Hier gaat het ook nog steeds goed ... nog geen kalendermaand voor mij, maar 9 dagen ... ben toch trots op mezelf en voel me de afgelopen heel goed. Dat kan toch bijna niet? Hihi. Meiden ben trots op jullie!
heey meiden kom me weer even melden donderdag ben ik een maand gestopt met roken vandaag 4 weken woehoeeee
Na 3 weken lang af te zijn gevallen, komt de eerste kilo er nu weer bij... Moet nu dus opletten met snoep etc. Maar, IK ROOK NIET!
Ik zit er over te denken om nu helemaal (en dus voorgoed hopelijk) te stoppen met roken, de prijzen gaan als het goed is flink omhoog en als ik me bedenk wat voor geld ik dan over hou. Het probleem is dat ik niet bij de reclame mensen van drie sigaretjes per dag hoor, ik vind ze allemaal lekker eigenlijk
Daar hoorde ik en mijn man ook HELEMAAL niet bij! Wij waren stevige rokers. Mijn man is nu 1 jaar en een maand er vanaf, en ik nu ong. 2,5 week. Ik heb afgelopen Vrijdag (28e) een positieve test in handen gehad! Nou, dan weet je het wel hoor, ik ben blij dat ik er al vanaf was.... Nu is het zoooo veel makkelijker om vol te houden. Iedere keer als ik eraan denk, (en dat is niet meer vaak) dan denk ik aan ons kleintje die onderweg is. Kom op, je kunt het wel! Waag een poging
Oh dames ik ben elke keer zo misselijk van die champix tabletten( om maar weer even over dat roken te zeuren )! Weet niet goed wat ik nu moet doen, ik liefste stopte ik er acuut mee maar ben zo bang dat die sjaggie buien dan terugkomen Vanochtend voelde ik me kiplekker en toen ik een tabletje had genomen was ik binnen 10 min. strondberoerd pffffffffffff
Palmie Wat vervelend dat je zo misselijk wordt. Hoe was het gister bij de consulente? Misschien heeft die tips? Lola Heb jij ook zo last van je chagerijnige buien? Mijn relatie staat zowat op een scheiding haha!!! Grapje hoor, maar ben echt een heks sinds ik gestopt ben met roken. Voel me heel de dag goed maar als ik thuis kom kan me vriend niks goed doen. Als er bijv. een lege wc rol in de wc ligt ontplof ik al bijna. Dit komt echt omdat ik niet meer rook en op de 1 of andere manier me boosheid daardoor eruit gooi. Maar is natuurlijk niet eerlijk. Het zal er wel bijhoren en vanzelf over gaan. Verder gaat het goed, nog steeds niet gerookt.
Tja, het feit dat ik niet meer aan de pil ben geeft mij positievere buien... Het stoppen met roken weer negatievere... Streep je het tegen elkaar weg, dan is alles bij mij hetzelfde als voorheen..... hahaha... Nu al 155,- bespaard aan sigaretten (maar ook alweer uitgegeven aan babyspulletjes hahaha)
Hoi meiden, Ik heb gisteren een vmk gehad. Hopelijk mogen wij ook vrij snel een plakbeebje ontvangen!