Niet doen hoor meis, bedenk dat er een moment komt dat het beter gaat en je die sigaret bijna vergeten bent, zou zonde zijn als je weer helemaal opnieuw moet beginnen toch, zet hem op hoor!
Gisteren lekker ziek geweest (lees: vaste klant op het toilet - overgeven en diarree) Nog steeds rookvrij hiero
Hallo, Hier al een paar dagen niet gerookt, maar had wel mee gekregen dat Palmie aan de champix is. Top meis, dat je hulp hebt gevraagd. Merk je al verschil of gaat dat niet zo snel? Heb ook niet echt bijgelezen! Hier nu 3 weken gestopt en nu heel veel trek, gister ook. Gister heb ik bijna gerookt, het is dat ik mijn portemonee was vergeten anders was ik regelrecht naar de sigarenboer gefietst! Maar de prijzen gaan ook weer omhoog met 50 cent en als ik nu zie wat ik al heb bespaard dan denk ik, NEEEE! Ik voel mij ook gezonder en frisser! Daar gaat het om! Iedereen een fijn rookvrij weekend!
Daar noem je ook al twee heel goede redenen om het vol te houden... Ik heb nu over 3 weken al ca. 90,- bespaard! m.b.t. frisser en fitter... net gister ziek geweest, maar voor de rest gaat het echt stukken beter. Geen hoestbuien meer 's ochtends... ook voor het slapen gaan niet meer en ik slaap veel beter. Heerlijk! Volhouden meiden! P.S. ook ik heb wel eens mijn momenten, maar ik ben nu al op 3 weken en de rest is nu een kwestie van volhouden.
Ja ik ben met champix begonnen, vandaag de 3de dag en tis net of het al helpt want ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel trek in die sigaret Tja ik werd echt helemaal gek en gedroeg me echt als een heksik moest gewoon iets doen dus wallaaaaaa aan de champix hahaha Lola, niet gaan roken hoor anders moet je strakkies helemaal weer opnieuw beginnen en dat wil je echt niet hoor, zet hem op meid!! Andere meiden ook niet roken hoor, kom op laat je wilskracht zien8)
@ Palmie, wauw, goed dat die champix helpt! Wordt die tegenwoordig ook vergoed? Ik ga niet roken, maar heb het sinds vrijdag wel moeilijk! Grrr! Gister wou ik ook sigaretten halen, een paar uit het pakje halen en de rest van het pakje weggooien! hahaha, lekker suf... Nee maar niet gedaan hoor! ik zit het uit, het wordt vast beter!
Nee helaas word het niet vergoed (51 euro:x) maar ja ik wil ook niet gaan roken dusss.... Het is een kuurtje voor 2 weken en 31 januari heb ik dan een afspraak bij een consulente dus we zien wel...... Het word echt wel beter hoor dus alsjeblieft niet gaan roken meid, dan krijg je giga spijt van! Zet hem op he
Ik zat al plannen te maken om te roken en dan te stoppen met champix! Hahahahaha, zo triest... Sinds vrijdag nonstop trek! Ik wordt gek, sagerijnig en heel passief! Ik heb een paar trappen onder die kont van mij nodig! Ik was zo lekker op dreef...
Lola, wacht ff niet gaan roken, doe hetzelfde dan als ikke en bel je huisarts! Ik had hetzelfde als jij geloof me maar ga niet roken!!!!!!
Fijn Palmie dat de Champix helpt! Hier vrijdag ook bij de consulent geweest en sindsdien niet meer gerookt. Ik gebruik als hulpmiddel de mini zuigtabletten. Over 3 weken moet ik deze af gaan bouwen en mag de eerste 3 weken dan ook niet zwanger worden. Wanneer ik ga afbouwen mogen we ook weer proberen zwanger te worden. Tot nu toe gaat het goed, meer dan 48 uur niet gerookt nu. We gaan ervoor!
Kom ook ff melden dat ik nog steeds niet gerookt heb. Het wordt steeds makkelijker, maar soms zijn er nog moeilijke momentjes. Toch ben ik sterker. Wordt weer duurder, hier blijf ik maar aan denken. En heb afgelopen weekend heerlijk me ramen gezeemd en de gordijnen gewassen. Een nicotinevrij huis, heerlijk zeg!
Meiden wat gaan jullie goed!! Ben nu 72 uur rookvrij. Ik vind het niet makkelijk, maar neem jullie als voorbeeld, dus ik ga niet roken. Lola, hoe is het nu met jou?
Hoi allemaal, Mag ik hier ook mee kletsen? Ik heb afgelopen donderdagmiddag mijn laatste sigaret gerookt, nu dus 4 dagen rookvrij. Heb het boek van Allen Carr gelezen en de eerste 2 dagen gingen heel makkelijk, gisteren was ik die positieve gedachte even helemaal kwijt en zat ik er echt doorheen. Ben blij dat ik toch niet heb toegegeven en vandaag gaat het alweer iets beter, al denk ik er echt de héle dag aan Hou vol allemaal!