heey meiden, ff snel een berichtje zit op mijn werk, lees vanavond even bij dinsdag op echo geweest voor de nekpooi! zag er super mooi uit en ze zei dat mijn kindje in haar top 3 stond! haha altijd leuk om te horen! nekplooi was 1,5 mm perfect dus!! kreeg eersgister de brief en daar stond in dat we 1 op 5000 kans hebben dus ook helemaal goed! ze zei ook dat ze duidelijk kon zien wat t word, een jongetje. Maar ik denk dus dat ze er compleet naast zit. Ze heeft op t verkeerde moment gekeken dat t kindje niet recht op ze ruggetje lag. ik heb mijn foto op gepost in het nub-forum en daar zeggen ze ookeen meisje.. hebben jullie er verstand van plaatst even een foto, ben benieuwd!!
Sorry liefde ben geen nub expert en kan er niets uithalen. Vanmiddag positiekleding geshopt. Meteen voor de feestdagen wat nettere kleding of voor in het weekend. Heb 1 shirtje maar zelf hoeven betalen, de rest heb ik van mijn moeder gekregen. Echt hartstikke gek is ze. Krijg iedere dingen toegestopt ook voor de kleine. Nou sokjes hoef ik al niet te kopen en rompertjes ook niet. Wordt tijd dat we aan de babykamer kan beginnen, kan ik de kast al vullen hihi. Kei lieve sokjes met i love oma/opa gehad. Ben nu op en we moeten vanavond nog weg. Ben blij dat ik dit weekend vrij ben. En dan is het daarna al sinterklaas. :O tijd gaat snel zeg.
lief van je moeder mopke mykelti hopelijk ben je niet ziek geworden!! ik heb weekend! ben doodop maar goed, 2 dagen "rust" voor zover mijn peuter het toelaat
Och Ellis, wat een schrik. Gelukkig was alles goed! Mooie uitslag Tante, en gave echo. Dus je krijgt een tweede meid? Onwijs leuk, 2 van die lekkere kletskousjes. Ik krijg dus waarschijnlijk een jongetje, ook geinig Mykelti, beterschap meid.... Mopke: lief van je moeder zeg. Ik moet ook nog een net jurkje kopen voor de feestdagen. Dana, maar hopen dat jouw peuterje zich dan ook een beetje rustig houdt (kunnen peuters überhaupt meer dan 1 minuut stilzitten ) Hebben jullie trouwens ook zoveel zin in kerst? Gek toch...zodra de donkere dagen verschijnen, mogen van mij de lampjes aan
Ja, ik heb veel kaarsjes aan en loop al dagen te zeuren dat m'n man de kerstverlichting buiten ophangt Liefdeis mooie uitslag Vd nekplooi en echo Ik heb geen verstand van nub.
Ik heb ook zin in de kerst! Zodra we sint hebben gevierd ga ik de kerstboom opzetten, heerlijk. Kan ik de cadeautjes eronder leggen. Nu is voor het eerst dit jaar de hond los in huis dus ben benieuwd wat erover blijft. Vorig jaar zat hij nog in de bench omdat het nog een pupje was.
nee dat kunnen ze niet, en die van mij kan ook geen minuut haar mond houden kerst, ik heb er niet zoveel zin in, dit jaar niet extra omdat ik zwanger ben, eigenlijk "onderga" ik altijd die 2 dagen en ben ik blij als het 3 januari is en het luxen ook voorbij is. fff, al die handjes schudden en "gelukkig nieuwjaaahaaar" nee hier geen feestmuts
Geen feestbeest dus Dana. Ach, ik ook niet echt hoor. Vind de sfeer wel prettig, helemaal nu ik een dochter heb. Ik heb gewoon zin in die kerstboom, eens zien wat zij er van vindt Vandaag weer lekker met haar naar Sinterklaas geweest, hij kwam bij ons in de wijk aan. Sinterklaas knielde helemaal voor haar en heeft een tijdje lang haar handje vastgehouden. Ze straalde helemaal en dat zei hij ook: "wat kan jij mooi kijken, en je bent helemaal niet bang!" Mama trots Wel heel sneu voor haar: ze is helemaal kapot en ligt al een tijdje in bed, maar moet zo hoesten We hebben haar net al hoestdrank gegeven, hopelijk werkt het snel... Kijken jullie ook naar Let's get married? Lijkt op zich wel grappig.
Hoi hoi, En hoe voelen jullie je? Ik voel me heel goed. Mijn borsten worden nu weer wat pijnlijker. Verder voel ik me erg goed, op wat vermoeidheid na. @juenco: hoe kom je erbij dat ik een meisje krijg? Kan jij dat zien? Onze echoscopiste zei dat je dat nu nog niet kan zien, tenzij je er speciaal voor gestudeerd hebt....? Dus wij wachten nog de 20 wkn. echo af. Vannacht droomde ik dat ik een jongen kreeg, maar dat had ik de vorige keer ook en toen kreeg ik ook een meisje. En bij ons in de fam. worden alleen maar meiden geboren, dus het zou wel erg bijzonder zijn als ik een zoon kreeg, kan het me bijna niet voorstellen, maar zou het wel leuk vinden. Heel cliche ... ik ben allang blij als alles goed gaat en we een gezond kind ter wereld brengen. Hier ook zin in sint en kerst, hou ook van die gezellige donkere dagen. Liefs tante
ps. ik lees nu dat bij jou ook resus c negatief uit is gekomen Juenco, bij mij ook! Wat een toeval weer. Ik snap er alleen niet zo veel van..Ik word ook met 27 wkn geprikt op anti-stoffen. Het zou vooral gevaarlijk zijn voor een volgende zwangerschap waarbij je dan al eerder dan 27 wkn antistoffen zou kunnen aanmaken. Maar we zijn toch al eerder zwanger geweest, alleen prikten ze daar toen nog niet op. Toch hadden bijv. mijn miskramen volgens de verloskundige daar echt niets mee te maken en hoefde ik me geen zorgen te maken volgens haar, dus dat neem ik dan maar aan? Hoe is het aan jou uitgelegd Juenco?
