he sansky balen zeg !!! sterkte meiden zouden ook jullie even willen stemmen op thobias als baby van de maand ? Zwangerschapspagina - Baby van de Maand hij staat 4de van onder
Gelukkig, Super meis! Goed zo. Hier vandaag 2 weken gestopt, hopelijk werpt het snel zijn vruchten af
@Sansky, sterkte meid! @hier ook bijna 2 weken rook vrij lijkt wel of me drang erger wordt. alles centjes wat ik uit gaf voor 2 pakjes per week gaat mooi de baby potje in @allemaal houden jullie het een beetje vol??
Met 2 a 3 weken is het het moeilijkst... als je daar maar door bent! Volhouden meid! Het geld dat ik heb bespaard is ook in het babypotje gegaan. Hiero nog steeds rookvrij en ga nu week 6 in!
Vandaag 3 weken gestopt met roken!!!!! Had gisteravond bijna een misstap begaan, door de mk die we mee hebben gemaakt. Maar heb niet gerookt!!!!! O wat ben ik sterk Goed zo meiden!
Sansky, you go girl! Hier alles nog steeds rookvrij gelukkig! As. do. 12 wkn. echo, dus weer een mooie reminder...
Palmie gaat het al wat beter? Klote he als je zo'n moeilijk moment hebt. Ik had pas woorden met me vriend, toen snakte ik echt naar een sigaret maar heb het gelukkig niet gedaan. Merk dat ik gelukkig wel wat beter in me humeur zit, was ook wel nodig want ik was echt niet gezellig meer voor me vriend.