wachtbankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door loveisuss, 1 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Hier na anderhalf jaar voorstadium bmhk eindelijk groen licht voor een 3 e wondertje :)

Afgelopen vrijdag inwendige echo gehad en ze zei dat mn ei in t weekend zou komen (bevestigt met ovutest) morgen weer terug om te kijken of ie is gesprongen.( vanwege lange onregelmatige cyclus)

Wel flink geklust natuurlijk haha
    Twijfel zelf wel want meestal voel k um wel springen met een flinke steek.nu alleen maar vanaf zaterdag een gigantisch gevoelige onderbuik en last van mn darmen dus ben benieuwd.
    Fingers crossed en weer 2 weekjes wachten.

Nog meer dames op t wachtbankje?

2. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Hoooi,

Ik ga toch ook mn verhaal maar doen want ik merk aan mezelf dat ik een beetje onrustig word van het wachten haha.
    Ik heb 25 mei mn ei gehad (een week geleden dus) en de 23ste geklust. We wilden eigenlijk nog wachten tot na de zomer met zwanger worden. Maar we wisten allebei heel goed waar we mee bezig waren toen we het condoom lieten liggen ;) denk dat we er stiekem allebei wel aan toe zijn.
    Ik merk dat ik er bewust en onbewust behoorlijk mee bezig ben.
    Ik slaap 's nachts slecht (dat had ik mijn mn vorige zwangerschap ook voor ik wist dat ik zwanger was) heb krampen in mn baarmoeder (lijkt een beetje menstruatie kramp) en ben bij vlagen éen beetje misselijk. Waarschijnlijk haalt mijn lijf een truckje met me uit omdat ik er in mn hoofd nogal mee bezig ben.
    Over een week mogen we testen, dus ben benieuwd :)

3. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Spannend hoor loveisuss :) is het je eerste?

4. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Spannend hoor!

Ik zeg ook altijd dat ik het rustig aan ga doen maar dat lukt me toch nooit..veel te ongeduldig hihi
    Spannende week voor jou dus..hoop voor jou dat je snel een positieve test in handen hebt :)

Wij gaan voor een 3 e..heb al 2 zoons.de oudste is 7 en half en de jongste 2 jaar en een maand :)

5. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Spannend zeg! Voor jou ook spannende tijd! Ik hoop dat je gyn je goed nieuws brengt morgen!! Laat je weten hoe t is gegaan :)

6. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL

Ja zal ik doen 😊

Wel iets vreemds..volgens de echo zou afgelopen weekend mn ei zijn en had zaterdagochtend de eerste positieve ovulatietest..doe er 2 per dag sochtends en savonds.dus zondagavond en vanochten waren ze weer negatief en nu vanaaf is ie in eens weeer positief pff snap er niks van?? Denk dan dat mn eitje niet sprinht omdat ik na negatief nu weer een positieve heb.gelukkig kan k morgen heen haha

7. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Jeetje dat lijkt me frustrerend!! Misschien gelijk even navragen of dat inderdaad kan. Ik ga duimen voor je!

8. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Nou ben net geweest..het ziet eruit dat ik wel een eisprong heb gehad en hij was positief.maandag moet ik progestoron prikken om te kijken of het een goeie eisprong was.
    Hij zag ook verdikt baarmoederslijmvlies..hij zei zelf misschien ben je wel zwanger!!
    Sinds vandaag ook gevoelige boobs en veel aders...toeval????

We zullen moeten afwachten..spannend zeg hihi

9. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    wat goed nieuws!!! wat spannend!! ik blijf duimen voor je tot je die pos test in handen hebt :D

10. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Jaaa idd erg spannend :)

En hoe gaat het bij jou??
    Nog last van "kwaaltjes" ??

Deel Deze Pagina