Geweldig, was in een ander topic ook al beaamd. We zullen zien of het echt de beeb is maar het lijkt er wel op, tis ook niet de hele dag, en meestal aan de rechterkant. Spannend liefde! Dat de tijd maar snel mag gaan
Muisje, wat grappig! Lijkt me helemaal leuk om te voelen. Tante, sneu van je vriendin. Sterkte. Hoe is het met alle zieke meiden? Hier vandaag bijna tegen de vlakte gegaan. Heb vannacht gedroomd van de nekplooimeting die de ene keer goed was en de andere keer niet en die werd gedaan door Waylon, die me en passent probeerde te versieren. Slecht geslapen dus. Op mijn werk werd ineens mijn suikerspiegel erg laag. Ging bijna tegen de vlakte. Later ging het wel beter, maar nu net begon het weer. Maar even in de gaten houden...
Hey dames, Ik heb vandaag mijn termijnecho gehad, ik ben nu 2 dagen vooruit gezet en officieel uitgerekend op 31-5-2012. Beebje was 39.5 mm groot en was erg druk aan het bewegen op het begin. Heeft naar mij gezwaaid. Heb 5 foto's meegekregen. Ik kan niet scannen maar ga er morgen een foto van maken met mijn telefoon. Ik ben heel de dag erg flauw geweest, maar heb gelukkig heerlijk geslapen. Heb vandaag ook maar een nieuw kussen gekocht. Kan ik hopelijk wederom goed slapen. Drinken, ik lust graag dubbel fris appel-rode bes en water. Dat blijft tenminste binnen nu. Heb ook erg goed gegeten vandaag, ben trots op mezelf.
heey dames! lief dat jullie vragen hoe t is gegaan! HET WAS HELEMAAL GOED! waauuww wat was t mooi ben helemaal verliefd!! het vruchtje wat we zagen met 7 weken is nu echt een mini mensje geworden! en ik was zo bang dat t niet goed zou zijn! ik ben 1 juni uitgerekend dus geen mei mama meer! maar de kans is natuurlijk aanwezig dat ik gewoon in mei beval! haha zal zo proberen een foto te plaatsen! xxx
aaah prachtig liefde! mopke fijn dat het beter gaat! mykelti, ik droom ook zo raar sinds ik zwanger ben, heel heftig vaak en ook al is het klinklare onzin, het voelt toch echt! donderdag heb ik weer een echo. ik ben erg moe, mijn schildklier is niet goed, medicatie verhoogd, nieuwe baan, het is allemaal wat veel dus sorry als ik niet op iedereen reageer. wou toch even wat laten horen
@Dana: begrijpelijk hoor, je hebt het ook wel redelijk zwaar zeg! Een nieuwe baan is normaal gesproken al zwaar, dus helemaal nu! @ Liefde: mooie echo, van harte @Tante: vreselijk van je vriendin! Wens haar sterkte. Mag ik vragen waarom je het haar nog niet hebt verteld? Ben je nu nog steeds een beetje bang dat het niet goed zal gaan? Heus hoor meid, jouw baby is helemaal gezond! @Muisje: ja, ik denk dat dat je baby is. Grappig gevoel hè, het kriebelt inderdaad. Ik voelde mijn dochter pas na 18 weken. Bij mij voelde het al zenuwtrekjes. Ik kijk er wel weer naar uit, al vind ik het ook wel weer spannend. Dan wordt het helemaal echt namelijk!
Mykelti wat vervelend. Hoop dat het niet meer gebeurd want das natuurlijk niks Liefde wat fijn!! En wat een mooie echo, mooi he om het zo te zien van eigenlijk alleen een vlekje, naar een mensje. Fijn mopke dat het beter gaat! Als er teminste maar wát in blijft, nou hopen dat je lichaam zo doorgaat En wat vervelend van je vriendin Tante Sterkte voor je vriendin! Ooooh ik zie allemaal echo's voorbij komen en ik kan NIET wachten tot de volgende echo Eigenlijk toch geweldig meiden, dat er een mensje is ons kan groeien!
