succes vandaag tante! mooi buikje miekelammetje! we zijn even ver maar bij mij zie je het nog niet zo duidelijk. begint nu wel te komen trouwens hoor bedankt stabijtje voor het opzoeken vh lijstje! ijzergehalte is idd geen ingewikkeld onderzoek, gewoon even bloedprikken.
Mieke, mooi buikje! Wij hebben allebei op maandag de echo Judith, soms lopen de dingen nu eenmaal wat anders dan gepland maar daarom niet minder leuk Ik hoop dat we een foto te zien krijgen van je trouwjurk Dochterlief was vanochtend al weer helemaal sjacherijnig omdat het maandverband zo vervelend voelt, heb haar al 3 'modellen' laten proberen dus straks maar weer naar de supermarkt. Ze is er gewoon nog niet aan gewend, leg dat maar eens uit aan een ongestelde tiener
@MiekeLammetje: wij hebben gisteren onze 20-weken echo gehad in het ziekenhuis en wij kregen automatisch (zonder te vragen) een DVD mee met de hele echo en wat extra fotootjes... Ik zou zeggen: vraag het gewoon als je voor de echo gaat. Bij ons was overigens alles goed. ALles zat erop en eraan en leek het ook allemaal te doen. Wij happy Nu kunnen eindelijk gericht op zoek naar een naam, want we hadden al 20 meisjesnamen, en maar 2 jongesnamen ...
@ Judith dat wordt wel een superspeciale dag voor jullie dan!! Ik ben ook érg benieuwd naar je jurk... @ Dana Mijn buikje wordt dan ook geholpen door een aardig vetrandje van mama zelf... @ Ellis Spannend he, die 20 weken echo... Kijk jij er ook zo naar uit? Lijkt me wel een rare combinatie van werelden, als de ene dochter ongesteld wordt en de andere net op komst is.
Wat fijn dat alles goed was, en wat tof dat je die DVD zomaar meekreeg!! Mooi cadeautje lijkt me, leuk om aan aanstaande grootouders te laten zien, of om zelf later nog eens terug te kijken... En begrijp ik goed dat jullie wel weten wat het wordt? Alleen delen jullie nog niet met de rest van de wereld. Geniet maar van jullie 'geheimpje' dan!!
Ik heb heerlijk geslapen, viel in slaap op mijn linkerzij, werd wakker op mijn rechterzij haha. Ach als ik maar kan slapen. Voedingskussen: is misschien wel een idee ja... Waar kan ik die allemaal kopen? Is toch een hoefijzer? Zo noemen wij dat in de zorg hihi. Stabijtje, bij de vk kunnen ze niet prikken. Dus ik moet naar het ziekenhuis daarvoor. Wordt ook nog ergens anders op geprikt. Dus moet echt buisjes bloed zijn, alleen een hb prik is idd anders. Dat ken ik van de bloedbank, pijnlijke prikjes... Maar aangezien ik dinsdag de echo heb, dan laat ik dat meteen prikken. Brood eet ik nu erg moeilijk maar ik had idd al appelstroop gekocht net in de winkel. Dus ga tussendoor maar aan een beschuitje met appelstroop ofzo. Mieke, mooi buikje zeg!!! Judith, leuk hoor trouwen! Ik ben ook erg nieuwsgierig naar je jurk! Verbouwing is wat minder ja. Maar het is voor een goed doel! Daarna heb je vast genoeg tijd voor elkaar, maarja ook nog een bruiloft regelen is wel pittig. Ik zit net weer mijn foto's te kijken moet ik er om huilen. Noujaaah... Wat hormonen wel niet kunnen doen... Ellis, dat valt niet mee met een puber dochter en het dan 'goed' te doen. Maar zijn tampons niets voor haar dan? Ik heb eigenlijk nooit maandverband gekregen van mijn moeder toendertijd. Dvd, mogen wij erbij kopen in het ziekenhuis voor 7,50. Dit moet wel gepind worden staat in de papieren. Wij gaan dit denk ik wel doen. Vind het wel erg leuk om terug te kijken, als het geslacht er maar niet op komt!
