Ziezo, alles bijgelezen en het gaat de meimama's voor de wind lees ik (behalve mopke dan, bah die misselijkheid!) Nee Mirri, ik ben zelf niet gaan schaatsen, ik heb toegekeken met een kop heerlijke chocolademelk. Je kan zelf wel voorzichtig zijn maar met al dat jong geweld daar toch liever geen risico's nemen Ik heb van de familie al een hele hoop babyspulletjes gekregen : rompertjes, slabbetjes, sokjes... allemaal unisex want zij weten niet wat het wordt. Ikzelf heb 2 schattige meisjespakjes gekocht en als dan toch blijkt dat het een jongetjes is dan heb ik alvast een kado'tje voor Mirri en Mykelti De bakerpraatjessite ga ik nog effe lezen en ook de bevallingsverhalen, lijkt me leuk. Tot later!
Ok, ik zou ook graag willen schaatsen maar durf ook t risico niet te nemen. Lief dat je al zoveel hebt gekregen. Haha nu wordt t helemaal spannend de uitslag van je echo
Hey ik sluit het lijstje af. Dat is niet eerlijk! Ik moet langer wachten... Ellis, lekker druk dagje gehad dus! Schaatsen durf ik ook niet, terwijl ik me nu zo op de echte winter verheug. Ga ik maar veel sneeuwbalgevechten houden hihi. Misselijkheid blijt de hele dag aanwezig. Maar ik probeer goed te blijven drinken en eten. En ik denk dat ik een blaasontsteking heb of bijna weg is. Pijn bij het plassen en ben niet echt lekker. Morgen maar even de huisarts bellen. Ik heb ook super veel babyspulletjes gekregen. Van een vriendin gisteren een hele tas vol met rompertjes en pakjes maat 56 en 62. Ik hoef denk ik nog amper iets bij te halen in die maten. En mijn familie is echt gestoord! Van mijn oma krijgen we de box en maxicosi. Van mijn ouders en zus de kinderstoel. Hoezo we worden verwend?! Echt niet normaal gewoon maar wel super lief! Mijn opa is helaas overleden begin dit jaar en mijn oma zegt nu. Ik geef liever nu cadeaus dan dat ik het dadelijk niet meer kan. Echt lief, ze is een schat van een oma.
Even een snel berichtje van mij, lees van het weekend weer even bij en reageer dan op iedereen. Had vanmiddag mijn moeder aan de telefoon toen ze ineens helemaal niet goed werd. Ze had erge pijn op haar borst dus heeft de huisarts gebeld, die weer een ambulance dus binnen no time stonden ze bij haar huis. Ze is met de ambulance afgevoerd en mijn vriend en ik zijn ook direct die kant op gereden, ook mijn broer en zus kwamen naar het ziekenhuis en toen was het wachten. We hebben van 16.00 tot ongeveer 22.00 zitten wachten maar toen kon er nog niet veel verteld worden. Wel was bekend dat ze een nachtje moet blijven dus mijn vriend en ik zijn naar haar huis gegaan om een tasje te maken en de hond en kat op te halen welke nu bij ons in huis zitten. Mijn broer heeft het tasje naar haar toe gebracht terwijl mijn zus nog bij haar was. Het ziet er naar uit dat het haar hart is (hartaanval oid.) dus ze ligt nu op cardeologie aan de hartbewaking. Haar hartslag is nu gelukkig wel iets rustiger en morgen gaan ze weer verder met de onderzoeken. Ik ga nu proberen te slapen want morgenochtend vroeg belt mijn vader weer vanuit Afghanistan. Het is nogal een geregel en gestress geweest vandaag maar ben blij dat ze nu in goede handen is.
Jeetje Calice, dat is schrikken! Heel veel beterschap voor je moeder en sterkte voor jullie allemaal. Mopke, hopelijk ben je toch snel van die misselijkheid af. Daar word je toch ook slap van... Oh en laat je je urine ook op kweek zetten? Als je de GBS bacterie hebt (wie heeft die ook alweer, Calice dacht ik?) dan moet je in het ziekenhuis bevallen en ook extra in de gaten gehouden worden. Beterschap! Leuk al die echo's die eraan komen! Hier mega verkouden en dus wederom niet top...zou dat ook ooit overgaan? Volgens mij moet het eens even flink gaan vriezen, dan gaan die virussen/bacteriën grotendeels dood...eindelijk...
