Het was super hoor! Racoon stond in het voorprogramma. Nu best wel moe. Heb ook veel gedaan vandaag. Juenco, dat is fijn dat het al betet gaat. Alleen keelpijn is ook niet echt prettig. Muisje, fijn dat je echo goed was. Wel een erg leuke verrassing hoor even weg!!!
Muisje, jij bent al in de helft fijn dat alles goed was, ben je weer gerust gesteld. Wat erg van MisQ! Dan denk je dat alles ok is na die spannende 12 weken en dan toch gaat het nog fout... Straks de echo, spannend gelukkig een druk dagje dan zal het al snel 18u zijn. Aan iedereen een fijne werkweek en veel plezier met de voorbereidingen voor de kerst!!
Fijn dat het leuk was Mopke, ik kan me wel voorstellen dat je nu moe bent Goed zo Stabijtje geen geslacht kunnen ontdekken, maar het belangrijkste: alles was goed Oh ja, Ellis, straks echo...spannend. Veel plezier!!!
Ellis veel succes en plezier straks bij de echo! Ga het lekker rustig aan doen vandaag. Oppeppen voor volle werkweek t/m volgende week maandag.
Veel plezier met de echo Ellis en jij morgen Dana Leuk Mopke Racoon & Jurk Ik mag straks weer werken tot vanavond 20.30 Dus nu lekker rustig opstarten & rommelen
Helaas ladies, de gyn heeft de afspraak verzet omdat ze met spoed is weggeroepen. Balen dus.... we mogen donderdag om 12 u gaan dus toch niet te lang wachten. Dana, het is weer aan jou
Rhx Mirri, het was erg leuk idd. Jammer Ellis, maarja spoed kun je niet voorzien. Gelukkig is het zo donderdag! Dana veel succes voor morgen en plezier! Manlief moet overwerken. Wordt een latertje helaas... Is al een hele week het geval is niet altijd even leuk. Het lijkt namelijk of ik last heb van harde buiken, niet echt prettig. Voel mijn baarmoeder erg duidelijk en heb er pijn aan. Moet het eigenlijk gewoon wegpuffen... Niet echt een prettig gevoel. Als het blijft ga ik maar even de vk bellen.
Hee ladies. ben het hele weekend weg geweest, dus had veel bij te lezen en jeetje wat een nieuws. MissQ allereerst, wat erg!! Ik moet er niet aan denken zeg... Weet niet of je dit leest op dit forum, maar: sterkte! En dan het goede nieuws: wat leuk dat zoveel mensen al weten wat t wordt!! Gefeliciteerd met al jullie jongetjes/meisjes! Ik word hier alleen nog maar nieuwsgieriger van... Ellis, nog even geduld! Spannend! Mopke, doe je rustig aan? lekker warm bad nemen ofzo (als dat kan) en inderdaad bij bezorgdheid maar vk bellen. Beter t zekere voor t onzekere. Ik heb n drukke week voor de boeg, inpakken en schoonmaken, want: vrijdag verhuizen, eindelijk samenwonen met mijn lief!! Heb zoveel zin om dit nu allemaal écht samen met hem te doen, zwanger zijn op afstand is maar niks.
Mieke, thx. Ik heb al een warme douche genomen, heb geen bad. Maar het heeft nog niet echt veel geholpen. Wilde vandaag aan het kamertje beginnen om mijn man te ondersteunen maar meer dan het huishouden kwam ik niet aan toe... Baal ervan. Maar als het aanhoud ga ik morgen toch maar de verloskundige even bellen ja... Hopen dat ik wat kan slapen iig... Had al wat op lopen zoeken, maar internet is killing als je zwanger bent... Dus ben maar weer opgehouden. Maar wat leuk zeg samenwonen! Samenzijn in deze periode is wel fijn ja. Veel plezier met overhuizen!!!
Mopke, rustig aan hoor met harde buiken laat t huishouden maar waaien, je kindje is belangrijk, heb je de VK al gesproken ? Mieke, gezellig; samenwonen. Succes met verhuizen
Mirri, nee toch maar niet. Durf niet zo goed te bellen nu. Maar heb even uit zitten huilen toen mijn man thuis kwam. Moet morgenvroeg werken, even kijken hoe het gaat. Gelukkig vallen er cliënten uit, heb ik de tijd om even te bellen dan.
zooo dames, onze mei baby is een jongetje verder is alles goed met hem, alles werkt en hartje klopt mooi regelmatig. ik ga werken over een uurtje, fijne dag!!
Jeeej een jongetje!! Gefeliciteerd! Mooi dat alles goed was. Er worden in mijn omgeving ook veel jongens verwacht. Dus dan moet die van ons wel een meid zijn haha!
@Mirri, dankje! Nu druk aan t inpakken en schoonmaken. Pff, ben eigenlijk echt al helemaal klaar met dit huis... Nog even volhouden! @Dana, wauw, wat leuk, een jongetje! Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed met hem is. @Mopke, ja veel jongetjes he? Ik weet alleen niet of dat nou een reden is om te denken dat wij ook wel een jongetje zullen krijgen, of dat het juist een meisje zal zijn....
Mopke, wat vervelend van je harde buiken zeg, denk wel dat de VK gaat zeggen dat je rustiger aan moet gaan doen als je ze belt. Was je man nog een beetje op tijd thuis gisteren? Mieke, Leuk zeg verhuizen/samenwonen! een nieuwe stap met de kleine er bij , snap wel dat je het inpakken nu wel zat bent. Dana, Wat leuk een jongen! Juenco, hoe gaat het nu met je? al weer een beetje opgeknapt? of zet de verkoudheid door? Morgenavond weten wij hopelijk wat we krijgen , ben zo benieuwd!
Dat zullen we vanzelf zien. Ik heb nog steeds last van harde buiken. Soms doen ze ook zeer... Ik wacht nog even met bellen denk ik. Het moet vanzelf overgaan lijkt me. Vandaag weer lekker rusten en ben morgen zomaar vrij!! Heb wel aangegeven dat ik 1 cliënt niet kan helpen. Zoiezo ivm verkoudheid (terminaal). Maar het is zware zorg die we echt met z'n tweeen uit moeten voeren. Dat trek ik niet in deze omstandigheden. Calice, hij was een half uurtje eerder thuis. Wel fijn zo onverwachts. Spannend hoor morgenavond de echo, ik ben benieuwd!
Echt rot dat je er zo'n last van hebt , ik weet niet of het helpt hoor maar misschien een warme kruik op je buik leggen? Wel fijn dat je morgen een dag vrij hebt, dan kan je nog even extra bijtanken.