meiden die eind mei zijn uitgerekend: kletsen over de komende tijd?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juenco, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Gelukkig slaapt ze weer. Mijn kleine hoopje, gloeikacheltje. Ik ging net even bij haar kijken en ze lag helemaal met opgetrokken knietjes onder haar buik onder de dekens vandaan. Ik heb haar maar lekker laten liggen ;)

En bijnamen voor ons kleintje, nee niet echt. Komt denk ik omdat we al een naam hebben. Hij heet nu ......ie (zijn naam met ie erachter) ;)

2. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Geslacht gaat gelijk op zie ik. Grappig!

Juenco, wat zielig van je dochtertje zeg! Wel fijn dat het met jou beter gaat.

Calice, idd wat al gezegd wordt dat moet een meisje worden hihi. :)

Ik heb nog niet gebeld. Voel me zo'n miep... :(
    Ik ga morgen echt bellen als ik er nog last van heb.
    Ik heb al zoveel overwonnen, wil me echt niet aanstellen. Maar het voelt niet echt prettig en is soms erg pijnlijk.
    Ik ga in januari beginnen met yoga, hopelijk helpt dit voor me.

Ik maak me denk ik te druk om mijn cliënten.
    Er is een psychiatrische cliënt bij waar ik nu intensief kom en mee bel.
    Is suïcidaal, manisch/depressief, rookt als een ketter. Drinkt regelmatig, nog net geen alcoholist. Woont samen met partner die dezelfde problematiek heeft...
    Helaas komen we alles tegen in de wijk.

3. Dana

Dana Niet meer actief

klinkt zwaar je werk mopke, bel nou vandaag he? rustig aan ;)

4. Dana

Dana Niet meer actief

veel beterschap voor je meisje juenco!

5. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Juenco, hoe gaat het nu met je meisje?

Mopke, wat super vervelend dat je je zo zorgen maakt om je cliënten.
    Maar je stelt je echt niet aan hoor! vind je hardstikke sterk hoe je met alles om gaat.
    De VK kan je misschien wel wat tips en adviezen geven.

Volgensmij voel ik mijn frumpie al de hele ochtend :D , het is een gevoel wat ik nog nooit eerder heb gevoeld en een beetje plopjes achtig :D .
    Was vanochtend al om 5 uur wakker omdat ik zo misselijk was, ook weer flink staan overgeven maar het plopjesgevoel maakt me zo gelukkig haha.

6. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Heb vandaag geen last van harde buiken. Joepie!!
    Maar wel bandenpijn pfff. Mijn buik is echt bezig met groeien merk ik.
    Terwijl ik volgens de weegschaal nog steeds niet bijkom, ben nog steeds die 5 kilo kwijt.

De VK was bezig met een bevalling vanmorgen. Als het terugkomt bel ik wel weer. Ik heb echt mijn rust gepakt gisteravond en vandaag en het werkt. Ik ben geen stilzitter meer, maar ik ben weer verslaafd aan lezen. Heb ik dit jaar nl. gewoon geen tijd voor genomen.

Calice, leuk he dat gevoel in je buik. :D
    Is het ook zo'n druktemaker?

Juenco, hopelijk gaat al beter met je dochtertje.

7. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Mopke, wel heel fijn dat je harde buik over is! rust doet blijkbaar toch echt wonderen.
    Mooi dat je de VK zo nog even kan bellen.
    Lekker zeg dat je buik zo aan het groeien is :D , het aankomen zal vanzelf gaan komen denk ik.

Het is inderdaad een drukte van jewelste in mn buik haha, was net even bezig geweest en toen ik ging zitten begon het gestuiter weer haha.
    Zit echt met een big smile op mijn gezicht nu :D .

8. MiekeLammetje

MiekeLammetje Actief lid

17 nov 2011
    408
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zwolle
    @ Calice, weet je al meer? Ben benieuwd hoe t is bij de vk!
    Wat leuk dat je frumpie zo voelt!!! Kan me voorstellen dat je dan met een smile van oor tot oor zit. Ik zit er echt op te wachten tot ik iets voel. Denk wel soms iets te voelen, maar weet niet of ik t me nou verbeeld... Ik wacht wel gewoon tot t duidelijker wordt. Maar zeker vandaag is een actief ukje leuk, krijg je misschien nog wel te zien op de echo.. spannend hoor! Kleintje verheugt zich net zo op de vk als jij! ;)

@ Mopke, fijn dat t beter gaat met je buik. Met zulk veeleisend werk als jij hebt, kan ik me voorstellen dat je lijf je een duidelijk stopsignaal geeft. Goed naar luisteren hoor, voor jezelf en je ukkie! Ben je iets leuks aan t lezen nu? Dat ontspant wel!
    En bandenpijn, tsja dat klinkt bekend! Heb er niet de hele tijd last van, maar t schiet wel mn liezen in als ik gaap, nies of hoest. Maf man! Maar hoort erbij, goed teken he!

@ Juenco, jeetje wat een ziekenboeg bij jullie... De een na de ander! Hoop dat je dochtertje snel beter is en dat t dan weer een beetje gezond blijft bij jullie in huis.