beterschap voor je meisje juenco, hopelijk gaat het weer wat beter met het hoesten. wel leuk dat Sinterklaas zo op haar af kwam zeg! zal ze zelf ook wel van onder de indruk zijn geweest.
Mykelti, hoe gaat het nu met je? al een beetje aan het opknappen? Dana, gaat het met jou al wat beter of ben je nog niet fit? Hopelijk heeft je kleine meid je nog wat rust gegund van het weekend haha. Juenco, beterschap met je dochtertje, wat leuk dat sinterklaas even de tijd voor haar nam . Mopke, hoe gaat het nu met je na weer een week werken? is de misselijkheid nog te doen? Wat lief van je moeder van de kleding . Liefde, wat een mooie echo!! Hier nogsteeds misselijk, maar gisteren wel lekker bij de kapper geweest en nog een paar babykleertjes gekocht, was heerlijk om er even uit te zijn. Vandaag even lekker bij mn paardjes in de frisse lucht geweest. Die kleine van mij is zo knuffelig en aanhankelijk sinds ik zwanger ben. Mijn vriend heeft er een lieve foto van gemaakt.
Ow sorry... Nee, inderdaad...ik dacht dat jij schreef dat je een meisje kreeg, maar alleen Ellis heeft volgens mij nog maar zeker dat ze een meisje krijgt. Sorry...verkeerd gelezen/begrepen/gedacht etc Ja, bij ons ook veel meisjes, vooral aan de kant van mijn vriend. HEt zou bovendien voor mijn vriend en zijn vader erg leuk zijn als het inderdaad een jongetje zou zijn, want hij is dan de enige die de familienaam (en dat is best een unieke naam) wordt voortgezet Tsja en van dat Rhesus C, inderdaad weer toevallig Ze vertelden mij dat ze idd bij 27 weken gaan testen of ik antistoffen aanmaak tegen mijn kind. Zo ja, dan gaan ze daar wat tegen doen (wat weet ik niet meer...) want dan breekt mijn bloed het bloed van het kind af, waardoor het bloedarmoede krijgt. Ik vind het wel spannend, maar ach. Er zijn al jaaaaren vrouwen Rhesus C negatief en het gaat altijd goed volgens mij. @Calice: mooie foto, lief paardje!
Ha dames! Lig lekker lui op de bank, ook weleens lekker. Juenco, wat leuk zeg met sint en je dochter! Calice, wat een mooie foto! Hoe gaat het ermee? Ik ben nu wat misselijk. Ik weet niet heb een raar gevoel in mijn buik. Denk toch steeds meer dat het de kleine kan zijn. Het zijn kriebels in mijn buik en voel me niet helemaal fit. Morgenvroeg werken en daarna een gesprek met mijn leidinggevende. Gaat ook over het verlof. Wil dit aansluiten met zomervakantie, hopen dat dit gaat lukken!! Heb zoveel uren staan moet ze wel opmaken.
Succes met je gesprek Mopke. Mooie tijd hebben we om te bevallen , verlof + zomervakantie. Hoop dat t bij mij ook gaat lukken, komt volgende week tijdens vergadering. Wie denkt t Beebje al te voelen ? Mijn darmen zijn heeeeel actief, als ik t Beebje al voel merk ik dat niet door al t geborrel van m'n darmen
Bedankt. Komt vast goed. Alleen vandaag gaat het weer minder... Misschien wel omdat ik me druk maak. Ontbijt is eruit gekomen en de paar slokjes water nu ik weer thuis ben. Ik kan het gelukkig uitstellen tot thuis, vanaf de laatste klant ging het al niet meer. Maar dan is het nog 30 min zorg en daarna 20 min naar huis rijden. Wilde een dutje doen maar mijn hondje is zo blij dat ik thuis ben, moet verplicht spelen. Ik heb officieel bericht van mijn verlof. Nu de vakantie nog regelen. Ik heb verlof van 27-4 t/m 16-8. Dus ik kan gaan aftellen hihi.
calice, mooie foto!! lief zeg! het gaat al beter met me, voel me al wat fitter dan vorige week. ook geen keelpijn meer. mijn verlof is ook bekend, ik probeer tot 4 weken voor die tijd dus dan gaat het 30 april in. als ik ben bevallen hoor ik pas wanneer het verlof is afgelopen maar dat zal ook rond half augustus zijn. lekker de zomer thuis meiden!!!
Hmm. Gesprek gaat niet door. Is iets tussen gekomen.. Als ik dat had geweten had ik even kunnen slapen! Ga nu maar proberen wat te eten en duik daarna echt even mijn bed in. Ben op.