haha. En ik kon ertegen! :)
    Nu is de lucht hopelijk wat minder, teken dat het idd de goede kant opgaat.
    En de boerenkool. Zonde!!! Dat ga je de volgende keer vast niet meer vergeten hihi.

Tante, iom met de huisarts mag ik wel paracetamol. Je kunt het altijd overleggen.
    Zoutoplossing zou ik mee beginnen en als dat niet werkt de kindervariant van de neusspray. Apotheek kan jou heel goed voorlichten daarin hoor.

Hier, mijn ontbijt zit er nog in!!!! :D
    1 beschuitje, ben zo blij met mezelf. Ben meteen al wat vrolijker ingesteld. Nu zo doorgaan...!

Deel Deze Pagina