Verhuizen hier schiet nog niet echt op, ben de laatste tijd zo veel bij mijn vriend geweest dat dit huis helemaal niet meer als thuis voelt. En nu zit ik hier ineens de hele tijd in mn eentje. Draagt niet echt bij aan t kerstgevoel... Maar ach, het is maar voor even. Zit wel veel te veel op deze site mn tijd te doden, omdat ik hier met niemand contact heb. SAAI!! Ha, en daar zijn jullie nu dus even slachtoffer van, sorry! ;)

9. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Mieke, jammer dat je "oude" huisje nu zo kil voelt nu je er weinig bent. Maar wij vermaken je wel hoor als je je verveeld haha.

Ik heb eerst ook steeds getwijfeld of ik wel of niet wat voelde, was vorige week nog erg onzeker omdat ik steeds niks dacht te voelen, maar sinds vandaag kan ik er echt niet meer omheen haha.
    We hebben de echo pas om 21.00 vanavond, dus word nog een lange dag vandaag haha.

10. MiekeLammetje

MiekeLammetje Actief lid

17 nov 2011
    408
    0
    0
    Zwolle
    Calice, fijn dat ik mn tijd hier mag komen verdoen!! :D Zit te twijfelen of ik hier nog een kerstboompje op ga zetten, want kan wel een beetje sfeer gebruiken... Best nutteloos, want dan moet ik m vrijdag weer afbreken en waarschijnlijk staat ie alleen maar in de weg met verhuizen... Maar anders is t ook zo ongezellig! Dilemma!
    Jeetje, wat zullen de uren vandaag lang duren voor jou! Maar ik tel met je mee af hoor! Hoop dat ukje er goed voor ligt vanavond!!

11. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    De uren gaan inderdaad heeeel langzaam vandaag haha.
    Gelukkig word er om 19.30 nieuw hooi gebracht bij mijn paarden dus dan ben ik weer even zoet en is het zo tijd om naar het echocentrum te gaan :D .

Je kan natuurlijk ook een klein kunst boompje doen met een paar lampjes, mini balletjes en een piekje. die past zo in een plastic boodschappentas als je vrijdag over gaat en is toch gezellig.

12. MiekeLammetje

MiekeLammetje Actief lid

17 nov 2011
    408
    0
    0
    Zwolle
    Nou tot die tijd blijf je wel zoet toch? Op je gemakje lekker koken voor jezelf, dan naar de paarden... Komt goed.

Ik ga inderdaad maar mn kerstboompje neerzetten. Gewoon, omdat anders de tijd zo saai verstrijkt.

13. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    En dan heb je meteen bezigheidstherapie tijdens het optuigen haha.

We eten lekker makkelijk vandaag, ik maak wat rijst en dan een mora bakje met saté er door voor mijn vriend en ik balletjes in zoetzure saus haha. Meer krijg ik denk ik ook niet weg door de zenuwen :p , ze beginnen nu namelijk wel echt toe te slaan.
    Maar voor we het weten is het zo ver :D .

14. MiekeLammetje

MiekeLammetje Actief lid

17 nov 2011
    408
    0
    0
    Zwolle
    Is je kleintje nog steeds zo actief? Heeft er net zoveel zin in als jij waarschijnlijk! Trouwens wat goed dat jullie de echo ook 's avonds kunnen plannen. Hier mocht dat alleen maar met 20 weken, daarom kon mijn vriend ook niet mee...

15. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Het is nu wat rustiger in mijn buikmaar dat zal bij de paarden wel veranderen denk ik als ik actief word.
    Ja dat is echt fijn hier, kan zelfs op zaterdag zodat je ook makkelijk iemand mee kan nemen. Bij de VK kan ik wel alleen op bepaalde dagen overdag terecht.

16. Dana

Dana Niet meer actief

calice geniet ervan! leuk!! :D

17. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Leuk Calice, nog eventjes wachten, voor je het weet is het zover!

Fijn Mopke dat het beter gaat en je niet zoveel pijn meer hebt.

Met mijn vrouwtje gaat het een stuk beter!!! Ik denk dat ze precies hetzelfde heeft als ik vorig weekend heb gehad. Toen had ik immers koorts. De volgende dag had ik buikkrampen. Mijn dochter heeft het denk ik wat erger, want die heb ik al 2x moeten verschonen van een flinke diarree-luier. Jammie...;)

18. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Mieke, thx. Tja, bij ons in de wijk moet je je soms in de raarste bochten wringen. Maar dat maakt het werk ook erg leuk!

Bandenpijn, ja met niezen en hoesten heb ik het ook. Erg pijnlijk.

Calice, wel lang wachten tot 21 uur. Zitten jullie dadelijk te stuiteren in bed, hihi. Maar zeker fijn die afwijkende tijden. Dat kan hier ook bij het echobureau.

Juenco, die luiers zijn wat minder. Maar hopelijk gaat het snel over.

19. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Haha sorry ik heb het lijstje verpest :p .

Wij krijgen een Zoon :D :D :D :D .

20. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Hahaha, iemand moet het doen he!

Maar wat leuk!!! Gefeliciteerd!!! :D

Deel Deze Pagina