Oho, gaat je beebje nu al dwarliggen Dana ;D Wel fijn dat het er gezond uit ziet. Stabijtje fijn dat de wagen goed is, wij zijn nog in dubio.Ik heb vanmiddag wel een schattig eerste setje mt 50 gekocht, zal m later op foto zetten Hoi Mopke, zo de kinderkamer al besteld, lekker Ik moet nog beginnen met de zolder opruimen, dan manlief aan t werk zetten. Daar gaat de oudste naartoe en daarna moet zijn kamer nog omgebouwd worden. Pffft eerst maar kerst en o&n 0-o
@Stabijtje: dat heb je goed gescoord! @Dana: hmmm hopelijk is die van ons niet zo dwars morgen... Wel fijn dat voor de rest alles er prima uitzag! @Calice: ow hersenschudding is niet fijn. Beterschap. Een boom van 2,5 meter Wonen jullie in een kerk? @Mopke: leuk hè, die aanbiedingen? Hopelijk snel minder moe. @Mirri: zo schattig, zo'n eerste pakje! Hier weer wat beter en vandaag weer aan de slag, maar nog niet 100%. Lijk nu flink verkouden te worden. Verder vandaag voor het eerst naar de VK. Bloeddruk is helaas te hoog, 132 over 93. Volgende week weer terug. Is het dan nog te hoog, dan gaan ze weer overleggen met de gyn. Was er al een beetje bang voor, want op mijn werk is het nog steeds gezeur, dikke stress. Weet nog steeds mijn werkdagen niet en krijg er alleen maar werk bij. Ik probeer chill te blijven. Het goede nieuws is dat hubby maandag een gesprek heeft voor een functie 100% in zijn straatje, in Leiden! Joehoe! Hoop het zo voor hem (en ons natuurlijk)!
Oei Mykelti, echt rustig aan doen hoor Hoop dat de sollicitatie van je man goed gaat, dan heb jij wat meer rust en een sterkere positi in je onderhandelingen op je werk. Take it easy Hoop dat je morgen een fijne echo hebt Hier de foto van t wetje dat ik niet kon laten hangen
Zo schattig Mirri! Spijtig Dana, wel weer een extra echo en gelukkig alles goed met je kindje. Ah Mykelti, morgen is het jouw beurt Doe rustig aan Calice, beterschap! Stabijtje : fantastisch dat je een goede koop hebt gedaan. Ben je nog misselijk Mopke? Ik wil ook shoppen nu dus ik hoop dat beeb maandag goed ligt. Na de feestdagen gaan we even kijken bij vrienden die nog een heuse baby-uitzet hebben of we spullen kunnen overnemen, dan kunnen we stilaan ook de rest uitkiezen.
Fijn Ellis' als je spullen kan overnemen. Ik heb een collega waar ik wat van krijg. Een zus die een mooie hindopen wieg van vrienden te leen vraagt. En verder scharrelen we op mp. Kids kosten genoeg dus we willen low budget starten En er gaan wel wat centen in de kamers opknappen zitten Hoop een goeie echo voor je maandag Ellis
Grappig Ellis, jouw kids zijn ook al zo groot Mijnes 14 & 12 Grappig hè, beginnen weer helemaal opnieuw. Ik heb alleen nog een boxkleed en wat zelf gebreide truitjes van oma waarvan ik geen afstand kon doen. Hoe vinden jouw teeners het ?
hey even snel een berichtje voordat ik ga werken, dinsdagochtend mag ik alweer voor een echo, ik mag heel vroeg voordat het spreekuur begint omdat ze helemaal vol zaten tot januari en ze dat sneu vonden voor me, aardig he? zo ga nu werken, tot vanavond! fijne dag!
Goed hé Dana, dan hoef je niet te lang te wachten. Mirri, ik heb een dochter van 13 en een zoon van 11 en die vinden het helemaal geweldig! Ze vinden wel dat een zwangerschap heel lang duurt
Nou het heeft wat moeite gekost, de kleine lag super dwars op de kop, beentjes bijelkaar en kon geen moment stilliggen De echoscopist stelde voor om eventjes een ommetje te maken en dan nog een keer proberen. Toen leek het er op dat het weer niet zou lukken en ineens was daar het geslacht in beeld! Het is een jongen!
Mirri: meisje Juenco: Jongetje Ellis: meisje Stabijtje: jongetje Dana: ....kleine ondeugd...nog even geduld. Hmmm balen Calice! EN Mykelti ook, nu weer verkouden. Bah... Dana, ook al zo'n veelvraatje? Mijn dochter kan soms ook wel 3 op. Vanmorgen wilde ze na 2 "nog een beetje mama...???" Haha, dat heb ik maar geweigerd @mirri: wat een prachtig pakje, mijn smaak!
Mykelti, balen van de hoge bloeddruk maar hopelijk voor je is het een momentopname... En hopelijk heeft je man succes maandag!! Mirri, wat een leuk pakje! Ellis, altijd handig spullen overnemen. Wij kennen niemand die de spullen al weg kunnen doen, helaas. Dana, nou dat is fijn zeg zo snel! Hoef je niet zo lang meer te gissen. Stabijtje, leuk een jongen! Heb je wel geluk gehad dat ze het toch konden zien. Ik zie nu dat we gelijk opgaan met de geslachten. Grappig. Benieuwd of dat iets zegt voor mij... Maar dat weten we bij de geboorte pas. Ik denk dat ik een jongen krijg. Ik ben uitgeput, pas om 15 uur thuis van het werken door crisisgevallen op het werk. Pfff. Vanavond de belangrijke borrel en dan lekker uitrusten het weekend.
zooo thuis uit het werk, weekend! ja juenco, jij ook al zo'n veelvraat? haha, ik vind het nooit erg zolang het maar niet met snoep is mopke rust goed uit na de borrel vanavond, sterkte! mykelti rustig aan met die bloeddruk, dat is best vroeg hoog zeg. hopelijk is het snel lager. mirri was jij dat nou met dat schattige pakje? ***smelt***
Wat een super leuk pakje mirri!! Zo schattig.. Het gaat inderdaad gelijk op met de geslachten wat super leuk. Ik heb volgende week zaterdag, de dag voor kerst, een pret echo en gelachtsbepaling.. kan echt niet meer wachten!!! Fijn weeken iedereen x
ik lees net dat MissQ van de mei-mama's met 18 weken haar tweeling is verloren, heel veel sterkte voor haar met dit intense grote verlies
Och wat naar Dana voor haar. Ja, ik had dat schattige pakje Stabijtje, voor n jongen heb ik ook al heel leuke dingen gezien leuk he om te weten wat t wordt had ik zelf niet gedacht hoor. Nog maar n weekje Liefdeis ;D
Wat verschrikkelijk, tweeling verloren... Heel erg triest. Ja Mirri, ik kan nu los met de jongenskleding, al blijf ik nog wat voorzichtig tot de 20 weken echo. @ liefde dus volgende week ook de geslachstbepaling, spannend, hopelijk werkt de kleine goed mee