@MiekeLammetje: ja, wij weten wat het wordt En houden het even voor ons 2tjes....willen niet dat het naar buiten komt van te voren...en op het forum leest misschien iemand mee die ons kent Op de DVD staat dus de hele echo van de 20weken. Op het moment dat ze ging wilde laten zien of het een jongetje of meisje wordt, vroeg ze of dit op de DVD mocht...dus bij ons staat het erop Overigens had we nog wel een leuk voorvalletje op tijdens de echo....de kleine stak zomaar even zijn duim op om te zeggen dat binnenin alles goed is....staat ook op foto en ziet er echt heel lief en schattig uit Hoop dat voor jou de echo ook een groot succes mag zijn, maar ik denk dat alleen het feit dat je je kleine een half uur lang ziet (bewegen) al reden genoeg is voor wat kippevelmomentjes
FF een reactie op Dana/lijstje Haha, ik had helemaal niet door dat er eerst een jongetje gezegd was...achteraf wel inderdaad. Maar ik was het kennelijk helemaal kwijt, hihi, gezien de tweeling op ons lijstje nu Maar joh, die kindjes van Dana en Mykelti weten niet wat ze willen hihi, jongen/meisje/jongen/meisje...haha. Ik zal het lijstje aanpassen ;-O @Mieke: oh ja...ik heb deel 2 ook nog niet in huis. Mijn vriend gaat zo deel 2 voor me bestellen bij bol.com! @Tijgetje: gelukkig dat alles goed was! Grappig van die duim, dat vergeet je nooit weer, zo'n mooi moment! @ slapen/voedingskussen: slapen gaat matig. Bij mijn eerste zwangerschap sliep ik als een roos. Werkelijk geen problemen gehad. Nu slaap ik veel lichter ofzo, ben ook veel meer wakker. Ach, ik ben niet moe ofzo, maar goed voor de weerstand is het kennelijk niet Zo'n voedinskussen heb ik vorige keer gekocht, met van die balletjes, maar ik vond het niet echt wat. Fijn dat jullie er wel wat aan hebben!! @all: zondag gaan we lekker naar de sesamstraatvoorstelling met onze meid. Ik hoop dat ze het leuk gaat vinden!!
Hallo allemaal, Wat fijn al die goede 20 weken echo's! Wij hebben hem vandaag ook gehad. Ons beebje lag er niet echt goed voor. Helemaal opgevouwen haha. Tot zover is alles prima, alleen om het hart echt goed te kunnen bekijken, moest de beeb draaien en dat deed het niet, ook niet toen ik even moest lopen/huppelen. Dus daar moet ik nu dinsdag voor terug, maar liever dat ze het echt goed bekijken. Dan krijg ik ook betere foto´s en een dvd, want vandaag was er een dvd storing en konden ze niet opnemen. Daarom krijg ik hem dinsdag op hun kosten, dat is dan weer mooi meegenomen. En dan het geslacht.... dat kon ze wel goed zien en het is een:.... jongen!! We zijn er echt super blij mee, we hebben al een meid en nu straks dan een zoon erbij, geweldig. Dus de jongens zijn hier nog volop in de meerderheid haaha. Liefs tante.
@Tante. Hetzelfde als bij ons dus...ook onze beeb lag er niet goed voor om het volledige hartje te kunnen zien...wij mogen morgen terug komen. En inderdaad, beter terugkomen om alles zeker te weten dan niet terug hoeven komen en dat ze dan iets gemist blijken te hebben.... en nog een keer je uk bekijken is nooit verkeerd natuurlijk, haha. En wij gaan het geslacht nog eens bekijken, vorige keer is dat wat vaag gelopen.... Maar leuk voor jullie, een meisje en een jongen!!! @Mirri...mooi klein rond bolletje, jouw buik! Ik zal binnenkort ook een foto plaatsen van mijn buik, heb er nu alleen nog met mijn stralende hoofd er boven, haha...hoewel, ik heb een erg schattige met mijn zoontje erbij.... en volgens mij staat mijn hoofd er maar half op en met mijn enorme uitgroei, waar morgen iets aan gedaan gaat worden.... en mijn buik komt er niet zo mooi rond op uit, maar hij is zo schattig, die wil ik jullie niet onthouden...eens ff zoeken... Bekijk bijlage 214097 Even kijken of het gelukt is....
