@ Mirri, ja hoop ook echt dat het gaat lukken met de foto's!!! Zou wel jammer zijn als het niet lukt, al is het er maar één. @ Stabijtje; succes met de echo, hoop dat bij jou ook alles goed is!!! En dat ie niet zo eigenwijs is als die van mij !!
Allemaal goed nieuws hier wat betreft de echo's, da's het belangrijkste! Nu nog enkele koppigaarden die hun geheim moeten prijsgeven... @ mieke : om hoe laat moet jij maandag voor de echo? Wat betreft het voedingskussen, ik zwier het soms ook al een keer uit bed hoor, als ik teveel moet draaien als ik de slaap niet kan vatten dan ben ik het soms snel beu Herinner me nog van bij de vorige dat ik dat nog wel gebruikte om s nachts te voeden en ook om de beeb af en toe in te leggen. Ik heb het 50euro betaald incl hoes bij de hema. Dochter is al verlost van de menstruatie, nu wordt het afwachten dat het al dan niet geregeld terugkomt. Dan kunnen we stilaan beginnen met tampons want die maandverbandtoestanden waren er echt teveel aan. Ja, het doet me toch wel iets, het is nu echt wel een grote meid!
Haha Miek, wat een eigenwijze gup....nog eigenwijzer dan die van ons! Stel dat je eigen foto's kunt krijgen, zou ik in een echocentrum een pretecho laten maken, kost wel wat, maar dan heb je heel veel mooie foto's, een dvd en dan weet je vast het geslacht. Ze nemen daar wat meer de tijd en er staat geen (medische) druk achter. Bij de vorige zwangerschap hebben wij twee pretecho's laten maken, gewoon for fun. Nu gaan we dat met 25 weken weer doen. na de 28 weken is het niet heel leuk meer, want dan ga je steeds minder zien, omdat alles te groot is.... succes!
Ja, echt niet normaal zo eigenwijs, beloofd weinig goeds haha Ja zijn nu inderdaad bezig om een pretecho te plannen, is wel leuk en ben ook wel nieuwsgierig naar het geslacht nu!!
succes vandaag stabijtje! fijn dat alles goed was bij de anderen!! op een paar eigenwijze kindjes na, waaronder die van mij die veranderd nog wel eens van geslacht
Miek, lekker eigenwijs. Maar gelukkig hebben ze alles gezien en dat is het belangrijkste. Wel super jammer van de foto's zeg! Stabijtje, je zal wel al geweest maar toch succes! Vandaag de 20 weken bereikt net als jou dus nu op de helft. En ik ben weer tante geworden!!!!!! Ze heet Lotte, leuke naam. Gelukkig niet die wij hebben.... Alhoewel deze naam wel op mijn favo lijstje stond. Ik moet net vanavond ook werken dus ga morgen of anders zaterdag. Dan zijn we vrij.
Gefeliciteerd Mopke!! Goed nieuws; ik mag mijn lege usb-stick opsturen naar antwoordnummer en dan krijg ik alle foto's terug op een nieuwe usb stick, echt blij mee
@Judith Lieve foto hoor! Hoe reageert je zoontje op je zwangerschap? Is hij er ook een beetje mee bezig of kan hij zich er eigenlijk niks bij voorstellen? @Stabijtje Succes en veel plezier vandaag! Hoop op een mooie echo voor jullie! Oh, en gefeliciteerd met je 20 weken! Wat een mijlpaal is dat voor je gevoel he? @Miek22 Fijn dat de foto´s er toch nog aankomen. Die wil je natuurlijk extra graag terugkijken na z´n rommelige echo... Voordeel: foto´s van een inwendige echo zijn dan wel weer van veel betere kwaliteit. Gelukje bij een ongelukje! @Ellis Ik moet maandag om 10.45 voor de echo. Hoop dat ons ukje er wel een beetje zin in heeft en er goed voorligt (al vermoed ik dat ook wij een eigenwijsje hebben), want we kunnen niet zo makkelijker terug. Echo is nog in Tilburg, waar ik eerst woonde, maar inmiddels woon ik bijna 2 uur reizen verderop! We hebben de 20weken echo nog maar laten staan daar, vanaf nu zijn alle afspraken hier. Maar dan moet ons ukkie wel meewerken! Hoe laat ben jij? Spannend he, zeker nu je alle verhalen leest van iedereen die al geweest is. Ik kan echt niet wachten! @Mopke Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje!!
