Ha, Mopke, laat je man maar lekker buiten roken, bah wat vies. Kraamzorg mag het ook niet binnen doen
Mirri, ik moet inderdaad maar eens een hobby gaan zoeken haha. Leren breien lijkt me eigenlijk wel wat, Kan ik lekkere warme sokken en sjaals maken, heb het steeds zo koud namelijk haha.
@Mirri Inderdaad een fijne bijkomstigheid dat we de eerste 12 weken al veilig door waren toen we erachter kwamen. We konden het ook meteen aan onze ouders vertellen, gelukkig! Schildkliermedicijn is idd verhoogd, heb nu een dubbele dosis. Hoop dat dat goed gaat, maar sta onder controle bij gynaecoloog. Oh, en succes met het zoeken van een naam @ Calice Breien, goed idee!!! Ik heb het ook heel vaak heel koud, maar misschien dat bezig zijn met wol al helpt.
Mieke, dankje! Calice, fijn dat het artsenbezoek goed is verlopen. Rust houden is zeker belangrijk voor je. Kun je voor ons allemaal truitjes breien. zo blijf je bezig. Nou mijn bloeddruk blijft laag, merk dat ik soms nog steeds duizelig ben enzo. Mirri, ik hoop niet dat de kraamhulp rookt. Blech. Maar ik bedoel dat de kraamhulp mijn man buiten zet als hij rookt. Heeft de hulp ook bij zijn broer gedaan en terecht!!! Ik heb trouwens minimale hulp gevraagd. 3 uur per dag. Mijn moeder komt me meehelpen want ik weet dat ze er toch al is. Dan is extra hulp een beetje onnodig vind ik.
Okee ik moet dit van me afpraten. Vriend zegt dat die niks meer voelt, ineens, sinds zondag. Hij weet wel dat die van me houd, maar hij voelt niks meer (???) Serieus, waar gaat dit over, ik snap der niks van! Hij ligt niet aan mij, maar aan hem. Nou ik wou nog iets schrijven, maar het is ZO VAAG, dat ik het niet eens op kan schrijven.. Zomaar ineens..
Jeetje Muisje, ik weet niet wat ik op je berichtje moet zeggen. Net op zo'n moment dat je zwanger bent en alles goed gaat met je kleintje enz. Wil hij wel met je verder of wil hij met jullie relatie stoppen? Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel.
Gats Muis, wat een onzin. Het is voor jullie beiden Ff wennen natuurlijk omdat t Beebje onverwachts komt maar hij zal zijn verantwoording moeten nemen. Pfft laat m maar Ff nadenken, hoop dat hij een echte man wordt en z'n vaderschap serieus neemt
Vage gedoe, sorry hoor zijn m'n hormonen maar ik zou heel boos worden Succes meis, schrijf t maar van je af. Hoop dat t tijdelijk is, mannen moeten vaak wennen aan de verantwoording die op ze af komt, is ook heftig
Ik heb n lage bloeddruk en heb t snel koud, dacht met n hoge dat je t eerder warm hebt ? Lekker breien dan Denk dat ik er ook aan begin
Muisje, wat een vervelende en verwarrende ontwikkeling in je relatie ineens... Ik hoop dat het koudwatervrees is voor een aanstaand kindje en dat hij weer bij zinnen komt. Zeggen dat je je geen zorgen moet maken heeft waarschijnlijk geen zin, toch hoop ik dat dat je lukt. Schrijf t in elk geval maar van je af wanneer je t nodig hebt, dat helpt altijd! Sterkte!!
Mooie echofoto in je avatar Mieke, was leuk dat je dan al een heel klein mensje ziet Wil je het geslacht weten bij de 20 wkn echo?
