meiden die eind mei zijn uitgerekend: kletsen over de komende tijd?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juenco, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judith260580

Judith260580 Actief lid

21 sep 2011
    397
    0
    0
    Spannend mopke, succes!!!

2. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Ola, Je zou gewoon al kunnen bellen,dan kunnen ze alvast een afspraak maken.

Hier in het dorp is de VK amper te bereiken, vandaag geprobeerd te bellen maar kwam er gewoon niet tussen, vond dat wel erg vervelend. Bel volgende week even de VK uit een dorp hier naast, daar zijn ook kennissen onder behandeling geweest wat mij toch wel prettiger kijkt.

Shivra, jij ook een fijn weekend :D .

Judith, dan is het wel extra spannend zeg, jij ook heel veel succes in de komende weken.

Mopke, dat is wel super fijn zo'n oplettende huisarts, geeft je toch een geruststellender gevoel :) .

3. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Zo mijn ouders zijn net even geweest, ze vinden het echt zooo leuk :D . kwamen zelfs al met een leuk cadeatje, echt super lief!

Ben nu wel doodop, mn mams vond mn boobies echt al flink gegroeid :p .

4. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    @Judith, bedankt :)

@Calice, ja dat zeker. Heb mijn ha dit jaar nog nooit zo vaak gezien. Iedere 3 dagen was er wel een controle de afgelopen 3 weken echt super fijn.
    En hij zelf net ook papa. Kei leuk. Ik moest van hem papa ook feliciteren, hcg gehalte was super hoog volgens hem. Vergeten te vragen hoeveel. Maar ach dat is niet het belangrijkste.

Mijn schoonmoeder had een trucje met naald en draad om het geslacht te voorspellen. Naald bungelde op 2 manieren boven mijn hand. Voorspelde dus eerst een meisje daarna een jongen, dus ze zegt nu een tweeling. Het schijnt 9 vd 10 keer uit te komen. Apart. :D

5. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Dat klinkt helemaal Mopke :D , dan heb je teminste een huisarts die presies weet wat je allemaal mee gaat maken.
    Haha wat grappig zeg! zou wat zijn als het er 2 zijn :D .

6. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Ja, ik heb wat dat betreft een jonge, moderne en fijne huisarts.

Tja, dan de grote kamer verbouwen ipv nu nog de kleinere.
    Ik zei al tegen mijn man dan ben ik meteen klaar! :D
    Alleen mijn man wil er dan nog 1. Zit ook een drieling in de familie van mij en van mijn man die heeft tweelingbroers.

7. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Dan mag je wel lekker voor alles in 2 voud shoppen :D .

Wij hebben expres 1 kamer nog niet gedaan met de verhuizing, is een kamer van 3,60 bij 3,60 met een inloopkast van 1,5 bij 1,5 :D . dit word de kinderkamer :D .

8. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    We wonen in een nieuwbouwwoning. Net een jaar.
    Dus alles nieuw, donkergrijs behang op de muur. Vind ik zonde om af te halen. Dus ga kijken voor fleurige stickers enzo.
    We hebben een kamer met alleen een kast en een met een bureau en logeerbed. We kunnen kiezen maar eerste de kleinere kamer wilden we gebruiken. Ach we hebben nog even. :)

9. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Inderdaad :D , nog tijd zat om te schuiven.

Wij hebben toevallig voor onze vakantie een maandje geleden de logeerkamer naar zolder gebruikt zodat we weer een project af zouden hebben, dus de toekomstige beeb kamer is nu een strijk kamer :D .
    Wij wonen sinds Februari in dit huis en hebben al een hoop geklust maar we zijn er nog niet (helemaal).
    Willen jullie de kleine op het begin ook gewoon bij jullie op de slaapkamer of niet?

10. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Ja, dat denk ik wel. Er is plek genoeg voor iig om het wiegje bij ons neer te kunnen zetten.
    Voel me zo happy nu we het aan steeds meer mensen vertellen! :D
    Alleen mijn werk wacht ik even mee tot de 3 maanden denk ik.
    Moet nog even bedenken hoeveel ik wil werken. Werk fulltime in de zorg...

11. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    #111 Calice, 23 sep 2011
    Laatst bewerkt: 23 sep 2011
    Wij zetten het wiegje van mijn ouders op de slaapkamer :D , hebben zowel mijn broer,zus,ik als mijn nichtje in gelegen.

Ik ben er nog niet helemaal uit wanneer ik het op mijn werk ga vertellen, denk ook rond de 10e-11e week, daarna gaan wij een verlofloze periode in en ik wil mijn uren wat omlaag gaan schroeven aangezien ik ook nog 2 paardjes heb staan waar ik zowel sochtends als savonds naartoe moet.

12. Romy24

Romy24 Actief lid

29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Heb altijd gezegd dat ik zou wachten met vertellen na zes tot acht weken. Maar nu het misschien zo ver is kan ik me mond gewoon niet houden! Vind het zo leuk, zo spannend!!! Wil het wel van de daken schreeuwen!!!! Dus heb al aan mijn beste vriend en beste vriendin verteld dat het misschien raak is. Als morgen nog duidelijker is, dan gaan we naar mijn ouders! Mijn ouders en ik zijn echt zes handen op één buik, t voelt gewoon raar om het niet te vertellen..

13. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    O, dat is leuk zeg!!! Mijn ouders worden voor het eerst opa&oma zijn zo trots. Maar geen familiewieg.

Leuk paardjes! Ik heb in november weekje vakantie. Vorig jaar voor december vakantie door moeten geven. In mei getrouwd en op huwelijksreis geweest. :D Dus nu echt toe aan wat vrij.

Ik ben benieuwd hoe lang ik verlof kan krijgen. Wil zoveel mogelijk vrij erachter pakken. Heb nog 200 uur over van dit jaar (vooral vorig jaar opgespaard, wij mogen gedoogd meenemen) en wil dit gebruiken met wat nieuwe uren.

14. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige

Ik heb dat ook gezegd. Maar beste vriendin wist het meteen hihi.
    Ouders ging ik het daarna meteen vertellen echt zo'n leuke reactie. Is ook eerste kleinkind voor ze. Ga morgen mijn oma's het vertellen!

15. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Romy, moeilijk is het dan hé om je mond te houden :p .

Mopke, Kan begrijpen dat je weer even aan vrij toe bent :D .
    Wat leuk dat je ouders zo trots zijn!

Paardjes zijn inderdaad erg leuk, en heerlijke ontspanning na een dag stress :) .

16. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Dat geloof ik graag ja.

We hebben sinds een jaar een hondje, heerlijk, lekker wandelen. En altijd iemand dolenthousiast als je thuis komt.

Ik ga mijn bedje opzoeken, ben erg moe van alles vandaag.

17. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Slaap lekker mopke!

Ik kruip nog even lekker met een dekentje tegen vriendlief aan op de bank, val ook bijna in slaap :) .

Slaap lekker allemaal!

18. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige

Grrrr, koude voeten van manlief, altijd leuk.... NOT!!!
    (en hij maar lachen)

Slaap lekker!!!

19. Romy24

Romy24 Actief lid

29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Ik geloof het!!! IK BEN ZWANGER!!! Net (half acht zaterdag ochtend) getest en binnen twee min, op twee verschillende testen, een streep, waarvan één een echte knaller!!! Jeej ik hoor vanaf nu officieel in dit groepje!! :D

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina