Je mag als zwangere wel paracetamol hoor. Ik slik het ook. Wel zo min mogelijk hoor, alleen als mijn hoofdpijn ondragelijk wordt, zoals net. En verder gebruik ik nu ook zeer tijdelijk de gewone neusspray. Wel de kindervariant en ook beperkt. Dit in overleg met de huisarts en de apotheek. Als ik het niet zou doen zou het op een antibioticakuur uitdraaien en dat is ook niks. Gisteren heb ik 5x gesprayd in 1 neusgat, vandaag 1x in één neusgat. Misschien vanavond nog een keer en dan moet het klaar zijn. En toco tholin (weet niet zeker of de "h" op de juiste plek staat) is een soort balsem met etherische oliën, erg lekker (beetje menthol-achtig)Ook daarvan durf ik niet veel te gebruiken, maar die 2x waren echt nodig.
je mag inderdaad gewoon paracetamol hoor calice echt balen dat je je zo rot, moe en misselijk voelt zeg! dan is je werk nauwelijks vol te houden. mopke, goed nieuws van je beschuitje!! hopelijk is het de rest vd dag ook goed gegaan! mijn misselijkheid is bij vlagen echt erg maar over het algemeen op de achtergrond aanwezig waardoor ik wel kan eten maar niet met "zin" of "smaak". bah, ik haat dat. ik hou het wel binnen en dat is maar goed ook, ik weeg nog maar 50 kilo na alles. ik moet nu medicijnen tegen de misselijkheid blijven slikken tot ik weer op gewicht ben. ik kan alleen maar zeggen "het gaat niet vanzelf allemaal" en dat lees ik bij jullie ook. we moeten vaak de 1e 3 maand (en soms helaas langer) heel wat doorstaan. ik bedoel dat niet als klagen maar meer als, respect voor ons dames
Dus nog veel misselijkheid en ziekte onder de dames hier. Wat een toestanden hè . Ik heb deze week ook meer van het plafond gezien dan ik zou wensen. Ben dan blij als het weekend is en manlief me wat kan ondersteunen. Mijn verkoudheid knapt aardig op gelukkig, ik las gister dat dat ook een "zwangerschapskwaaltje" is. Wist ik niet! Nou ja, vandaag nog even goed in de rust en dan volgende week weer een beetje op normaal energiepeil.. hoop ik!
Ik ben zo blij dat ik me beter voel zeg...ik ben er nog niet vanaf, maar het is een wereld van verschil zo! De rest die zich nog beroerd voelt: beterschap! Wat een heerlijke dag vandaag! We zijn vanmorgen naar de kinderboerderij geweest. Daar kon je ook pony's huren, dat wilde mijn dochter wel! Voor 1 euro kon je een klein rondje door het bos lopen. Echt fantastisch vond ze het en papa en mama dus ook! Dit zijn echt de dingen waar ik me altijd op had verheugd toen ik nog geen kinderen had. Nu komen mijn dromen uit Hopelijk kan ik straks al dat moois ook aan aapje nummer 2 laten zien!! Heerlijk!
Klinkt goed Juenco! Hier vandaag een off day: heb blaasontsteking en wordt van de AB niet helemaal lekker. Of het is weer een virusje, want hubby en mams zijn ook niet helemaal ok. Maar gaat wel weer over! Gisteren wel lekker gaan wandelen met onze jongste (bijna 10 ) hond in het bos. Hij kan niet loslopen ivm problemen met andere honden, maar soms komen we een hondje tegen waar hij graag mee speelt. Zo geweldig leuk gespeeld met een pitbull pup gisteren. Daar kan ik zo van genieten! Hier gaan wel steeds meer mensen gissen of ik weer zwanger ben, dus ben bang dat ik over een paar weken niets meer te vertellen heb...
Even snel berichtje. Meiden knap snel op!! Ik duim voor jullie dat het echt snel over is. Ik heb met het fietsen zo'n rare pijn. Over steentjes en drempels, zo raar.. Zal der wel bij horen
Nou gisteren verder een offday gehad. Maar vandaag gaat het echt eindelijk weer beter!!! Al mijn eten is binnen gebleven verspreid over de dag eten helpt voor nu het beste. Dus een kaakje of een mandarijntje tussendoor. Mijn man is nu heel erg verkouden en mijn man is ook erg zielig nu... ach beetje verwennen nu ik me goed voel.
