meiden die eind mei zijn uitgerekend: kletsen over de komende tijd?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juenco, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dana

Dana Niet meer actief

hey hoe was je weekendje weg mykelti?

mopke hoe is het nu? hou je het eten binnen? **duim duim**

goed dat je thuis bent calice! het klinkt echt zwaar zoals je het beschrijft.

juenco, over een weekje inderdaad, daar heb ik mijn hoop ook op gevestigd!

mirri, spannend de 18e! fijn dat je meer vertrouwen krijgt, goed zo!

je kindje is met 11 weken compleet las ik vandaag en hoeft alleen nog maar te groeien nu ;)

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Het was leuk, maar na bijna 3 uur in de auto, een paar uur bij iemand op de bank kletsen en daarna nog uit eten, was ik om half negen total loss. Waren om 9 uur bij de B&B en om 10 uur lagen we te slapen. Zelfs vandaag nog moe, dus ik merk hoeveel mijn lichaam er toch aan werkt.

Hoe is het met jou?

3. Dana

Dana Niet meer actief

oh klinkt wel heel gezellig!! :)

ik merk het ook dat als ik het druk heb gehad en kort geslapen dat ik 2 dagen moet herstellen met 2 lange nachten slapen.

ik moet erg wennen aan mijn werk, begin nu pas een beetje bij te komen en morgen weer aan de bak, hopelijk is dit over een paar weken beter en ben ik dan gewent aan mijn nieuwe structuur ;)

ik ga slapen, fijne avond allemaal!

4. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Nou ik hou mijn eten vandaag weer eens niet binnen, maar mijn drinken wel. :)
    Wordt helemaal rusteloos als ik ga slapen. Kan geen houding vinden en lig tot 2 uur te woelen. Wat super vervelend is.
    Overdag probeer ik op te blijven zodat ik 's nachts kan slapen, maar verder als de bank kom ik niet.

Dana hoe bevalt je baan?

Calice balen dat je je zo beroerd voelt als je iets gaat ondernemen. Rust is het belangrijkste wat je kunt nemen.

5. Dana

Dana Niet meer actief

de baan bevalt me goed mopke! het is zwaar nu ik net zwanger ben met alle kwaaltjes erbij en alle informatie die ik in me op moet nemen maar ik zit daar wel goed ;)

hopelijk hou je binnenkort echt wat eten binnen mopke, je bent al zo lang beroerd. gelukkig blijft drinken nu wel binnen!

sterkte vandaag voor de meiden die zich niet goed voelen.

6. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Hi ladies,

Ik heb al een tijdje niks gepost, maar lees wel mee!
    Ik heb vanmiddag mijn termijnecho, spannend!

Ik zal vanavond ook eens wat uitgebreider reageren!

x lex

7. stabijtje

stabijtje Actief lid

20 sep 2011
    427
    0
    0
    Veel plezier met de echo vanmiddag Lex!

Ik zit nog in aardig rustig vaarwater. Misselijkheid is er nog wel, maar in de middag voel ik me vaak wel goed. Wel veel maagzuur, bah. Oja en enorm veel dorst steeds, herkennen jullie dat? Ik lees dat er toch nog veel misselijkheid en vermoeidheid heerst, ik ben benieuwd of dat na de 12e week gaat afnemen, zou wel fijn zijn toch!
    Langzaam aan weten steeds meer mensen van de zwangerschap en dat vind ik wel een lekker rustgevend idee. En iedereen is zo blij, zo leuk!
    Fijn dat je in ieder geval kan drinken nu Mopke, hopelijk gaat het eten ook gauw weer lukken.

8. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Veel plezier Lex

Calice wat naar dat je je nog zo beroerd voelt :( Rustig aan meid
    Mopke wat fijn dat je thuis bent!
    En Juence, wat een schrik he, had hetzelfde. Maar gelukkig is het goed :D

En AS, ik ben zo bang dat als ik geen hartje hoor, dat ik dan gelijk in de stress schiet

9. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    succes bij de echo lex! ben benieuwd!
    calise en mopke hopen dat jullie je snel weer beter voelen
    Ik heb de hele zwangerschap tot nu toe nog nergens last van alleen gespannen borsten, hoofdpijn en moe voor de rest niks!!

ik mag morgen op echo en zit enorm in de stress! ben zo bang dat t niet meer leeft of gestopt is met groeien! maar voel me toch echt wel zwanger!!! zit allemaal rare dingen in me hoofd te halen! me vreind zegt dat t allemaal wel goed zit! de afspraak staat morgen pass om 16,15 dus hele dag wachten! ik hoop dat t snel gaat...

xx

10. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Dat doet denk ik iedereen wel :)

11. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    jaa denk t ook maar ik heb af en toe licht roze bloedverlies! en zit nu echt in de stres! vanmiddag ook weer wat het is toch raar! heb gelukkig wel al 2x een echo gehad en alles was goed maar ze zei t is nog wel erg pril! nu al 3 weken geen echo gehad dus kan niet wachten tot morgen!

12. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Er zitten op dit forum ook meiden die hebben dit ook heel lang gehad! Veel plezier morgen :) En ik hoop(?) voor je op een mooie echo!

13. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Hey meiden,

Even ego berichtje. Heb wel gelezen maar ben een zeef...
    Typen op mijn telefoon gaat maar moeizaam vandaag.

Vanmorgen hield ik opeens niets meer binnen ik meteen in de stress en huilen. Mijn moeder gebeld en ben er naartoe gereden.
    Ze heeft me getroost en toen had ik opeens honger. :)

Maak me erg druk om mijn werk omdat ze sinds mijn opname niets hadden laten weten. Ik slaap bar slecht. Slaap om 2 uur en 7 uur weer wakker. En dat spugen er weer bij.
    Week heb ik zelf maar gebeld om te melden dat ik weer thuis was. Leidinggevende snapte er niets van, had het zo druk met mailen dat ze mijn mail volledig over het hoofd had gezien.
    Kan gebeuren dacht ik dan maar, ga me er niet meer druk om maken heb ik vanaf nu besloten.

Heb tabletjes bij de apotheek gehaald voor het slapen gaan. Zo kan ik doorslapen en goed inslapen.

14. Dana

Dana Niet meer actief

veel sterkte mopke, ennuh uithuilen bij moeders lucht altijd op he? :D hopelijk slaap je goed vannacht en laat je werk maar even voor wat het is, ze nemen vanzelf contact op en dan is het vroeg genoeg om uitleg te geven.

15. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Stabijtje: ja dooorst..dat herken ik heel erg. Glazen water tank ik naar binnen.

Wat drinken jullie eigenlijk allemaal (behalve Mopke dan :)) Ik lust alleen maar water en thee. De rest vind ik veel te zoet en ik krijg er zo'n vieze smaak van in mijn mond. Brrr. Herkennen jullie die vieze smaak ook (ook na eten trouwens)

Liefde: ja, ook dat gevoel herken ik hoor...denk inderdaad dat iedereen dat wel heeft.

Lex: en? Hoe ging het? Mooie echo gehad?

Mopke: beroerd joh dat je zo slecht slaapt, lijkt me vreselijk. Slaap je dan zo slecht omdat je zo misselijk bent of ligt het aan iets anders?

Hier een leuke dag gehad vriend was jarig. Lekkere taart gebakken met mijn dochter, slinger gemaakt etc. Gelukkig vond mijn vriend zijn kado mooi. Pfff, ik twijfelde heel erg...;) (was een horloge)

16. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Ik heb een vraagje, was dat hier dat er een plaatje was laten zien waar de baby in de buik zit? Want ik voel al 2 weken ofzo kriebels en nu worden het plopjes maar die zijn al veel sterker dan paar dagen terug. Vind het zo raar, zouden dit dan nog steeds mijn darmen zijn? Dat moet toch wel?

Mopke, ik weet zeker dat je met die tabletten in een keer doorslaapt! Heerlijk zijn die dingen voor als je echt even helemaal op ben, zoals jij nu helaas :(Krijg je toch wat rust.

Nog gefeliciteerd Juenco! :D

17. stabijtje

stabijtje Actief lid

20 sep 2011
    427
    0
    0
    @juenco Nog van harte met je vriend!

Ik drink gevarieerder maar dat komt omdat ik niet echt iets kan vinden wat ik altijd lekker vind. Maar water en fruitdrank, maar ook cola gaat er wel in. Maar ik blijf dorst houden.

18. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    @muisje: ik voelde mijn dochter toen ook al voor het eerst bij 14 weken, dus ik denk dat het echt je beebje is, dat je voelt.

Hier alles rustig. Over anderhalve week echo nekplooimeting, ben benieuwd. Gister telefoon van vriendin die een miskraam heeft, zo erg! Ik weet precies wat het is, omdat ik het hiervoor 2 keer heb meegemaakt. En zo dubbel, omdat ik ook in verwachting ben, maar dat weet zij nog niet.

Liefs

19. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Juenco, van harte gefeliciteerd ;)
    Muisje, plopjes, klinkt als wat de baby doet ;) ik kijk er ook naar uit.
    Sorry, te druk om te kletsen, vanmiddag intake bij de VK, zouden ze nog t hartje laten horen ?
    Grtjs
    o en beterschap voor de mammas die dat nodig hebben.

20. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    hoi mirri
    Succes vanmiddag, hoe laat heb jij je afspraak staan?
    ik moet ook vanmiddag zit om t half uur op de klok te kijken hahah ws t maar kwart over 4!!!!

x

Deel Deze Pagina