meid dat meen je niet!! krijgt ie het ineens benauwd nu je zwanger bent of zo? je hoort het wel vaker maar hij laat jou nu door een hel gaan! ik ben plaatsvervangend boos op hem!! :x ***dikke knuffel***
Pff nou ik weet hoe het nu komt.. Vond het al zo raar, want gister (wonen nog niet samen zoals jullie weten), ik kijk áltijd een programma, dat weet hij ook dondersgoed. Belt die, je programma is op tv. Ja duh?? Weet ik ook wel. Nou, ze vader heeft op hem in gepraat, hij krijgt er spijt van dat wij een kindje krijgen etc. En pappa is heilig. Hij ziet het nu ook wel in dat het nergens op sloeg, maar toch.. Volgens mij zit die met zichzelf in de knoop, en ik weet niet hoe ik of hij het kan oplossen.. Ben wel blij dat hij het heeft gezegd, oh ik was zo kwaad toen die daar ineens mee kwam, ik dacht ook oh nou ben ik zwanger en dan loop je weg??? Ik kon hem wel wurgen. Kijken hoe dit afloopt met zn pa. De viespeuk.:x:x:x Dat die dit heeft verteld neemt trouwens niet weg dat ik niet boos ben op hem ik ben woest. Dank jullie wel meiden
@ Mirri Dankjewel, ik ben zelf ook stiekem een beetje verliefd op die foto, kijk er veel te vaak naar. Maar ik vermoed dat er nog véél meer moeders zijn die dat met hun eigen echofotoos doen. Ik had de 'mazzel' dat mijn eerste echo inwendig was, terwijl ik al 12.5 weken was. Ik verwachtte zelf dat ik pas een week of 5 6 zwanger zou zijn, dus werd het een inwendige echo. Was dus helemaal niet nodig geweest, maar het resultaat is een superheldere foto met alles erop en eraan! @ Muisje Fijn dat je erachter bent wat er met je vriend aan de hand is. Hij zal wel in een lastige positie zitten, tussen jou en zijn vader in.. Ik hoop dat hij leert ermee om te gaan en de juiste keuze maakt! @ Allen Vinden jullie de tijd ook zo LANGZAAM gaan? Ik kan niet wachten op wat er allemaal verder gaat gebeuren in de zwangerschap, op het moment dat ik aan mezelf duidelijk ga zien dat ik zwanger ben of mijn kindje voel schoppen. En ik kan al helemaal niet wachten tot ons ukje daadwerkelijk in mijn armen ligt... Ik ben zo nieuwsgierig dat de tijd me niet snel genoeg gaat. Terwijl ik over 3 maanden wel zal denken 'Pff wat is de tijd hard gegaan, ik wou dat ik er meer van had genoten...' Dat probeer ik dus. Maar ben toch nieuwsgierig.
Muisje, jeetje dat is idd schrikken als je vriend dit opeens zegt. Wel super vervelend dat hij zo naar zijn vader luistert en er niet eerst met jou over praat. Ik hoop voor je dat dit tijdelijk is en jullie er samen goed over kunnen praten. Mieke, ik vind de tijd nu opeens erg snel gaan. Ben 'al' 14 weken zwanger. Dit komt ook mede omdat ik echt al een buikje begin te krijgen. Iedereen weet het, dus de kriebels komen meer. Ik vond de tijd tot 1 week geleden erg langzaam gaan. Maar ik kan ook niet wachten tot ik ons ukkie vast kan houden.
Och Muisje, wat een verhaal. Wat vreselijk dat zijn vader zo'n grote invloed heeft. Houdt je vriend nog wel van je? Hopelijk ziet hij echt snel in dat hij voor jou en jullie kindje moet kiezen! Sterkte... Welkom Miekelammetje! Ja, de tijd gaat inderdaad heeel erg langzaam. Bij mijn eerste vond ik het wel prima, maar nu ik naar die medische echo toeleef op 7 december kruipen de dagen echt voorbij. Ik wil de weken wel vooruit trekken zodat ik mijn kindje gezond en wel kan vast houden!! Verder aan allen: wel bijgelezen, maar geen puf om afzonderlijk te reageren Sommige dagen voel ik me topfit, sommige dagen (zoals vandaag) ben ik toch weer erg moe en misselijk. Liefs aan jullie allemaal!!
verschilt bij mij ook nog per dag hoe ik me voel juenco muisje, dan wordt het tijd dat die vader eens leert dat het JULLIE leven is en hij zich daar niet meer mee te bemoeien heeft, ik zou echt van mijn vriend eisen dat hij dat duidelijk maakt aan zijn vader, alleen op die manier is zo´n schok goed te maken en kunnen jullie met zijn 3tjes verder straks, en dan bedoel ik met de baby, niet zijn vader. net thuis van mijn werk, het nadeel is dat ik nu daardoor nog helemaal hyper ben en waarschijnlijk niet kan slapen straks maar morgen is mijn dochtertje wel weer om 7 uur wakker ***gaaap***
Ik heb ook niet altijd volop energie om te reageren hoor. Schoonmoeder is altijd van het laatste moment wat betreft etentjes etc. Zó frustrerend!!! Wordt er de vraag gesteld of ik maandagavond moet werken, 'ja'. O, want we willen gaan gourmetten. Of ik na mijn dienst om 22 uur dat nog even kom doen... Ja daaaaag! Moet dinsdag weer werken en ga normaal rond 22 uur naar bed.
Joh, van welke planeet komt ze Flauw grapje.... Maar wel een rare manier van doen zeg, verplaats het dan dat jij ook erbij kan zijn. Of je moet geen zin hebben.