@Muisje: bandenpijn misschien? Ik heb een soort kramp wat erin schiet als ik nies ofzo...heel bizar... @Mopke: hier ook al een hubby die zich niet zo toppie voelt...en ik ook weer niet, maar dat gaat wel over. Wel super dat je je iets beter voelt! En ja, de hele dag door eten moet ik ook doen, anders voel ik me echt niet lekker.
Ik heb ook last van krampen als ik nies. Echt super pijnlijk. Ben zo blij met mezelf nu! Reportage op sbs is heftig zeg. Over spermadonor die syndroom van Asperger verzwijgt voor alle vrouwen.
@Mopke: dat is toch helemaal toppie!? Had de voorstukjes gezien en ook een topic hier...het is ziek ja, maar dit is het topje van de ijsberg denk ik...
Mopke en Juenco, wat fijn dat het beter gaat! Mykelti: blaasonsteking is erg vervelend, hoop dat het gauw over gaat. Heftig inderdaad, die uitzending van Underover, kan me nooit voorstellen met hoeveel gemak sommige mensen de boel bedriegen en voorliegen, vreselijk. Mijn misselijkheid lijkt heftiger te worden. Maar ik moet zeggen dat het een slechte nacht was, ging al mijn hoofdppijn naar bed. En nu voor het eerst dat ik mijn ontbijtje er niet goed in krijg. Moet eerlijk zeggen dat ik het wel wat frustrerend vind, hoop zo dat het na de 10 week (liefst eerder) over gaat. Nouja, hoop dat ik toch nog wat werk uit handen krijg vandaag.
Hier (nog) geen krampjes/steekjes bij het niezen, het is redelijk rustig down under Met mijn kwaaltjes trouwens ook, al ben ik ná het eten nog steeds wel misselijk en moet ik echt even liggen (moe) maar op zich is het te doen nu. Donderdag weer een echo, hopelijk heeft het "afnemen" van de klachten niets te maken met de baby. Mopke, ik kan me voorstellen dat je nu helemaal in je sas bent met jezelf Heerlijk toch zo'n lichaam dat zich helemaal fit voelt! Maar bedenk, het is kei- en keihard aan het werk! Heb medelijden met je lijf! Voor alle papa's in spe: beterschap!!
mopke en juenco fijn dat het beter gaat! dat is zoo belangrijk ook voor het genieten! dat er in ieder geval af en toe een dag tussen zit dat je je beter voelt! liefst alle dagen natuurlijk
Ik heb iets leuks gekocht, weet niet of jullie bij de action komen? Maar daar hadden ze zulke leuke sokjes met i love mama papa etc. Heb er 1 voor me vriend meegenomen Zo simpel en goedkoop maar oh zo leuk
Jaa die sokjes heb ik ook, lief zijn ze hè! Och ik voel me zo ziek vandaag, hou geen slok water binnen en kan alleen maar liggen. Wat een hel nu even Alleen maar misselijk en overgeven.
Ja ik vind ze echt heel leuk Ze hadden hier ook 1 grijze, met i love mama. Die heb ik ook meegenomen, maar eigenlijk omdat ik die grijze kleur zo leuk vond hahaha. Wat vervelend zeg, hoop dat het snel over is
He meiden, Hoe gaat het hier allemaal? Ik houd het niet zo heel erg meer bij, ben toch bijna zeker dat ik een juni kindje ga krijgen als alles goed gaat. Maar ik ben nu vreselijk misselijk, de hele dag door, en moet overgeven. Houd niet zo veel binnen. Nu weet ik dat er hier 1 of meerdere zijn die medicijnen hebben? Welke medicijnen zijn dat?? Ik heb bij mijn vorige ook wel iets gehad van de ha, maar ik weet niet meer hoe dat heet.. vandaar dat ik m'n vraag even hier stel. Bedankt alvast en allemaal veel sterkte met de misselijkheid, moeheid of wat dan ook!!