Gefeliciteerd Mopke, kan je alvast een beetje oefenen! Mieke, ik mag pas om 17u op maandag, direkt na het werk dus valt nog mee. Inderdaad, ben ook superbenieuwd en best een beetje ongeduldig. Miek, ook goed nieuws dat je alsnog de foto's krijgt Schattige foto Judith! Morgen zit ik ook op de helft, joepie
Fijn Miek dat je de foto's alsnog kunt krijgen....!! En Ellis....ik ga ik ook in het ziekenhuis in Tilburg.... toevallig...maar ik woon er dan ook nog gewoon haha. Gefeliciteerd Mopke met de geboorte van je nichtje.... Ik vind Lotte wel een leuke naam, maar stond niet op mijn lijstje.... maar de meisjesnamen heb ik sowieso niet meer nodig... want vandaag nog eens mogen spieken en er is geen twijfel mogelijk, het is een jongetje en ik vermoed dat dat het ook wel gaat blijven nu. Hij was een stuk minder eigenwijs dan vorige keer en liet alles goed zien, waar we nu voor terug moesten komen. Ik had hem dan ook heel streng toegesproken haha... wederom een soort van 'klapje' dat het nu toch echt een jongen is... maar dat zal een kwestie van wennen zijn en dat komt wel goed! Mijn oudste zoon is ook een droppie.... dus ze zijn best leuk haha...die jongens... Meteen na de echo moest ik toevallig door naar de VK...die afspraak stond nu eenmaal. Eerst had die echodame al een kwartier in die buik zitten duwen met dat apparaat en nog geen uur later lag ik op de tafel van de vk, die met de doptone ook nog eens gaat duwen.... en ik voel de kleine man niet vaak, maar nu liet hij toch duidelijk merken dat hij er klaar mee was.... de echodame zei al dat zijn voeten heel laag lagen, beetje bij mijn schaambeen en dat klopt, vanaf de doptone trapt hij zich een ongeluk....tegen mijn blaas... dank u dank u!!
Vandaag een prachtige echo gehad! De kleine lag er mooi/ideaal bij en was heel rustig. De echoscopist heeft alles heel nauwkeurig en rustig bekeken, veel uitgelegd, heel erg fijn. En het is nog steeds een jongen, dit keer een duidelijk beeld van onderaf: de billetjes met daar tussenin een duidelijk piemeltje Verder lag meneer lekker te duimzuigen, zo lief. Maar daardoor was de 3D foto niet echt mooi, zeg maar lelijk, omdat beide handjes voor het gezichtje zaten. Maar over 6 weken ga ik voor een echte 3D sessie, dan ben ik 26 weken en dan hebben we, mocht het dan niet lukken, nog genoeg tijd voor nieuwe pogingen. Och wat een dag, ik smelt bijna Hier een fotootje van het beentje en een foto koppie van bovenaf waar je hem ziet duimzuigen (hopelijk is het een beetje duidelijk).
hey jaa Mopke, wij gaan gelijk op inderdaad! Wat een mijlpaal hè! Ben trouwens wel 4 dagen "vooruitgezet" hij groeit goed, hij heeft het erg goed bij mij (ben ook wel een vreetzakje de laatste tijd). Maar goed, al met al maakt het uiteindelijk niet uit, hij komt toch wanneer hij dat wil.
Fijn Stabijtje een goede echo schattig dat duimen. Judith het is nu wel duidelijk Een jochie toch fijn dat je t nu weet en vast kan wennen aan t idee Nog 2 nachtjes voor ons o_0
@Judith Ga je naar 2steden of Elisabeth? Ik ga naar Elisabeth en ben erg tevreden over dat ziekenhuis. Bijna jammer dat ik verhuisd ben... Fijn dat je nu goed het geslacht hebt kunnen zien. En ach ja, ik kan het je jongetje niet kwalijk nemen dat hij je flink trapt na zoveel gedoe aan zijn hoofd vandaag! @Stabijtje Wat een mooie echofotoos zeg! Echt heel duidelijk, ook dat duimen! Ik kan goed begrijpen dat je helemaal in de zevende hemel bent. Deze fotoos zijn vast binnen, maar hoop dat er met je 3Decho weer mooie plaatjes geschoten kunnen worden.