Achjee nu al gezien door veel mei mamma's Arm jongetje hahahaha wat een geweldige echo, heel duidelijk. Zelfs ik zie het, iemand die nog nooit zo'n echo heeft gezien haha
Wat gaaf zeg Juenco! echt duidelijk een jongetje . Nu ben ik hélemaal benieuwd of er een meisje of een jongetje in mij groeit hahaha.
Wat een duidelijke foto, knap van de echomaker Ik wordt ook nieuwsgierig morgen 9.00 VK nu ben ik moe. Trustuh
Phoe ben even een beetje moedeloos. Dacht me gisteren iets beter te voelen dus ga vandaag even een paar uurtjes met mijn schoonmoeder naar de kerstfair hier in de buurt. Maar heb tot nu toe alleen nog maar de wc gezien vandaag door het overgeven... hoop zo dat het binnenkort eindelijk minder gaat worden want heb echt hoofdpijn door het overgeven nu.
Vind het zo stom dat ik er hier steeds over klaag , maar heb het idee dat mijn vriend het niet echt snapt. die zegt alleen "het hoort er bij". Ben aan de ene kant wel blij dat ik mn baan kwijt ben nu, dan heb ik teminste geen druk op mn schouders dat ik zou moeten komen werken en kan ik me koest houden.
Zo is dat Calice, rustig aan nu. We weten van te voren de klachten die erbij horen en beginnen er toch aan. Maar als t zover is kunnen we er flink last van hebben. Dan mag je wel klagen hoor, een kindje fabriceren kost veel energie merk ik. Ik heb best last van m'n bekken en rug, valt tegen maar tuurlijk ben ik blij met de baby, moet gewoon rustig aan doen. VK vanmorgen , kon t hartje niet vinden. M'n baarmoeder is groot dus t kindje lastig te lokaliseren. Ze is ervan overtuigd dat t goed zit mar we krijgen voor ons gemoedsrust om 21.00 een echo, dan kunnen we t ook zien
Wat een gave echo Juenco, zo duidelijk Mirri, hopelijk stellen ze je vanavond weer gerust bij de echo! Ik mag me vanmiddag om drie uur ook weer melden in het ziekenhuis, vanochtend nog een keer hevig helrood gebloed, is nu weer over maar ze gaan de baarmoedermond voor alle veiligheid checken.
Ellis, succes in het ziekenhuis! ik zou er steeds van schrikken zeg! mirri, een extra echo, altijd goed laat alles goed zijn! calice, inderdaad fijn dat je nu even niet werkt, anders heb je ook nog dubbele druk erbij van je werk en geen begrip van je vriend. rustig aan ik kom net thuis van het ziekenhuis, mijn schildklier is nog steeds niet goed, het is niet ernstig en ze denken geen gevaar voor de baby omdat het behandeld wordt maar ik heb er zelf wel klachten van, nu hogere medicatie. hopelijk helpt het. over 6 weken terug.
Ooh Dana, dat ook jij snel beter gaat worden met je medicatie! Ja zeg, ik schrik me ook iedere keer kapot als ik dat bloed zie, het voelt niet als kramp of het voelt ook niet aan zoals menstruatie, vergelijk het een beetje met een bloedneus
Gewoon lekker klagen Calice! Ellis veel succes. Ik heb ook wat te klagen, ik ga kapot van de pijn, vandaag maar naar de huisarts geweest. Waarschijnlijk ischias. Ik zit er echt even doorheen. Altijd blijven lachen Al valt er niks te lachen Wat wel leuk is, nog 8 dagen en heb ik weer een echo Daar kijk ik naar uit!
Pff nee, maar na regen komt zonneschijn zeggen ze! In mei sowieso. Ach we moeten ons er doorheen slaan he Hoe gaat het met jou?
gaat best goed hoor ik heb over 7 dagen een echo, geslachtsbepaling, kan niet wachten en hoop op een meewerkende baby
Haha, ja duidelijk hè? @Calice: ik kan me voorstellen dat je ook nieuwsgierig bent. Heb je een voorkeur? Wel ontzettend kl*te dat je je zo voelt. Gewoon lekker klagen hoor, daar zijn wij toch ook voor @Mirri: veel succes met de echo straks! Lekker naar je ukje kijken weer. Hadden ze gevoeld dat je baarmoeder groot is? Bij mij ligt hij wat naar achter waardoor ze het hartje soms ook moeilijk kunnen vinden of slecht kunnen. @Ellis: En? Hoe was het met je baarmoedermond @Dana: wat vervelend zeg. Wat merk je daar precies van? Lijkt me echt beroerd en ook wel spannend in verband met de kleine. GElukkig zeggen ze dat het geen kwaad kan! En volgende week weten ze wat voor geslacht jullie kindje heeft. Spannend hoor. Onze dochter wilde destijds inderdaad eerst niet goed meewerken en deed steeds haar arm tussen haar benen. Toch konden we het spotten hihi. Komt dus vast wel goed! @Muisje: meid...het zit je inderdaad niet mee. Ischias is niet best. Heb je een rughernia? En nu dan? Oefeningen doen? Lekker dan in je zwangerschap Sterkte! Inderdaad nog een week wachten en dan weer kleintje kijken!
Ik had niet de huisarts zelf, maar eentje die lager staat. Kan even niet op de naam komen, zwangerschapsdementie Maargoed die zei dat het vanzelf moest overgaan?? Maargoed vond dat al raar dus ga morgen als er plek is wel naar de huisarts.
Thnx Juenco, alles was goed, hartje gezien beebje zwaaide en duimde, helemaal blij. En.... Mirriman vroeg of er al iets te zien was......ze denkt een meisje, maar nog niet 99 % zeker Nu ben k moe, Trustuh mamma's