Vandaag 3 weken gestopt met roken....en oh wat heb ik het verrot moeilijk!!! Zou nu zo graag een sigaret roken. Net wel gevraagd of me vriend wilde roken (die rookt nog) zodat ik ff wat nicotine op kon snuiven hahah erg he!!! Maar heb zelf dus niet gerookt!!! Hoelang blijft het gevoel dat je zoooo graag wilt roken?
@Gelukkig: Al 3 weken niet gerookt, wat goed!! Ze zeggen dat de moeilijke momenten steeds minder worden, houd je daar maar aan vast . Volhouden hoor!
Hier gaat het ook nog steeds goed d.w.z dat ik niet heb gerookt8) Zit vandaag op dag 5 met mijn tabletjes en vanmorgen kon ik de bijwerkingen toch wel goed merken hoor want was me daar misselijk en duizelig Maar we gaan stug verder, jullie ook toch?
Ik ook. Wel vandaag ongesteld geworden, en vanmorgen een sollicitatiegesprek gehad. Was best zenuwachtig en had best trek in een sigaret. Maar niet gedaan hoor. Ben vanavond heerlijk wezen hardlopen, dat mag ook wel want ik vreet me echt vol zeg!!! Hebben jullie ook veel meer honger?
Hier ook nog rookvrij, ook niet altijd van harte en vooral niet lachend! Maar ik rook niet! Gelukkig, hoe ging je gesprek? Ik laatst ook sollicitatiegesprek en oh wat had ik toen trek... Vooral na het ge sprek, omdat het goed verliep.. uiteindelijk na het tweede gesprek ook aangenomen en toen nog meer trek, om het te vieren! Hahaha!
Lola Gefeliciteerd met je nieuwe baan en wat goed dat je niet gerookt hebt toen je zo'n trek had. Mijn gesprek ging best goed, tenminste dat denk ik. Wordt volgende week teruggebeld of ik door mag voor een 2e gesprek. Wat gebeurd er in een 2e gesprek? Mayd...fijn dat jij geen trek krijgt. Ik eet me helemaal gek aan verkeerde dingen zoals chips, snoep, koek enz. Voel me er echt vies/dik/lelijk door, BAH!!!!! Maar binnenkort maar eens lijnen hahah. Kan niet alles tegelijk.
ik ben sinds 2 dagen gestopt na bijna een half pakje wat ik normaal rookte per dag ben trots op me zelf
Goed zo Gimena, volhouden meis ... Nog 1 dag en dan ben ik een week gestopt met roken ... Een aantal dagen moeilijk gehad, krijg nu steeds meer zelfvertrouwen dat ik het gewoon kan.
Hey meiden, Zo te lezen, gaat het goed hier he? Wat knap van ons allemaal. @Gimena, wat goed van je! Bij mij was de eerste dag het ALLER ALLER ALLER ergst hihi.. Het is niet dat het nu veel minder wordt, die zin in een sigaret, maar wel iets minder. Je bent er veel minder mee bezig op een dag. Vandaag had ik een echte shit dag qua niet roken... Pffff.. ik had het best moeilijk. En toch heb ik het volgehouden! En dat is het belangrijkste, hoe moeilijk het ook voor je is.... die moeilijkste momenten, als je die overwint, dan kom je heeeeeeeeeeeeeeeeel ver! Morgen ben ik 2 weken ROOK-VRIJ ! Toppie
Meiden wat gaan we goed allemaal zeg!!! We gaan het gewoon lekker volhouden met ons allen hoor Ik heb vandaag alweer 4 weken niet gerookt8)
@ Gelukkig, dank je! Bij mij in het tweede gesprek werden er de resultaten van een persoonlijkheidstest besproken. Bij sommige bedrijven is het al de salarisonderhandeling ed. Bij mij kwam dat ook gedeeltelijk naar voren, maar ik hoorde ook al dat ik aangenomen was tijdens het gesprek... Hier morgen 4 weken rookvrij! Yeah! Het gaat niet makkelijk, vandaag bijna gerookt... Nu ben ik blij dat ik het niet gedaan heb!
Zo.. en ik weet nu dat ik het helemaal moet laten want ik ben zwanger ... Een betere reden heb ik er niet voor!
GEFELICITEERD !!! Een mooiere beloning voor het stoppen met roken is er niet toch? Geweldig meis, geniet ervan.