Nouou, kan de installatiecd van de printer niet vinden. En scannen doet ie nu dus niet... Maar een foto via mijn telefoon gemaakt... Hoop dat ie een beetje duidelijk is! Ik heb net verse kippensoep op, dat gaat weer wel goed. Maar vanmorgen was het weer een ramp... Pfff.
mopke, calice, fijn dat alles goed is met jullie wondertjes! vrijdag heb ik de termijnecho, hopelijk kunnen we dan iets meer zien dan een kloppend hartje.
Thx! Jij alvast succes vrijdag. Het gaat zo snel de eerste weken als ik de verschillen tussen de echo's dus je zult vast meer zien hoor!
Ohhh wat een mooie echo Mopke! was het een inwendige of een buikecho? Dana,spannend zeg! Ik duim voor je voor een super echo .
Het was een inwendige, (staat ook bovenaan) Wel merk ik dat ik de dag erna wat krampen heb na een inwendige echo...
Owja nu zie ik het! stom,had daar helemaal niet naar gekeken. Vond het al zo'n mooie duidelijke echo . Wel jammer dat je na je inwendige echo last van krampen hebt zeg . Bij mijmoest de VK eerst nog even door een speklaagje hihi. Mijn vader belde net even uit Afghanistan om te vragen hoe het met de kleine gaat en hoe de echo was , echt zo lief!
Haha, maakt niet uit. Bij mij moeten ze ook eerst door een speklaagje hoor. Dus via de buikwand zal wel minder duidelijk zijn. Maar super zeg van je vader! Moet hij daar nog lang blijven?
Tot eind februari dus hij moet nog wel even, maar hij staat er gelukkig heel positief in dus dat is heel fijn. Je hebt in ieder geval een super mooie echo , staat de 12 weken echo al gepland? Las dat de 20 weken al wel is ingepland.
Februari is nog een tijdje zeg! Maar gelukkig dat alles goed gaat en positief blijven in zo'n situatie lijkt mij erg belangrijk. Nee, moet de huisarts nog bellen. Was vandaag weer eens afwezig. Want moet via de huisarts een verloskundigepraktijk benaderen ivm mijn medische status die doorgestuurd moet worden. De 20 weken echo gaat via het ziekenhuis.
Zit nu wel voor een andere zorgverzekering te kijken. FBTO is erg goed las ik hier. Via het werk kan ik collectief verzekeren via CZ, maar die komt nu al duurder uit met de oude premie. Dus even vergelijken. Heb nu namelijk een jongerenverzekering en heb door mijn ziekenhuisbezoeken dit jaar belachelijk veel zelf moeten betalen. Daarbij is straks de eigen bijdrage voor kraamhulp wel erg hoog. 15 euro per uur!
Zelf ben ik bij Univé verzekerd en ik werk voor de overkoepelende organisatie waar zij onder vallen. Per 1 januari ga ik mijn Jong pakket omzetten naar een Gezin pakket, deze dekt een hoop meer kwa kraamzorg en zaken hier omheen terwijl de premie maar 15,- hoger is per maand. Echt super vervelend dat je huisarts zo slecht te bereiken is zeg.
Dat valt dan mee ja bij Univé. Maar jij hebt dan ook korting neem ik aan... Moeilijk allemaal hoor. Huisarts is meestal goed te bereiken. Maar de assistentes niet. Onze huisarts heeft ook geen wachtlijn, dus je moet iedere keer terugbellen erg irri. Vandaag was de arts op bezoekenronde en afspraken die er al stonden. Voor de rest was niets mogelijk, handig. Maar als het kindje geboren is komt hij altijd langs. Das dan wel weer leuk. Want is gewoon een best jonge huisarts.
Oh Calice en Mopke: wat een mooie echo's!! Ben er stil van! Ben jaloers! Op de goede manier dan he.. Vandaag zat ik weer eens bij de wc over te geven, komt m'n dochtertje eens even kijken wat ik aan het doen ben.. vraagt ze: wat doe jij daar toch mama? ah bah, SPUGEN?! en ze klapt de deur weer dicht..
Mooi echo Mopke, en duidelijk! Haha Cocko, wat zal dat grappig hebben geklonken, die opmerking van je dochter (alhoewel je wel niet erg gelachen zal hebben tijdens het overgeven)
Trouwens heel slim om even naar andere verzekeringsmaatschappijen te kijken nu, moet ik ook maar eens even doen.. kost allemaal zoveel geld..
Hai meiden, het tempo zit er weer goed in! Leuk. Calice en Mopke, mooie echo's. Grappig dat jullie even ver zijn! Konden jullie de baby's al zien bewegen? Het schijnt dat ze aan het eind van week 8 beginnen te trappelen! Aan allen zieken: vervelend, bah! snel beter worden. Het is echt de tijd van het jaar. Heel veel van ons zijn ziek hè? Och misselijke dames, wat een ellende. Oh ja, jullie hebben het steeds over gele vla. Nou werkelijk, ik heb nog geen één keer over gegeven, maar de gedachte aan gele vla doet me al kokhalzen. Haha, raar hè? Dat we verschillende behoeftes hebben als zwangeren. En die wormen in die rozijntjes Echt??? Iew...ik geef mijn dochtertje achteloos een doosje die ze dan zelf leegpeutert. Hmm, voortaan maar even goed controleren. (C1000 is trouwens een rotwinkel...soryy dat ik het zeg, maar ik vind het niks) Ik weet niet meer wie de positiebroek bij de esprit had besteld, jij Stabijtje? Bedankt voor de tip, ik ga gelijk kijken! Ik hoef ze nog niet echt aan, maar dat duur niet lang meer! Gaat iedereen hier trouwens de combinatietest doen? Ik ga hem wel weer doen. Vorige keer had ik een hele goede score, een kans van 1 op (bijna) 10.000 Hopen dat het weer zo is. Morgen heb ik weer een echo. Spannend toch weer hoor! Als ik volgens de eccho inderdaad bijna 10 weken ben ga ik gelijk erachteraan bloed prikken voor de combitest. Groetjes maar weer!
Ja grappig, de eetbehoeftes kunnen erg uiteenlopen. Ik heb zelfs verschillen van dag tot dag: waar ik de ene dag van kokhals heb ik de volgende dag zin in en dan moet ik het ook hebben anders word ik gek! Ik heb inderdaad de broek bij esprit-online gekocht. De meest gangbare maten van de sale zijn er haast al weer uit. Ik heb die zwarte stretchy katoenen broek, waar het model een rood truitje bij draagt, zit heerlijk (ietsie te ruim nog maar daar groei ik wel in ). Ik ga de combinatietest ook doen, al is het alleen een kansberekening, vind het toch fijn om te weten hoe het er ongeveer voor staat en dan zien we wel verder... wel heel spannend moet ik zeggen..