Mykelti, kan het misschien een lage bloeddruk zijn? Dat noemde de VK vanmiddag toen ze bij mij een lage bloeddruk zag. Daar kan je duizelig van worden en flauwvallen. Is jouw bloeddruk al opgenomen ?
Mooie echo, wat n poepie Dana, hoop dat je waardes snel weer goed zijn en als je straks went aan je nieuwe baan zal t minder vermoeiend zijn. Pffft merk zowiezo dat de zwangerschap flink energie kost Er komt niet veel uit m'n handen behalve t hoogstnodige. O,ja met de intake heeft ze wel t hartje geprobeerd te zoeken maar kon t niet vinden, hoorde het wel even op de achtergrond dus tzalwelgoedzijn Trustuh mammas
Mirri, mijn bloeddruk was 135/85, dus vrij aan de hoge kant en dat zit ook bij ons in de familie. Maar vroeger wel vaker schommelingen in mijn suikerspiegel gehad en dat gaf dezelfde klachten (zweten, rood hoofd, zwart voor mijn ogen, maar vooral trillen). Volgens mij krijg je bij lage bloeddruk alleen duizeligheid/zwart voor de ogen? Ga het iig aan de gyn vragen of eerder aan de huisarts. Want het flauwe is dat ik meer dan genoeg eet en dus helemaal geen last kan hebben van een lage suikerspiegel. Nu zit suikerziekte ook bij ons in de familie...brrrr....hoop niet dat dat nu al de kop opsteekt. Fijne dag allemaal!
Zo het gaat best wel weer hard met de berichtjes hier! @Dana kan me voorstellen dat het allemaal dubbel aan je trekt, nieuwe baan en niet fit. De verhoogde medicatie slaat wel snel aan? @mopke we zijn nu dus op dezelfde dag uitgerekend en dat betekent morgen week 11! @liefde mooie echo!! Ik heb a.s maandag de nekplooi, dus weer een echo erbij zo ontzettend veel zin in! En dan de bloeduitslagen afwachten, ik ga uit van een niet verhoogd risico, maar ja, je weet het nooit natuurlijk. En zekerheid heb je ook pas bij een punctie of vlokkentest (die ik overigens alleen zou doen bij een verhoogde kansberekening).
Hoi dames, Drukdruk de voorbije week, ben hier wel af en toe komen lezen maar geen tijd voor posts. Wat een mooie echo's en vooral leuk te lezen dat het iedereen inclusief beebjes goed gaat (buiten de vervelende kwaaltjes dan). Ik maak me eerlijk gezegd een beetje zorgen, had al zo weinig last van kwaaltjes en sinds enkele dagen voel me helemaal niet meer zwanger borsten minder pijnlijk, terug meer energie... ik weet het, zou niet mogen klagen maat wil dit toch effe kwijt. Krijg je trouwens altijd een bloeding bij een miskraam?
Ellis, bij een miskraam krijg je bloed EN kramp. het 1 kan wel eerder komen dan het ander maar het gaat altijd samen en staat compleet los van kwaaltjes, tussen de 9 en 11 weken gaat je lichaam wennen aan het HCG, dus wie weet heb jij geluk en is dat nu al gebeurt! stabijtje, mijn lichaam moet nu 5 weken wennen aan de verhoging, dit kan niet te snel gaan, en dan wordt er gekeken of er opnieuw verhoogd moet worden, gaat nog wel even duren dus helaas.
bedankt juenco en mirri! ik hoop gewoon dat het snel beter gaat nu lichamelijk, dan komt de rest ook wel.
Hey meiden. Lees steeds wel mee maar heb niet echt de puf om te reageren, ben op het moment erg misselijk en nogsteeds erg slap. Had net mijn moeder aan de telefoon en ik brak echt even. Probeer me groot te houden maar voel me echt beroerd en zo uitgeput. Jeetje wat een mooie echo's komen er voorbij! echte mini mensjes al. Dana, ik heb echt respect voor je hoe je je zwangerschap met een nieuwe baan en je gezin combineert. Mopke. hoe gaat het vandaag met jou?