Tijgetje: wat leuk zeg tijdens de echo de duim omhoog! Maar een dvd lijkt ons ook erg leuk om terug te kijken ook al willen we het geslacht niet weten. Ik kan me nog herinneren, mijn tante was zwanger van een drieling, dat ze ook een video hadden. Mijn zus en ik gingen om de beurt uitleggen wat er te zien was. Ik kon alleen de billen herkennen hihi. Dus benieuwd wat ik er nu van herken. Moet zeggen dat ik toen wel 18 jaar jonger was. Juenco, ik denk wel dat ze dat leuk gaat vinden hoor. Sesamstraat is altijd leuk! Mijn hond vind het ook erg leuk! Mirri, mooi buikje hoor! Ik roep ook al weken dat ik hem laat zien... *schaam* Tante, hartje is wel belangrijk ja. Maar gelukkig dat verder alles goed was. En voordeel je mag nog een keer terugkomen! Maar gefeliciteerd met jullie zoon! Leuk hoor met al een meid in huis. Vanavond was het eindelijk zover, vrouw van de broer van mijn man is naar het ziekenhuis. Weeën waren begonnen. 1 1/2 week na uitgerekende datum... Maar bij haar andere 2 dochters was het ook last minute voor het inleiden. Ze moest vanwege haar gewicht nu echt in het ziekenhuis bevallen. Daar voel ik me nog slank bij en ik ben echt niet de dunste! Je kon bij haar ook niet zien dat ze zwanger was op het begin. Alleen op het einde redelijk, mede dankzij de buikband. Judith, wat een lieve foto zeg!!!
Judith, lieve foto, kan goed zien dat jouw bm al ver boven je navel uitkomt Tante, leuk een jochie gefeliciteerd en morgen nogmaals spieken, hoop dat alles dan goed is. Tijgertje, fijn een goeie 20 wkn echo, met; facebook-duim Mopke, spannend een bevalling, die baby heeft op zich laten wachten......maar is vandaag of morgen toch echt jarig Leuk om tante te worden. De rest weet ik echt niet meer, sorry hoor >_< zwanger he.
o.ja, Dana en Mykelti twijfelbaby's hihi zo blijft t spannend. Stabijtje morgen de 20 weken echo veel plezier. Voor ons nog 3 nachtjes 0_0
De kleine heeft nog niets van zich laten horen... Althans we hebben nog geen smsje ontvangen. Ben benieuwd. Dat wordt dan voor de 3e keer tante want ze hebben al twee dochters. En deze wordt ook een meid. Ik slaap echt beter met al die kussens. Ga ook voortaan om uiterlijk 22 uur naar bed anders trek ik het niet meer.
Haha, ik moet ook op tijd naar bed anders sleep ik me door de dag heen 3 x tante, gaaf. Ik ben t nog geen 1 x hoop t wel ooit te worden. Ook voor de kiss om nichten of neefjes te krijgen
Ha meiden, Ik lees voornamelijk mee op dit topic omdat ik helaas heel weinig tijd heb om alles te lezen en te reageren maar heb gisteren 20 weken echo gehad dus vond het toch wel leuk om nu een berichtje te plaatsen. Gisteren om 09.00 uur moesten we er zijn, baby lag helemaal in elkaar gekropen en na 3 kwartier, hadden we alleen het hartje en de buik duidelijk maar verder was er niets te zien, baby was ook echt niet van plan om te draaien, lekker eigenwijs dus al Mochten gisterenmiddag om 16.00 uur terugkomen en guess what; de beeb lag nog precies hetzelfde. Dus op verzoek van de vrouw die echo maakte maar een keer gaan plassen en wat bewegingen gemaakt, maar helaas mocht allemaal niet baten. Om weer een nieuwe afspraak te voorkomen wilde ze dus graag een inwendige echo maken, ook hier kon ze het allemaal niet zo goed zien en dus werd de gynaecoloog erbij gehaald. Die heeft uiteindelijk het hoofdje, de armpjes en de navelstreng scherp gekregen en kon ons dus eindelijk vertellen dat alles in orde is!!! Ben natuurlijk super blij dat de baby voor zover zichtbaar helemaal gezond is, maar weten dus geen geslacht, baalde ervan dat het inwendig moest en als klap op de vuurpijl blijkt bij thuiskomst dat de usb stick met foto's leeg is. Manlief gaat daar vandaag voor bellen en hoop dat ik dan alsnog een paar foto's kan krijgen!!
Ah weer een paar mooie en goeie 20 weken echo's zie ik, gefeliciteerd dames! De kleine van jou, Miek22, was wel erg dwars hihi, ja dat heb je niet voor het zeggen, in de buik zijn zij de baas. Over een uurtje ga ik er voor, eindelijk, wachten duurt soms lang Laat jullie de uitslag zsm weten natuurlijk.!