Volgens de bakerpraatjes krijg je een meisje wanneer je vaak verkouden bent Mykelti Ik heb er ook last van, vaker dan normaal. Loop nu ook alweer/nog steeds te snotteren Calice beterschap voor je moeder, gelukkig is ze in goede handen nu, hoop dat ze op tijd waren
Calice: sterkte met je moeder, hopelijk is haar toestand snel stabiel. Mopke, toch laten nakijken die blaasontsteking want tijdens mijn vorige zws heeft dat doorgezet naar een nierbekkenontsteking. (gelukkig) geen last van verkoudheden hier. Vandaag 18 weken, doet me eraan denken dat ik weer eens een foto moet maken van m'n buik. De weegschaal zegt : +5kg
3-1. Judith 6-1 ;Juenco - Mykelti 9-1 Dana 10-1 liefde 11-1 Tante 12-1. Stabijtje 14 -1 Mirri 16-1 Ellis 17-1 Mopke meiden heb me er even tussen gezet kan nu al niet meer wachten hopen dt alles goed is met onze kleine moppies.. calise sterkte met je mama!!
en er dan hier eentje posten Mirri Wij vertrekken morgenmiddag naar de Vlaamse Ardennen om samen met de vrienden en kids oudjaar te vieren. Dus als ik geen gaatje meer vind om te posten : een fijn eindejaar iedereen en tot in 2012!!
Ellis, veel plezier! Calice, hoe gaat het met je moeder? Mag je vader nu terug om haar bij te staan? Hier mijn buikfoto van deze week. Buik wordt nu goed hard en vetrolletje is nagenoeg verdwenen.
Jee Calice, wat een ellende.... hopelijk knapt ze snel weer op! Beetje jammer zo met de feestdagen.... sterkte! Ja, buikfoto's.... zo stom.... bij vorige zwangerschap elke twee weken zo'n foto, nu ben ik bijna 20 weken en heb ik nog geen enkele foto gemaakt....morgen maar eens echt doen! Gisteren is een vriendin van me bevallen, begint het bij mij toch ook al wel te kriebelen! Wat voel ik me ellendig zeg...dat wil zeggen....mijn gezicht.... ik heb nu last van een allergische reactie op een bodylotion die ik wel op mijn gezicht dacht te kunnen smeren.... wat een ellende. Knalrood, gloeiendheet en opgezwollen. Heb net half uur buiten gelopen om frisse wind te voelen...hopelijk vannacht wat minder last! Nou, morgen nog werken tot 18.00 en dan oud en nieuw vieren! iedereen fijne jaarwisseling!
Mooi rond meidenbuikje Mykelti Ik dacht dat ik weinig foto's had gemaakt Judith, maak ze snel Gaaf he, ik ga ook al uitkijken naar de bevalling en Baby, voorlopig nog maar genieten van de zwangerschap en t gekriebel in mn buik
Calice, beterschap met je moeder! Ligt ze nog op cardiologie? En weten ze al iets meer? Dat is een minder einde van dit jaar, ik hoop voor jullie dat het snel beter gaat. Urine niet laten onderzoeken. Ze twijfelde of het wel een ontsteking was...? Ik ga maandagmorgen weer bellen met het spreekuur dan heb ik de huisarts zelf aan de lijn wel zo fijn. Ellis, veel plezier in de Ardennen! Mirri, mooie foto's hoor!! Ik heb het record, laatste foto was met 9 weken... Oeps! Judith, hopelijk is je gezicht al minder geworden. Bodylotion hoort ook op je body. Ik heb lekker weekend!!!
Mopke, bij mijn ha kan ik zo een potje urine aan de assistent geven die checkte het direct. Doe volgend jaar maar Thnx voor t Compliment, ben er zooooo blij mee Dana 2012 wordt een belangrijk jaar voor Ons, allemaal een nieuwe gezinssamenstelling Hier de laatste jaarwisseling met z'n 4-en Veel plezier vanavond
Ladies een heel mooi, gezond en wonderlijk nieuwjaar met hele lieve gezonde nieuwe kindjes!!! Helaas de hele avond beroerd geweest, maar heb 12 uur tenminste gehaald!